Kim Kardashian bikineissä ei oo iso!
Kommentit (37)
Ei se kyllä näytä miltään norsulta
Mistä lähtien bikinit ovat tehneet sotanorsusta hillityn kokoisen?
Oon raskausviikolla 38 ja valtavan kokoinen, Alussa normipainoinen,Painoa tullut yli 30 kg ja olen kauttaaltani muodoton, järkyttävä suorastaan! Kimin viikoilla näytin huomattavasti pahemmalta. Mutta: sama juttu oli edellisessä raskaudessa- vuoden päästä kaikki kilot olivat kadonneet.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 02:44"]
Oon raskausviikolla 38 ja valtavan kokoinen, Alussa normipainoinen,Painoa tullut yli 30 kg ja olen kauttaaltani muodoton, järkyttävä suorastaan! Kimin viikoilla näytin huomattavasti pahemmalta. Mutta: sama juttu oli edellisessä raskaudessa- vuoden päästä kaikki kilot olivat kadonneet.
[/quote]
Vuoden päästä? Mulla lähti kolmessa viikossa 13 kiloa. Pitää kai olla kiitollinen... Tai sitten vaan ihmettelen miten te saatte ne kilot pidettyä? Meidän vauvan kans ei ehdi paljon syömään ja liikuntaa saa tarpeeksi kun se ei paljon nukkumassa viihdy.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 02:44"]
[/quote]
Vuoden päästä? Mulla lähti kolmessa viikossa 13 kiloa. Pitää kai olla kiitollinen... Tai sitten vaan ihmettelen miten te saatte ne kilot pidettyä? Meidän vauvan kans ei ehdi paljon syömään ja liikuntaa saa tarpeeksi kun se ei paljon nukkumassa viihdy.
[/quote]
Siis vasta kolmen viikon päästä? Mulla lähti ne 55 raskauskiloa sillä samalla sekunnilla kun vauva kiskottiin vitusta. Pitää kai olla kiitollinen... Ihmetyttää kyllä miten sait kilot pidettyä noin kauan...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:50"]
On se iso ja joka paikasta iso. Turvonnut tai jotain, mutta ei nätti.
[/quote]
Näin on
Mies
Melko tankki. Lisäksi naama ihan eri värinen.
t. Mies
Kim Kardashian on turvottanut itseään ihan tahallaan. Hänellä on epäilemättä jo 2-3 sopimusta lehtien, TV-kanavien ja ennen kaikkea laihdutusvalmisteiden tekijöiden kanssa tulevasta laihtumisestaan. Kohta ohjelmistossa ja mainoksissa "Näin teet kuin Kim Kardashian: raskauskilot pois kolmessa viikossa".
Toki Kardashian on edelleen kaunis. Mutta koko homma on taitavaa mediapyöritystä. Jopa tämä ketju on osa sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 07:57"]
Melko tankki. Lisäksi naama ihan eri värinen.
t. Mies
[/quote]
Mut hei, no worries, tollanen tavallisen näköinen pa suomi-arska ei kimille ikimaailmassa kelpaisikaan, että tuskin sinun häntä tarvitsee baarissa perästäsi hätyytellä ;)
Hyvän näköinen nainen on, panisin tietty.
Minua usein ihmetyttää se, ketkä oikein pitävät Kimiä kauniina?
Minkä näköisiä he itse ovat?
Mikä heidän mielestään on Kimissä kaunista?
P.S. Näin tänään ruokakaupassa eri-ikäisiä suomalaisia naisia, jotka olivat KAIKKI järjestetään monta kertaa Kimiä kauniimpia :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:37"]Kim Kardashian on turvottanut itseään ihan tahallaan. Hänellä on epäilemättä jo 2-3 sopimusta lehtien, TV-kanavien ja ennen kaikkea laihdutusvalmisteiden tekijöiden kanssa tulevasta laihtumisestaan. Kohta ohjelmistossa ja mainoksissa "Näin teet kuin Kim Kardashian: raskauskilot pois kolmessa viikossa". Toki Kardashian on edelleen kaunis. Mutta koko homma on taitavaa mediapyöritystä. Jopa tämä ketju on osa sitä.[/quote]
Kim Kardashian tuli julkisuuteen tänään, 2 kuukautta synnytyksen jälkeen. Kate Middleton tuli julkisuuteen suoraan synnytettyään.
Katella oli pieni, juuri synnyttäneen naisen vielä pyöreä vatsa, eikä hän peitellyt sitä. Kim esiintyy edelleen löysä paita päällään vaikka synnytyksestä on jo kaksi kuukautta.
Pointsit Kate Middletonille rohkeasta esiintymisestä pienen vatsan kera, ensi kuun alussahan Kate palaa jo takaisin työelämään vain reilun kuukauden synnytyksen jälkeen ja on varmasti jo silloin samoissa mitoissa kuin ennen raskauttaan!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:48"]
Mulla on paljon kauniimpi vauvavatsa. Pyöreä kuin potkupallo. Kim näyttää vain lihoneelta kauttaaltaan.
[/quote]
Mustakin pyöreä vauvavatsa on kaunis. Ja se tulee hyvin esille jos ei liho muualta, silloin se on erityisen söpö!
Monella julkkiksella esim Kate Middletonillakin on sellainen. Kim Kardashian sitä vastoin on lihonut tasaisesti joka puolelta ja näyttää vaan... no lihavalta. Ei näytä niinkään odottavalta äidiltä. Kimin vauvavatsakin on hävinnyt taistelussa takapuolelle ihan 6-0... :(
Nyt kun Kim on siirtynyt matalakorkoisiin kenkiin ymmärrän paremmin hänen hinkunsa korkeakorkoisiin kenkiinkin. Kimin jalat ovat tosi lyhyet ja näyttävät kieltämättä paremmilta korkkareissa.
Kim parka, tuo hänen touhunsa ei vaikuta maailman onnellisimman ihmisen touhuilta.
On hän iso. Onneksi itse näytin paljon paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:18"]
On hän iso. Onneksi itse näytin paljon paremmalta.
[/quote]
AHAHAHHAHAA :D Aivan varmasti..... kuumimmissa fantasioissasi :)
On se kumma kun te ette tajua, että Kim on lyhyt ja sen lantio on oikeesti tosi leveä ja sen takia näyttää tollaselta "norsulta"
Sitten ku tää raskaus on ohi niin mikäs ois seuraava aihe jonka takia kyseistä ihmistä voi pilkata?