Mies kiukuttelee kortsujen kanssa.
Mulla oli tuulimunaraskaus jonka jälkeen tehtiin kemiallinen tyhjennys ja uuden yrityksen saa käynnistää heti, kunhan ensimmäiset menkat on tulleet.
Nyt tyhjennyksestä on kohta kahdeksan viikkoa ja menkkoja ei vaan ala kuulua. Kaikkein eniten kuitenkin rassaa nyt mies.Hän kun on joutunut käyttämään nyt kortsuja, niin joka ikinen kerta se jaksaa kiukutella mulle siitä ja viimeksi eilen illalla alkoi valistaa mua sängyssä siitä, että mun naisena, ois pitänyt hoitaa tänänäkin aikana ehkäisy syömällä pillereitä...
Siis kuvitelkaa vaan, tekikö yhtään mieli ristiä reidet siltä???
Kommentit (283)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:08"]
Miehet on kyllä joskus aika kakaroita, ja mikä sitä niissä kortsuissa risoo, kun sulle noin skitsoaa? Sunhan ois ollut ihan typerää aloittaa uudelleen käyttää pillereitä vain muutaman viikon ajaksi ja sekoittaa niillä jo tuulimunan johdosta sekaisin olevaa hormonitasapainoas. Sano ukolle seuraavan kerran, että ei oo pakko panna, jos se noin vaikeellle kortsun kanssa tuntuu. Etkä missään nimessä ala rullaamaan kortsuja huulillas sen kalun päälle.
[/quote]
Miksiköhän kondomia ei voi rullata huulilla kalulle? Jos sitä kondomia haluaa käyttää niin se pitää ottaa mukaan esileikkiin. Jos sitä ei ota niin se on täydellinen halun tappaja kun se pitää erikseen ottaa esille.
Miksi naiset ei itse käytä kortsuja?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:20"]
Kantsii jättää tämä *roskaa* jankkaaja omaan arvoonsa, kyse taitaa olla samasta pakkomielteisetä ja tunnevammaisesta ikisinkusta, joka kannattaa Laasasta. Tällöin naiset vain hupivälineitä tosimiehelle ja tämän imaginääriselle omaisuudelle. Pikkasen kuin enemmän häikkää siellä ylimmässä kerroksessa juuri näiden jatkuvien jankkausten takia. Pankoot ilman, jos joku on tarpeeksi hullu antaakseen, tollasella zero naiskokemusta kuitenkin ja itse itsensä uhriksi päätyy, kun joku typerys antaa ilman kumia ja tämä saa sen taudin mitä kaipaili. Eihän tämä edes tapausta opeta, vaan siirtyy vain suoli24:lle jankkaamaan neitsystä, joihin oikeus ilman ehkäisyä.
[/quote]
Onkohan tässä loistoesimerkki naisen logiikasta? Tossa "jankkauksessahan" kysellään hienovaraisesti kirjoittajan oikeutusta asettua muita ihmisiä ylemmäs määrittelemään mikä on hyväksyttävä eron syy kun kirjoittajan omassa mielessään päättämillä arvoilla mollataan tietyistä syistä (ehkäisy, ikä) eroavat heikkolahjaisiksi. Vastausta tähän ei ole tainnut vieläkään tulla, vaan kirjoittaja keskittyy lähinnä solvaamaan ja vähättelemään muiden kirjoittajien älynlahjoja omaa ylemmyyttään korostaen. Kuten myös ylläoleva kirjoittaja tekee, keskittyen lähinnä miesvihaa uhkuviin solvauksiin.
[/quote]
Ehkä vastausta ei tule siksi, että vingut yli vuoden vanhassa ketjussa?
Juna meni jo.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 17:06"]
Ihme vässyköitä äijät täällä. Vuosikausia rullaa vakisuhteessa jotain vitun kumeja.
[/quote]
No sehän tässä mahtavinta onkin, että moni mies ei niitä kumeja viitsi rullailla. Sitten onkin helppo taivutella mies vasektomiaan. Ja paljaalla saa vedellä niin paljon kuin sielu sietää sen jälkeen.
[/quote]
Saa toki muutenkin, ihan on vaan valintakysymys millaisen naisen valitsee.