Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kortsujen kanssa.

Vierailija
23.05.2013 |

Mulla oli tuulimunaraskaus jonka jälkeen  tehtiin kemiallinen tyhjennys ja uuden yrityksen saa käynnistää heti, kunhan ensimmäiset menkat on tulleet.

Nyt tyhjennyksestä on kohta kahdeksan viikkoa ja menkkoja ei vaan ala kuulua. Kaikkein eniten kuitenkin rassaa nyt mies.Hän kun on joutunut käyttämään nyt kortsuja, niin joka ikinen kerta se jaksaa kiukutella mulle siitä ja viimeksi eilen illalla alkoi valistaa mua sängyssä siitä, että mun naisena, ois pitänyt hoitaa tänänäkin aikana ehkäisy syömällä pillereitä...  

Siis kuvitelkaa vaan, tekikö yhtään mieli ristiä reidet siltä???

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:27"]

Naisten kondomi on jopa varmempi kuin miesten. Se on selvästi paksumpi ja se ulottuu häpyhuulien yli. Se kyllä pysyy paikoillaan. Sen rikkoutuminen on todella vaikeata koska siihen ei kohdistu samanlaista painetta kuin miehen kondomiin ja se on paksumpi.

[/quote]

En kyllä oikein ymmärrä miten nautinto lisääntyy, jos naisten kondominkaan kanssa penis ja emättimen seinämät eivät ole kosketusyhteydessä ja kondomi on vielä paksumpikin. Edelleen mies siis nai kumipussukkaa, joten en tiedä onko merkitystä sillä, kumman sukupuolielimiä se pussukka teoreettisesti verhoaa. Vai onko tässä tärkeä se periaate, että miestä ei saa missään tilanteessa velvoittaa käyttämään mitään ehkäisyä, jos naiselle on olemassa vastaava vaihtoehto?

Vierailija
242/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:38"]

Yhdistelmäehkäisypillerit ovat varmempi ehkäisykeino kuin kondomit tai kuparikierukka. Ainoa vielä varmempi ei-pysyvä ehkäisymenetelmä on ihon alle sijoitettava ehkäisyimplantti.

[/quote]

Implantti ei muuten todellakaan ole varma... Huonompi ehkäisyteho kuin kortsulla huolellisesti käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:27"]

Naisten kondomi on jopa varmempi kuin miesten. Se on selvästi paksumpi ja se ulottuu häpyhuulien yli. Se kyllä pysyy paikoillaan. Sen rikkoutuminen on todella vaikeata koska siihen ei kohdistu samanlaista painetta kuin miehen kondomiin ja se on paksumpi.

[/quote]

En kyllä oikein ymmärrä miten nautinto lisääntyy, jos naisten kondominkaan kanssa penis ja emättimen seinämät eivät ole kosketusyhteydessä ja kondomi on vielä paksumpikin. Edelleen mies siis nai kumipussukkaa, joten en tiedä onko merkitystä sillä, kumman sukupuolielimiä se pussukka teoreettisesti verhoaa. Vai onko tässä tärkeä se periaate, että miestä ei saa missään tilanteessa velvoittaa käyttämään mitään ehkäisyä, jos naiselle on olemassa vastaava vaihtoehto?

[/quote]

Opettele biologiaa. Miesten kondomi vie todella paljon tuntoa seksissä. Naisten kondomi myös, mutta paljon vähemmän. Naisten kondomin voi myös laittaa jo ennen seksiä ja on paljon varmempi.

Vierailija
244/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:44"]

Opettele biologiaa. Miesten kondomi vie todella paljon tuntoa seksissä. Naisten kondomi myös, mutta paljon vähemmän. Naisten kondomin voi myös laittaa jo ennen seksiä ja on paljon varmempi.

[/quote]

Opeta minulle biologiaa. Jos emättimeen laitetaan paksu kumipussukka, miehen nautinto vähenee vähän, mutta jos siittimen päälle rullataan ohut kumipussukka, nautinto vähenee paljon. Mihin tämä tarkalleen ottaen perustuu? En ihan oikeasti ymmärrrä, kun miesten kondomeja on vielä useita eri kokoja ja malleja, joista luulisi löytyvän jokaiselle edes suunnilleen sopiva vaihtoehto. Minua edelleen epäilyttää tuo naisten kondomin ylivertaisuus. Uskon, että se voi olla oikeastikin parempi, mutta luulisi että se olisi silloin yhtä laajasti saatavilla ja siinä olisi yhtä paljon vaihtoehtoja kuin miesten kondomissa. Myös miesten kondomin voi laittaa päälle ennen seksiä ja sitä jopa suositellaan (paitsi jos seksi alkaa mielestäsi jo miehen erektiosta). Tohtori.fi nettisivujen mukaan naisten kondomin ehkäisyvarmuus on oikein käytettynä 85 - 95 % ja miesten kondomin oikein käytettynä  97 - 98 %, joten ihmettelen mihin väitteesi paljon suuremmasta varmuudesta perustuu.

Vierailija
245/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kondomin ehkäisyteho 95% parhaimmillaan, miesten kondomin teho 98%. Sinuna en jakelisi neuvoja biologian opettelusta, kun faktat menevät miten sattuu näköjään ja ratkaisuksi taisit ehdottaa sitä, että päätät naisen puolesta antaa tämän lapset adoptioon, jotta pääset elareista, mutta paljaalla silti pakko miehen saada panna ym. Parasta ettet pane lainkaan tai sitten tosiaan sterilisoit itsesi, kun mittarissa siintää se 30v.

Vierailija
246/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä mies ei olisi halunnut käyttää kondomia, meillä olisi siinä tapauksessa suurperhe. Minä pidän lapsista ja raskaudet ovat sujuneet hyvin, mutta miehen palkka ei kyllä olisi riittänyt yli kymmenen lapsen elatukseen eikä mies halunnut kahta lasta enempää. Hänen mielestään kondomit tulivaat halvemmiksi ja helpommaksi vaihtoehdoksi.

Oudolta kyllä kuulostaa mies, jonka mielestä paljaalla paneminen = hyvä parisuhde. Oikeilla ihmisillä parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.

Vierailija
247/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:44"]

[/quote]

Opeta minulle biologiaa. Jos emättimeen laitetaan paksu kumipussukka, miehen nautinto vähenee vähän, mutta jos siittimen päälle rullataan ohut kumipussukka, nautinto vähenee paljon. Mihin tämä tarkalleen ottaen perustuu? En ihan oikeasti ymmärrrä, kun miesten kondomeja on vielä useita eri kokoja ja malleja, joista luulisi löytyvän jokaiselle edes suunnilleen sopiva vaihtoehto. Minua edelleen epäilyttää tuo naisten kondomin ylivertaisuus. Uskon, että se voi olla oikeastikin parempi, mutta luulisi että se olisi silloin yhtä laajasti saatavilla ja siinä olisi yhtä paljon vaihtoehtoja kuin miesten kondomissa. Myös miesten kondomin voi laittaa päälle ennen seksiä ja sitä jopa suositellaan (paitsi jos seksi alkaa mielestäsi jo miehen erektiosta). Tohtori.fi nettisivujen mukaan naisten kondomin ehkäisyvarmuus on oikein käytettynä 85 - 95 % ja miesten kondomin oikein käytettynä  97 - 98 %, joten ihmettelen mihin väitteesi paljon suuremmasta varmuudesta perustuu.

[/quote]

Naisten samoin kuin miesten kondomin ehkäisy on 100% jos niitä käytetään oikein ja ne ei hajoa.

Naisten kondomi on vaan paksumpi ja näin kestävämpi. Naisten kondomi suojaa myös mm. herpes- ja visvasyylätartunnoilta. Sen voi myös laittaa vaikka tuntia ennen seksiä eikä näin haittaa mitenkään seksiä. Myöskään yhdynnän ei tarvitse heti lopua vaikka mies laukeaa.

Naisten kondomin kanssa voi myös käyttää ehkäisyvaahtoa.

Vierailija
248/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:01"]

Jos meillä mies ei olisi halunnut käyttää kondomia, meillä olisi siinä tapauksessa suurperhe. Minä pidän lapsista ja raskaudet ovat sujuneet hyvin, mutta miehen palkka ei kyllä olisi riittänyt yli kymmenen lapsen elatukseen eikä mies halunnut kahta lasta enempää. Hänen mielestään kondomit tulivaat halvemmiksi ja helpommaksi vaihtoehdoksi.

Oudolta kyllä kuulostaa mies, jonka mielestä paljaalla paneminen = hyvä parisuhde. Oikeilla ihmisillä parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.

[/quote]

Miksi miehen palkka ei olisi riittänyt? Kyllähän sinun pitää maksaa puolet kuluista? Pienentäkää kuluja. Lapset ei tarvitse tietokoneita, älypuhelimia, merkkivaatteita jne.

Vierailija
249/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:55"]

Naisten kondomin ehkäisyteho 95% parhaimmillaan, miesten kondomin teho 98%. Sinuna en jakelisi neuvoja biologian opettelusta, kun faktat menevät miten sattuu näköjään ja ratkaisuksi taisit ehdottaa sitä, että päätät naisen puolesta antaa tämän lapset adoptioon, jotta pääset elareista, mutta paljaalla silti pakko miehen saada panna ym. Parasta ettet pane lainkaan tai sitten tosiaan sterilisoit itsesi, kun mittarissa siintää se 30v.

[/quote]

Naisten kondomi myös parantaa miehen erektiota, tuottamalla mielihyvää sillä asetinrengas hieroo miehen penistä seksissä. Tuntemus emättimen sisällä voi heiketä, mutta se tuntemus emättimen suulla voimistuu.

Vierailija
250/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jankkaaja on palannut keskuuteemme. Miehillekin kuuluu vastuu ehkäisystä ja lapsista, kondomin käyttö ja vasektomia ainoat mahdollisuudet ehkäistä, näistä ei luisteta siksi että tuntuu kivemmalle panna paljaalla ja laistaa elareista vielä siihen päälle. Taidat olla kovin nuori tai sitten hieman jälkeenjäänyt.

Vierailija
251/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:55"]

[/quote]

Naisten kondomi myös parantaa miehen erektiota, tuottamalla mielihyvää sillä asetinrengas hieroo miehen penistä seksissä. Tuntemus emättimen sisällä voi heiketä, mutta se tuntemus emättimen suulla voimistuu.

[/quote]

eli se ei käy. en halua että tuntemukset heikkenevät emättimen sisällä. en aio vähentää omaa nautintoani.

Vierailija
252/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joillakin miehillä on se käsitys, että oma nautinto menee naisen nautinnon edelle. näin ei ole onneksi useimpien miesten kanssa.

Vierailija
253/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ettei panna lainkaan, riitely ehkäisystä tarpeeksi varma keino halujen nitistämiseen.

Vierailija
254/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:07"]

Naisten samoin kuin miesten kondomin ehkäisy on 100% jos niitä käytetään oikein ja ne ei hajoa.

Naisten kondomi on vaan paksumpi ja näin kestävämpi. Naisten kondomi suojaa myös mm. herpes- ja visvasyylätartunnoilta. Sen voi myös laittaa vaikka tuntia ennen seksiä eikä näin haittaa mitenkään seksiä. Myöskään yhdynnän ei tarvitse heti lopua vaikka mies laukeaa.

Naisten kondomin kanssa voi myös käyttää ehkäisyvaahtoa.

[/quote]

Jos naisten kondomi on kestävämpi, miksi sen ehkäisyteho ilmoitetaan huonommaksi?Onko kestävyydellä väliä, jos teho on kuitenkin huonompi? En väitä, että tohtori.fi olisi mikään jumalallisen ja virheettömän tiedon tyyssija, mutta olen sentää esittänyt jonkun lähteen väitteilleni, toisin kuin sinä. Myös miesten kondomin kanssa voi käyttää sopivia spermisidejä.

Vierailija
255/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät tätä keskustelua! Siinähän nämä "pakko saada panna paljaalla" -tyypit koettaa löytää naisia,  joille tämä käy. Hyvää matkaa teille nahka- ja naimapolille! Toivottavasti ette saa kovin pahoja tai parantumattomia tauteja. Ettekä levitä niitä kovin laajalti.

Vierailija
256/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:09"]

[/quote]

Miksi miehen palkka ei olisi riittänyt? Kyllähän sinun pitää maksaa puolet kuluista? Pienentäkää kuluja. Lapset ei tarvitse tietokoneita, älypuhelimia, merkkivaatteita jne.

[/quote]

Niinhän minä nyt maksankin puolet kuluista. Mutta jos meillä olisi sen yli 10 lasta eli olisin todennäköisesti synnyttänyt kerran vuodessa, niin millä ihmeen välillä minä olisin töihin ehtinyt?

Sinun kanssasi on turha keskustella lapsista ja parisuhteesta yleensä. Olet itse lapseton ikisinkku eikä sinulla ole kokemusta perhe-elämästä. Siitä olen onnellinen, että suurin osa suomalaisista miehistä on ihan täysipäisiä ja että itse sain yhden heistä.

Vierailija
257/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:29"]

Kondomit ei kuulu parisuhteeseen. Jos seksiä pitää harrastaa kondomien kanssa niin silloin kannattaa vaihtaa partneria.

[/quote]

Voi pahus! Pitää laittaa mies vaihtoon. Se kun haluaa käyttää kondomia, ettei minun tarvitse käyttää hormoniehkäisyä. Muutoin hyvä mies kyllä. : /

Vierailija
258/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:29"]

Kondomit ei kuulu parisuhteeseen. Jos seksiä pitää harrastaa kondomien kanssa niin silloin kannattaa vaihtaa partneria.

[/quote]

Voi pahus! Pitää laittaa mies vaihtoon. Se kun haluaa käyttää kondomia, ettei minun tarvitse käyttää hormoniehkäisyä. Muutoin hyvä mies kyllä. : /

[/quote]

Sama juttu, mutta kyllähän siinä jotakin vikaa täytyy olla, kun nauttii seksistä myös kondomin kanssa.

Vierailija
259/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

Niinhän minä nyt maksankin puolet kuluista. Mutta jos meillä olisi sen yli 10 lasta eli olisin todennäköisesti synnyttänyt kerran vuodessa, niin millä ihmeen välillä minä olisin töihin ehtinyt?

Sinun kanssasi on turha keskustella lapsista ja parisuhteesta yleensä. Olet itse lapseton ikisinkku eikä sinulla ole kokemusta perhe-elämästä. Siitä olen onnellinen, että suurin osa suomalaisista miehistä on ihan täysipäisiä ja että itse sain yhden heistä.

[/quote]

Mistä sinä tiedät mitään minusta? Täysipäiväinen mies ei tee mitään mitä ei itse tahdo.

Vierailija
260/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä sinä tiedät mitään minusta? Täysipäiväinen mies ei tee mitään mitä ei itse tahdo.

[/quote]

Kuten ei myöskään täysipäinen nainen. Pitää vain etsiä ihminen, joka haluaa samoja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme