Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kortsujen kanssa.

Vierailija
23.05.2013 |

Mulla oli tuulimunaraskaus jonka jälkeen  tehtiin kemiallinen tyhjennys ja uuden yrityksen saa käynnistää heti, kunhan ensimmäiset menkat on tulleet.

Nyt tyhjennyksestä on kohta kahdeksan viikkoa ja menkkoja ei vaan ala kuulua. Kaikkein eniten kuitenkin rassaa nyt mies.Hän kun on joutunut käyttämään nyt kortsuja, niin joka ikinen kerta se jaksaa kiukutella mulle siitä ja viimeksi eilen illalla alkoi valistaa mua sängyssä siitä, että mun naisena, ois pitänyt hoitaa tänänäkin aikana ehkäisy syömällä pillereitä...  

Siis kuvitelkaa vaan, tekikö yhtään mieli ristiä reidet siltä???

Kommentit (283)

Vierailija
261/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:29"]

Kondomit ei kuulu parisuhteeseen. Jos seksiä pitää harrastaa kondomien kanssa niin silloin kannattaa vaihtaa partneria.

[/quote]

Voi pahus! Pitää laittaa mies vaihtoon. Se kun haluaa käyttää kondomia, ettei minun tarvitse käyttää hormoniehkäisyä. Muutoin hyvä mies kyllä. : /

[/quote]

Johan aiemminkin todettiin, kyllä jotkut selkärangattomat raukat käyttää kumia pillun puutteessa kun ei riitä munaa parantaa seksielämää. Tuskin miehesikään mielestä paras pano on kumin kanssa mutta tyytyy raukka siihen mitä saa, masturboi kumipussiin sisälläsi.

Vierailija
262/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:01"]

Jos meillä mies ei olisi halunnut käyttää kondomia, meillä olisi siinä tapauksessa suurperhe. Minä pidän lapsista ja raskaudet ovat sujuneet hyvin, mutta miehen palkka ei kyllä olisi riittänyt yli kymmenen lapsen elatukseen eikä mies halunnut kahta lasta enempää. Hänen mielestään kondomit tulivaat halvemmiksi ja helpommaksi vaihtoehdoksi.

Oudolta kyllä kuulostaa mies, jonka mielestä paljaalla paneminen = hyvä parisuhde. Oikeilla ihmisillä parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.

[/quote]

Miksi miehen palkka ei olisi riittänyt? Kyllähän sinun pitää maksaa puolet kuluista? Pienentäkää kuluja. Lapset ei tarvitse tietokoneita, älypuhelimia, merkkivaatteita jne.

[/quote]

Niinhän minä nyt maksankin puolet kuluista. Mutta jos meillä olisi sen yli 10 lasta eli olisin todennäköisesti synnyttänyt kerran vuodessa, niin millä ihmeen välillä minä olisin töihin ehtinyt?

Sinun kanssasi on turha keskustella lapsista ja parisuhteesta yleensä. Olet itse lapseton ikisinkku eikä sinulla ole kokemusta perhe-elämästä. Siitä olen onnellinen, että suurin osa suomalaisista miehistä on ihan täysipäisiä ja että itse sain yhden heistä.

[/quote]

Mistä sinä tiedät mitään minusta? Täysipäiväinen mies ei tee mitään mitä ei itse tahdo.

[/quote]

Kuten ei myöskään täysipäinen nainen. Pitää vain etsiä ihminen, joka haluaa samoja asioita.

[/quote]

Niinpä. Mutta erittäin monin ihminen yrittää muuttaa toista sellaiseksi kuin haluaa. Pitää siivota näin ja näin paljon. Pitää tehdä tätä ja tätä. Ei saa tehdä tätä ja tätä.

Jos kaikki menisi yhteen vain sellaisen kanssa jolla ei ole mitään piirrettä josta ei tykkää niin asiat olisi paljon paremmin. Parisuhteessa ei pidä tehdä mitään mistä ei pidä. Se että vaikka toisen mielestä on likaista niin se on vaan hänen ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:29"]

Kondomit ei kuulu parisuhteeseen. Jos seksiä pitää harrastaa kondomien kanssa niin silloin kannattaa vaihtaa partneria.

[/quote]

Voi pahus! Pitää laittaa mies vaihtoon. Se kun haluaa käyttää kondomia, ettei minun tarvitse käyttää hormoniehkäisyä. Muutoin hyvä mies kyllä. : /

[/quote]

Johan aiemminkin todettiin, kyllä jotkut selkärangattomat raukat käyttää kumia pillun puutteessa kun ei riitä munaa parantaa seksielämää. Tuskin miehesikään mielestä paras pano on kumin kanssa mutta tyytyy raukka siihen mitä saa, masturboi kumipussiin sisälläsi.

[/quote]

Tässä on täyttä asiaa

Vierailija
264/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:17"]

Jos meillä mies ei olisi halunnut käyttää kondomia, meillä olisi siinä tapauksessa suurperhe. Minä pidän lapsista ja raskaudet ovat sujuneet hyvin, mutta miehen palkka ei kyllä olisi riittänyt yli kymmenen lapsen elatukseen eikä mies halunnut kahta lasta enempää. Hänen mielestään kondomit tulivaat halvemmiksi ja helpommaksi vaihtoehdoksi.

Oudolta kyllä kuulostaa mies, jonka mielestä paljaalla paneminen = hyvä parisuhde. Oikeilla ihmisillä parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.

[/quote]

Miksi miehen palkka ei olisi riittänyt? Kyllähän sinun pitää maksaa puolet kuluista? Pienentäkää kuluja. Lapset ei tarvitse tietokoneita, älypuhelimia, merkkivaatteita jne.

[/quote]

Niinhän minä nyt maksankin puolet kuluista. Mutta jos meillä olisi sen yli 10 lasta eli olisin todennäköisesti synnyttänyt kerran vuodessa, niin millä ihmeen välillä minä olisin töihin ehtinyt?

Sinun kanssasi on turha keskustella lapsista ja parisuhteesta yleensä. Olet itse lapseton ikisinkku eikä sinulla ole kokemusta perhe-elämästä. Siitä olen onnellinen, että suurin osa suomalaisista miehistä on ihan täysipäisiä ja että itse sain yhden heistä.

[/quote]

Mistä sinä tiedät mitään minusta? Täysipäiväinen mies ei tee mitään mitä ei itse tahdo.

[/quote]

Kuten ei myöskään täysipäinen nainen. Pitää vain etsiä ihminen, joka haluaa samoja asioita.

[/quote]

Niinpä. Mutta erittäin monin ihminen yrittää muuttaa toista sellaiseksi kuin haluaa. Pitää siivota näin ja näin paljon. Pitää tehdä tätä ja tätä. Ei saa tehdä tätä ja tätä.

Jos kaikki menisi yhteen vain sellaisen kanssa jolla ei ole mitään piirrettä josta ei tykkää niin asiat olisi paljon paremmin. Parisuhteessa ei pidä tehdä mitään mistä ei pidä. Se että vaikka toisen mielestä on likaista niin se on vaan hänen ongelmansa.

[/quote]

Parisuhteessa, niin kuin yleensä elämässä, pitää monessa asiassa tehdä kompromisseja eli tehdä päätöksiä, jotka kaikki osapuolet hyväksyvät. Ketään ei voi väkisin muuttaa, sehän on ihan selvä asia. Tunnen minäkin ihmisiä, jotka ovat joka asiassa mielestään aina oikeassa eivätkä tee missään virheitä, mutta eipä heillä parisuhdetta tai ystäviä ole.

Vierailija
265/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Parisuhteessa, niin kuin yleensä elämässä, pitää monessa asiassa tehdä kompromisseja eli tehdä päätöksiä, jotka kaikki osapuolet hyväksyvät. Ketään ei voi väkisin muuttaa, sehän on ihan selvä asia. Tunnen minäkin ihmisiä, jotka ovat joka asiassa mielestään aina oikeassa eivätkä tee missään virheitä, mutta eipä heillä parisuhdetta tai ystäviä ole.

[/quote]

Kaikilla tai useimmilla on varmaan joitakin asioita, joista ei halua joustaa. Nämä ovat niitä asioita, joista olisi hyvä olla samaa mieltä. Toinen ei halua käyttää kumia, toinen ei halua ilman kumia. Jos tämä on sellainen asia, josta ei kumpikaan ei halua joustaa, niin sitten pitää etsiä tämän osalta samanmielistä seuraa. Sellaista ihmistä ei löydy kenellekään, joka olisi aina kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
266/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:32"]

Ei niitä elatusmaksujakaan tarvitse hoitaa. Antaa lapset adoptioon.

Suomessa ei nuoret miehet edes saa mennä steriilisaatioon. Lääkärit ei saa sitä tehdä. Tietenkin voi mennä ulkomaille.

Olisi itse asiassa hyvä että jo armeijassa kysyttäisiin että haluaako lapsia jos ei niin tehtäisiin jo silloin kaikille vapaaehtoisille steriilisaatio.

[/quote]

Mies ei niiden lapsien antamisesta adoptioon päätä. Suomessa lapsien antaminen adoptioon on todella harvinaista ja nainen lopulta päätyy pitämään lapsen. Sitten saa mies maksaa elatusmaksuja.

Sterilisaation saa 30-vuotiaana tai jos on jo kolme lasta, niin saa vaikka 20-vuotiaana.

Vierailija
267/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:07"]

Naisten kondomin kanssa voi myös käyttää ehkäisyvaahtoa.

[/quote]

Miesten kondomin kanssa voi ihan yhtä lailla käyttää ehkäisyvaahtoa. Et kyllä tiedä mistään mitään.

Vierailija
268/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:29"]

Suomessa ei nuoret miehet edes saa mennä steriilisaatioon. Lääkärit ei saa sitä tehdä. Tietenkin voi mennä ulkomaille.

Olisi itse asiassa hyvä että jo armeijassa kysyttäisiin että haluaako lapsia jos ei niin tehtäisiin jo silloin kaikille vapaaehtoisille steriilisaatio.

[/quote]

Mies ei niiden lapsien antamisesta adoptioon päätä. Suomessa lapsien antaminen adoptioon on todella harvinaista ja nainen lopulta päätyy pitämään lapsen. Sitten saa mies maksaa elatusmaksuja.

Sterilisaation saa 30-vuotiaana tai jos on jo kolme lasta, niin saa vaikka 20-vuotiaana.

[/quote]

Nainenko sitten muka päättää? Kai tajuat että nainen ja mies ovat ihan tasavertaisia päättämään lapsen asioista.

Adoptioon voi kuka tahansa antaa lapsensa. Se joka sen lapsen haluaa pitää niin maksakoot kustannukset

Vierailija
269/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:39"]

Nainenko sitten muka päättää? Kai tajuat että nainen ja mies ovat ihan tasavertaisia päättämään lapsen asioista.

Adoptioon voi kuka tahansa antaa lapsensa. Se joka sen lapsen haluaa pitää niin maksakoot kustannukset

[/quote]

Kyllä, nainen päättää adoptiosta, kuten myös abortista. Miehellä ei ole mitään sanottavaa asiaan, jos häntä ei ole merkitty lapsen huoltajaksi. Jos nainen päättää pitää lapsen, niin mies maksaa. Tietysti olisi voinut käyttää kondomia, niin ei tarvitsisi maksaa. Mutta ihan kuinka vain: joko maksat kondomeista tai elatusmaksuja. Your choice.

Vierailija
270/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:07"]

Naisten kondomin kanssa voi myös käyttää ehkäisyvaahtoa.

[/quote]

Miesten kondomin kanssa voi ihan yhtä lailla käyttää ehkäisyvaahtoa. Et kyllä tiedä mistään mitään.

[/quote]

Voi tietenkin, mutta miesten kondomi on kaikilta puolin huonompi kuin naisten.

Vierailija
271/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

tottakai nainen päättää. mies päättää luopua oikeuksistaan valittaa tilanteesta kun jättää kondomin käytttämättä. nainen ja vain nainen voi päätää annetaanko lapsi adoptioon. mies on siittämistä ja maksamista varten.

Vierailija
272/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:46"]

Voi tietenkin, mutta miesten kondomi on kaikilta puolin huonompi kuin naisten.

[/quote]

Olisi kiva kuulla vielä perustelut tälle. Et ole pystynyt antamaan yhdellekään väitteellesi lähdettä. Miesten kondomi on (ainakin minun tietojeni perusteella) luotettavampi, halvempi, helpommin saatavilla ja siinä on huomttavasti enemmän koko- ja mallivaihtoehtoja. Sen voi laittaa päälle ennen seksiä ja sen kanssa voi käyttää ehkäisyvaahtoa ja muita spermisidejä. Uskon että miesten kondomi voi olla sinulle vähemmän miellyttävä, mutta se on sinun subjektiivinen näkemyksesi, eikä tee miesten kondomista laajassa mittakaavassa kaikin puolin huonompaa.

Vierailija
273/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:45"]

[/quote]

Kyllä, nainen päättää adoptiosta, kuten myös abortista. Miehellä ei ole mitään sanottavaa asiaan, jos häntä ei ole merkitty lapsen huoltajaksi. Jos nainen päättää pitää lapsen, niin mies maksaa. Tietysti olisi voinut käyttää kondomia, niin ei tarvitsisi maksaa. Mutta ihan kuinka vain: joko maksat kondomeista tai elatusmaksuja. Your choice.

[/quote]

Kannattaa siis harkita aina masturbaatiota varteenotettavana vaihtoehtona tällaisten naisten kanssa, ja muistakaa toki, ei aina tarvi maksaa kun pelaa kortit oikein ;)  .

Vierailija
274/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:45"]

[/quote]

[/quote]

Kannattaa siis harkita aina masturbaatiota varteenotettavana vaihtoehtona tällaisten naisten kanssa, ja muistakaa toki, ei aina tarvi maksaa kun pelaa kortit oikein ;)  .

[/quote]

Luuseri jättää elarit yhteiskunnan maksettavaksi.

Vierailija
275/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällä logiikalla kaikki yhdynnät on masturbaatiota ilman käsiä. Erona on vain se, onko käytössä "kumipussi" vai ei. Mutta tämähän onkin miehen logiikkaa :D

Mistä näitä idiootteja oikein tulee? Jonkun äidin lapsihan tuokin on :O

Vierailija
276/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:12"]

Häh?

Me ehkäistiin miehen kanssa 4 vuotta kumeilla. Minusta tuli tosi hyvä rullaaja sinä aikana. Oliko sillä jokin muu harmi päällä ja sitten tuli tuossa muodossa vahingossa ulos?

No, tämä on tietty provo että tuommoisen kanssa meinaat lisääntyä, eikö? Varmaan sen takia se hedelmöitynyt munasolukin päätti eksyä, koska oli niin kökköiset geenit.

Muutenkaan en ollenkaan suosittele nussimissa jos ei paneta kunnolla. "Ei syyhyttä saunaan" Vaikuttaa haitallisesti mm. ihoon ja ties minne kaikkialle muualle.

[/quote]

4 vuotta kumilla :D

Vierailija
277/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vässyköitä äijät täällä. Vuosikausia rullaa vakisuhteessa jotain vitun kumeja.

Vierailija
278/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 17:06"]

Ihme vässyköitä äijät täällä. Vuosikausia rullaa vakisuhteessa jotain vitun kumeja.

[/quote]

Luultavasti kommenteista päätellen suurin osa näistä naisia, esiintyvät miehenä.  On senverta kummia kommentteja muka miehen suusta.

Vierailija
279/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:53"]

[/quote]

Tällä logiikalla kaikki yhdynnät on masturbaatiota ilman käsiä. Erona on vain se, onko käytössä "kumipussi" vai ei. Mutta tämähän onkin miehen logiikkaa :D

Mistä näitä idiootteja oikein tulee? Jonkun äidin lapsihan tuokin on :O

[/quote]

Onneksi en ole itse koskaan tällaisiin tyyppeihin törmännyt, tai ei ainakaan ole edetty sille asteelle, että kondomeista olisi ollut tarvetta puhua. Ehkä olen aina liikkunut eri paikoissa  ja hyvä niin.

Kai tuollainen tollous näkyy ulospäinkin niin että noita on helppo karttaa jos samaan paikkaan joskus osuisikin.

Vierailija
280/283 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 17:06"]

[/quote]

No sehän tässä mahtavinta onkin, että moni mies ei niitä kumeja viitsi rullailla. Sitten onkin helppo taivutella mies vasektomiaan. Ja paljaalla saa vedellä niin paljon kuin sielu sietää sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä