Presidentti Niinistö: "Minun suuni yritetään selvästi saada tukkoon"
Presidentti kertoo lukeneensa arvostelua, jonka mukaan presidentin pitäisi ulko- ja turvallisuspolitiikankin kysymyksissä kannattaa hallituksen linjauksia.
– Hetkinen, olenko minä täällä sitä varten, että minä odottelen ulko- ja turvallisuuspolitiikassa hallituksen linjaukset, ja sitten sanon, että kannatan? Niinistö ihmettelee.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Presidentti ja hallitus kai normaalisti sopii linjaukset TP-Utvassa? Eli kumpikaan ei päätä yksin mitään isompaa asiaa? Eikö yhteistyö nyt toimi? Tuomiojan ollessa ulkoministeri he keskustelivat käsittääkseni aika paljon myös keskenään, koska tulivat hyvin toimeen keskenään mikä saattaa olla monelle yllätys.
Samoin Lipposen kanssa tulivat monet muut puolueet toimeen, mutta Rinne ja Marin ovat riidankylväjiä.
Vierailija kirjoitti:
Suun tukkijoita olleet ainakin Hesari, Marin ja muistan, että yllättäen myös Vanhanen. Vaikka Niinistö häntä kehui, oli Vanhanen myös kieltämässä eduskunnan puheenjohtajan ominaisuudessa Niinistöä puuttumasta sisäpolitiikkaan (Nyrkki-tapauksen tiimoilta). Asesttui siis Marinin puolelle.
Netissä lukee että Vanhanen olisi vapaamuurari. Toteuttaako vapaamuurari-poliitikko heidän suosituksiaan, herää tietysti kansalaiselle kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti ja hallitus kai normaalisti sopii linjaukset TP-Utvassa? Eli kumpikaan ei päätä yksin mitään isompaa asiaa? Eikö yhteistyö nyt toimi? Tuomiojan ollessa ulkoministeri he keskustelivat käsittääkseni aika paljon myös keskenään, koska tulivat hyvin toimeen keskenään mikä saattaa olla monelle yllätys.
Samoin Lipposen kanssa tulivat monet muut puolueet toimeen, mutta Rinne ja Marin ovat riidankylväjiä.
Niin ja Ohisalo. Ajaako Suomen kansan etua?
Haavisto
Paatero
Rinne
Pekonen
ja näitä riittää ...