Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masterchef Australia kausi 2020 OFFICIAL

Vierailija
14.07.2020 |

Oletteko katsoneet? Mitä pidätte uusista tuomareista ja onko teillä voittajasuosikkia?
Minusta on välillä jopa kiusallista katsoa Melissaa ja Jockia, jotka ovat molemmat naimisissa ja vaikuttavat toisinaan flirttailevan toisilleen. 😄 Jotain kemiaa heidän välillään ainakin on. Melissa myös aina puhuu ja arvostelee ruokia niin, että katsoo vain Jockia eikä Andya, se on kiusallista. Onko kukaan muu huomannut?

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää yhtään ikävä entisiä tuomareita. Piristävä vaihdos.

Vierailija
102/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa on kun riski Paris Hilton. Sen ääni/olemus/ilmeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alunperin tosi pettynyt, kun kuulin, että koko tuomarikolmikko menee vaihtoon. Vannoin tuolloin, että en enää sarjaa seuraa, koska pidin edellisistä tuomareista tosi paljon.

Kokeilinpa silti katsoa tätä uutta versiota, ja sehän olikin tosi hyvä! Kesti jonkin aikaa tottua tuomareihin, jotka toki itsekin vielä hakevat tyyliään ja rooliaan - mikä on ymmärrettävää, on isot saappaat täytettävinä. Silti viihdyttävä kausi (katsottu jo koko juttu loppuun sitä mukaa, kun näytettiin Ausseissa!) ja tykkäsinpä myös voittajasta. 

Luulen, että juuri tuomarinvaihdoksen takia tämä kausi aloitettiin vanhoilla kilpailijoilla, että on jotain "tuttua ja turvallista," ja ensi vuonna sitten palataan normaaliin - eli ihan nobodyt siellä kokkailee. :) 

(Ohiksena, lueskelin Georgen ravintola- ja muista kämmäilyistä myös, ja mulla meni jotenkin tyyppiin kokonaan maku, vaikka aiemmin hänestä pidinkin. Matt ja Gary tosiaan ovat Manun kanssa tehneet jonkin uuden sarjan, mutta en tiedä onko sitä vielä saatu esitettäväksi. Pitää tsekata, kunhan se alkaa.)

Vierailija
104/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT KERROT HETI LISÄÄ GEORGEN KÄMMÄILYISTÄ?! Oli mun lemppari entisistä.

Vierailija
105/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä? kirjoitti:

NYT KERROT HETI LISÄÄ GEORGEN KÄMMÄILYISTÄ?! Oli mun lemppari entisistä.

Tässä pari otetta (olen siis tuo jolle vastasit):

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8487719/George-Calombaris-caug…

https://www.news.com.au/finance/work/at-work/inside-the-spectacular-col…

Palkkoja maksettu ihan pitkin hattua vuosikausia, meni siis koko ravintolahomma konkkaan. Sitten se rupesi myymään isoja talojaan jne., ja jostain luin, että olisi "lahjoittanut" jotain omaisuuttaan jonkun toisen - luultavasti vaimonsa - nimiin, ettei joudu konkurssipesään. Oli jossain käsirysyssäkin ollut osallisena. 

Toki voi olettaa, että herra itse ei ole siellä fimansa tilinpitäjänä, mutta koko homman jälkipuinti oli aika ala-arvoista. :/ Valitettavaa, mutta totta, mäkin pidin Georgesta! 

Ehkä se siitä vielä nousee ja puhdistaa maineensa, ken tietää.

Vierailija
106/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alunperin tosi pettynyt, kun kuulin, että koko tuomarikolmikko menee vaihtoon. Vannoin tuolloin, että en enää sarjaa seuraa, koska pidin edellisistä tuomareista tosi paljon.

Kokeilinpa silti katsoa tätä uutta versiota, ja sehän olikin tosi hyvä! Kesti jonkin aikaa tottua tuomareihin, jotka toki itsekin vielä hakevat tyyliään ja rooliaan - mikä on ymmärrettävää, on isot saappaat täytettävinä. Silti viihdyttävä kausi (katsottu jo koko juttu loppuun sitä mukaa, kun näytettiin Ausseissa!) ja tykkäsinpä myös voittajasta. 

Luulen, että juuri tuomarinvaihdoksen takia tämä kausi aloitettiin vanhoilla kilpailijoilla, että on jotain "tuttua ja turvallista," ja ensi vuonna sitten palataan normaaliin - eli ihan nobodyt siellä kokkailee. :) 

(Ohiksena, lueskelin Georgen ravintola- ja muista kämmäilyistä myös, ja mulla meni jotenkin tyyppiin kokonaan maku, vaikka aiemmin hänestä pidinkin. Matt ja Gary tosiaan ovat Manun kanssa tehneet jonkin uuden sarjan, mutta en tiedä onko sitä vielä saatu esitettäväksi. Pitää tsekata, kunhan se alkaa.)

Kenen Manun kanssa Matt ja Gary ovat tehneet ohjelman?

Vierailija
107/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanasta sanaan samaa mieltä. Aloitusviikon Ramsay oli myös huolella harkittu. Uudet tuomarit saivat rauhassa tutustua rooliinsa. Täytyy ihailla tuotantokoneistoa, on niin taidolla tehty ohjelma.

Vierailija
108/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että miehet menee vaihtoon, jos vaativat

älyttömiä palkankorotuksia. Kukaan ei tarvitse palkankorotusta tässä maailmassa, joka on menossa tuhoon liiallisen kulutuksen takia.

Vierailija
109/189 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
110/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen Manun kanssa Matt ja Gary ovat tehneet ohjelman?

Manu Feildelin, joka ollut tuomarina toisessa Aussikokkisarjassa Myt Kitchen Rules :)

Vierailija
111/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*My Kitchen Rules, siis...

Uusi sarja on nimeltään Plate of Origin.

https://www.smh.com.au/culture/tv-and-radio/food-show-cliches-abound-bu…

Vierailija
112/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvä, että miehet menee vaihtoon, jos vaativat

älyttömiä palkankorotuksia. Kukaan ei tarvitse palkankorotusta tässä maailmassa, joka on menossa tuhoon liiallisen kulutuksen takia.

Ei ne vaatineet palkankorotusta vaan sitä ettei heidän tarvitse maksaa masterchefille koko vuoden muista bisneksistään provikkaa. Eli nää halusi että provikkakausi loppuu kun masterchefkin on esitetty telkkarissa mutta tuotantoyhtiö vaati että se jatkuu koko loppuvuoden eli 6kk pidempään. Sitten kun nää ei vaikuttaneet antavan periksi tuli ilmoitus että homma ei jatku ja uudet on jo haussa. 

Vierailija
113/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgen ravintoloista en tiedä mitään mutta kun ottaa huomioon ettei tuo ala ole kaikkein vakaimpia muutenkaan ja korona-aikaan ongelmat alkaa kasautua niin ei ihmekään että on ongelmia.

Jamie oliveriltakin kaatui iso kasa ravintoloita sekä siksi että konsepti taisi olla väärä, tuo ei osannut vahtia niiden tuottavuutta ja muutenkin laatu pääsi kait laskemaan kilpailijoihin verrattuna. Lopullinen niitti lienee ollut brexitin tuomat raaka-aineiden kuljetusongelmat kun piti italialaista ravintolaa pyörittää.

Suomessakin tulee kaatumaan ravintoloita (taas kerran) jos tää "uusi kausi koronaa" jatkuu tosiaan ensi kesään asti. 

Vierailija
114/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten yllättävän viihdyttävä kausi mutta vähän puuduttaa nää toinen toistaan täydellisemmät suoritukset. Lisäksi tää pö.. tai siis poh tjsp. joka on melkein aina elvistelemässä immuniteettikisassa.

Se nuori nainen joka tippui viikko/pari sitten olisi saanut jatkaa pidemmälle. Mutta se teki vähän kaikki tai ei mitään asenteella niin joskushan tuolla taktiikalla iskee epäonnistuminenkin. Nyt valitettavasti pudotuskisassa. 

Vierailija
115/189 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut kyrsiin tuomareista Mel vai mikä lie, mutta se nainen. Ärsyttävä ääni ja äänenkäyttö. Ja sen tapa maistella ruokaa.

Vierailija
116/189 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että minuakin ärsyttää suunnattomasti suu auki hirnuva Poh. Aina suu ammollaan!!

Vierailija
117/189 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Tiong oli minun suosikki, tosi taitava. Harmi, että putosi jatkosta.

Naistuomari on kyllä ärsyttävä.

Vierailija
118/189 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut kyrsiin tuomareista Mel vai mikä lie, mutta se nainen. Ärsyttävä ääni ja äänenkäyttö. Ja sen tapa maistella ruokaa.

Mä taas rakastan katella sitä sen ruuan maistelua! Jotenkin se syö niin ihanasti että meinaa tulla itselleenkin nälkä. Toivoo että olis itsekkin maistelemassa niitä annoksia.

Tämä on ensimmäinen kausi mitä olen ikinä katsellut ja olen ihan ihastunut sarjaan. Ruudusta katsellut nyt myös vanhempia kausia ja itse tykkään näistä uusista tuomareista paljon enemmän kun vanhoista.

Gordonista tulee ihab prinssi Harry mieleen. Eivät he näkösiä ole mutta puhetyyli ja jotkut eleet on ihan yksyhteen.

Vierailija
119/189 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poh on ollut ekallakaudella harvinaisen tyttömäinen kolmevitoseks. Ihan ok on vieläkin mutta kyllä 11vuotta muuttaa ihmistä.

Vierailija
120/189 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tunne, että Poh’ta pedataan voittajaksi.

Olen vähän edellä jaksoissa Ruutu plussassa. Seuratkaapa, Poh tekee jotain ihan kotikutoisen näköistä ja simppeliä ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen. Ekaa kertaa epäilen, että voittaja on ennalta sovittu.

No, saa nähdä miten loppuu. Tämä vaan omaa spekulointiani, en tiedä miten käy lopussa.

Oikeaa voittajaa pidettiin alkukausi ihan piilossa nyt vasta loppukaudesta häntä nostetaan enemmän esille. Itse en kiinittänyt häneen oikeen koko kauden aikana huomiota ja yllätyin voittajaa.