Masterchef Australia kausi 2020 OFFICIAL
Oletteko katsoneet? Mitä pidätte uusista tuomareista ja onko teillä voittajasuosikkia?
Minusta on välillä jopa kiusallista katsoa Melissaa ja Jockia, jotka ovat molemmat naimisissa ja vaikuttavat toisinaan flirttailevan toisilleen. 😄 Jotain kemiaa heidän välillään ainakin on. Melissa myös aina puhuu ja arvostelee ruokia niin, että katsoo vain Jockia eikä Andya, se on kiusallista. Onko kukaan muu huomannut?
Kommentit (189)
Taitaa olla katsojat kadonneet. Ennen tää ketju keräs paljon enemmän kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä ärsyttävä noista kilpailijoista. Jos nyt muistan nimen oikein. Kauan sitten oli aiemmin, tummat hiukset, vähän huonot hampaat.
Laura on minusta ihana edelleen. Hänhän oli hyvin nuori, kun kilpaili kaudella 6, nyt hän on kokenut ja osaava ammattilainen. Näyttääkin aikuiselta.
Reynold on edelleen söpö, vaikka hänkin on hyvin menestynyt kautensa jälkeen. Nyt hän on loistanut nimenomaan suolaisissa ruoissa, annoksen esillepano on erityisen taitavaa. Reynold näyttää samalta pikku pojalta vieläkin.
Nämä kaksi ovat suosikkini.
Rose on ärsyttävä hössö, tekee aina rumalta näyttävän lättypiirakan.
Minulla on sellainen tunne, että Poh’ta pedataan voittajaksi.
Olen vähän edellä jaksoissa Ruutu plussassa. Seuratkaapa, Poh tekee jotain ihan kotikutoisen näköistä ja simppeliä ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen. Ekaa kertaa epäilen, että voittaja on ennalta sovittu.
No, saa nähdä miten loppuu. Tämä vaan omaa spekulointiani, en tiedä miten käy lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän edellä jaksoissa Ruutu plussassa. Seuratkaapa, Poh tekee jotain ihan kotikutoisen näköistä ja simppeliä ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen. Ekaa kertaa epäilen, että voittaja on ennalta sovittu.
No, saa nähdä miten loppuu. Tämä vaan omaa spekulointiani, en tiedä miten käy lopussa.
Tuomareista erityisesti Mel tuntuu suosivan Poh'ta. Tylsää, en tykkää kun tuomareilla on selviä suosikkeja.
Ihmettelen miksi niiden pitää tehdä keskeltä raaan näköistä lohta. Silloin harvoin kun niillä on lohta sen pitää olla vetelää ja valuvaa sisältä. Jos laittaisin tuollaista pöytään, saisin kiikuttaa sen takaisin pannulle kypsymään. Kokeilin muuten eilenlihen paistamista niin että se juuri ja juuri lohkeaa sisältä mutta on tumman oranssia. Maku ja suutuntuma oli kuvottavia.
Nyt tajusin että kaikilla on vain muutama perusjuttu joita tekevät ja aika usein listalla on kiinalaista, vietnamilaista ja yleensäkin itämaista ruokaa. Onkohan se ausseille samalla lailla ’hienompaa’ kun meille on vaikkapa ranskalainen kurmee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, saa nähdä miten loppuu. Tämä vaan omaa spekulointiani, en tiedä miten käy lopussa.Tuomareista erityisesti Mel tuntuu suosivan Poh'ta. Tylsää, en tykkää kun tuomareilla on selviä suosikkeja.
Varsinkin kun Poh on ainakin parissa viime jaksossa ollut aivan kujalla. Ärsyttää myös se suu ammollaan hohottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla katsojat kadonneet. Ennen tää ketju keräs paljon enemmän kommentteja.
Mä en viitsi kommentoida ketjua, etten spoilaa. Oon katsonut kauden jo aikoja sitten Ruutuplussasta. Tykkäsin kyllä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pidin entisestä tuomarikolmikosta vaikka pikkasen alkoi samat jutut toistumaan. Aloitin katsomaan myös uusinta kautta, mutta vaikka mukana onkin kilpailemassa muutamia suosikkejani edellisiltä kausilta niin jotenkin alkoi puolentoista jakson jäljeen koko homma ärsyttää. Enpä sitten ole jatkanut seuraamista. Mitä kotikokkeja nämä tyypit on kun osa on työskennellyt ja omistanut ravintoloita yli kymmenen vuotta? Lisäksi nämä tuomarit jotenkin kehiu toisiaan liika ja näyttelee yli. Harmi, oli ennen eräs suosikkisarjojani.
Just tämä. TOsi ärsyttävää. Tuon takia en ole voinut katsoa jaksoja. Hehkutetaan aivan yli, niin että se alkaa tuntua epäaidoilta. Vanhat tuomarit toki hehkutti myös, jos oli aihetta, mutta se ei mennyt överiksi niinkun näillä. Lisäksi on alkanut ällöttää kun naistuomari syö ja kamera kuvaa tarkasti suun liikkeet, tai oikeammin koko naaman liikkeet: posket venyy lommoille ja makustaa ruokaa hrrrr, hyi, menee kylmät väreet kun vain ajatteleekin. Ja kaikki on niin mahtavaa ja upeeta...
Huh huh, onpa tämä ohjelma mennyt ihan pelleilyksi.
Tänään ja eilen ruudussa oli puolet ajasta rumasti räkättävä, kita ammollaan hirnuva Poh.
Ruokien valmistamista näytetään liian vähän, Poh on aina vaan jotain selittämässä.
Poh on nyt ollut vähemmän esillä.
Miten toi Laura onkin noin ärsyttävä. Wituttaa sen lärvi.
Ihan pilalla koko sarja, eka kerta kun en intopiukeena seuraa. Ihan kulahtanutta kun vanhoja kilpailijoita ja parhaat eli entiset tuomarit puuttuvat. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pilalla koko sarja, eka kerta kun en intopiukeena seuraa. Ihan kulahtanutta kun vanhoja kilpailijoita ja parhaat eli entiset tuomarit puuttuvat. Tylsää.
Niin mäkin ensin luulin, mutta onneksi aloin sittenkin seurata.
Katsoisin jos mukana ei olisi sairaan ärsyttävä Poh! Toivottavasti tippuisi pian, että voisi edes muutaman jakson katsoa.
En tykkää emeliasta kiehnää Aino jonkun äijän kimpussa kuten eka kerralla kun oli,ja katsoo heitä syvälle silmiin.On siis piiloflirtti likka
Voi helvata. Puolivahingossa sain selville voittajan. Paskapaskapaska. Ärsyttävä, omahyväinen, ärsyttävä hymy.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin jos mukana ei olisi sairaan ärsyttävä Poh! Toivottavasti tippuisi pian, että voisi edes muutaman jakson katsoa.
Samis. Tämä Pohin suosiminen ja naaman näyttäminen joka välissä on niin rasittavaa. Aina se on suu ammollaan ruudussa tapahtuipa keittiössä mitä tahansa. Joku muu tekee sille ruoat, joita näytetään, itsehän se vain räpeltää jotain, viestissäkin omalla vuorollaan sai aikaan vain haavan sormeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ilkeästi Mel repeili Emelian jälkiruoalle tuossa jaksossa missä Reece ja Emelia kilpailee koskemattomuudeta.
Emelia voittaa koko kauden joten ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata. Puolivahingossa sain selville voittajan. Paskapaskapaska. Ärsyttävä, omahyväinen, ärsyttävä hymy.
En olis ikinä uskonut että toi voittaa. Kireen olonen pimu.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Katsoim tänään ekaa kertaa tätä uutta. Jaksossa oli yllätysboxissa mm. kanankoipia.
Mä rakastuin taas tähän ohjelmaan. Rakastin edellisiä tuomareita, enkä siksi ajatellut tätä uutta katsoa, mutta voi että kun olis taas niin ihanaa. Kiva, että kilpailijoissa on vanhoja tuttuja.
Tää ohjelma on kyllä niin ihana hyvänmielen ohjelma.Nyt täytyy kaivaa jostain esitysajankohdat. Ruutuplussaa ei mulla ole. Liviltä katsoin tänään.
Jo näytetyt jaksot näkee Ruudusta ilmasiksi, ei tarvi plussaa.
Laura on kyllä ärsyttävä noista kilpailijoista. Jos nyt muistan nimen oikein. Kauan sitten oli aiemmin, tummat hiukset, vähän huonot hampaat.