Masterchef Australia kausi 2020 OFFICIAL
Oletteko katsoneet? Mitä pidätte uusista tuomareista ja onko teillä voittajasuosikkia?
Minusta on välillä jopa kiusallista katsoa Melissaa ja Jockia, jotka ovat molemmat naimisissa ja vaikuttavat toisinaan flirttailevan toisilleen. 😄 Jotain kemiaa heidän välillään ainakin on. Melissa myös aina puhuu ja arvostelee ruokia niin, että katsoo vain Jockia eikä Andya, se on kiusallista. Onko kukaan muu huomannut?
Kommentit (189)
Lämpökaapit on myös keksitty, joten ne joiden annosta maistetaan viimeiseksi ei tarvi tarjota ihan kylmää annosta.
Tuosta annosten maistamisesta on ollut juttuja, tuomarit kiertää jatkuvasti maistamassa kokkausvaiheessa ruokia, joten tietävät kyllä miltä ne kuumina maistuvat. Lisäksi he ovat alan ammattilaisia, he osaavat kyllä arvioida ruuan, vaikka se olisi haaleaa tai kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata katsoa 100% käsikirjoitettua ja näyteltyä realityshittiä.
Katson, koska lähes jokaisesta jaksosta saan vinkkejä omaan ruoanlaittoon :)
Olet ihan sekaisin. Mitään oikeaa kokkaamista noisssa sarjoissa ei tapahdu.
Mitä tarkoitat, ettei oikeaa kokkaamista tapahdu? Näemmekö harhoja, kun siinä silmiemme ne tekee ruokaa? Mitä ruokia ne tuomarit sitten maistelee, jos oikeaa kokkaamista ei tapahdu? Avaa nyt asiaa, en oikeasti ymmärrä yhtään!
Selvästi joku joka luulee tietävänsä, vaikkei ole katsonut koko ohjelmaa. Olisi paljon hankalampaa näytellä tuollainen kokkishow mitä joka jaksossa on, kuin ihan vaan kuvata oikeaa kokkausta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun osa kilpailijoista tekee jatkuvasti samantyylisiä annoksia ja kerta toisensa jälkeen saavat niistä kehuja. Laura tekee pastaa, Brendan tekee mykyjä, jne. Miksei heiltä vaadita monipuolisuutta? Etenkin Lauran omahyväinen hymy ärsyttää joka kerta, kun hän pääsee tekemään pastaa.
Sarah Tiong vaikuttaa todella vahvalta kilpailijalta. Poh on myös kova, vaikka sählää paljon niin silti kuitenkin aina onnistuu.
Moni suosikkini on jo tippunut, mutta toivon Jessin, Simonin ja Tessan pääsevän pitkälle.
Oon tykännyt kun Reynold on nyt useampaan kertaan tehnyt suolaisia ruokia eikä vaan aina jäkiruokaa. Ymmärrettävää tietty että monet käyttävät vaan vahvuuksiaan eivätkä halua ottaa riskejä. Eiköhän ole luvassa monia haasteita joissa Laura ei voi tehdä pastaa :D (tippuispa jo pois tuo Laura) Monen suoksikki näyttää olevan Sarah Tiong, minun myös :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun osa kilpailijoista tekee jatkuvasti samantyylisiä annoksia ja kerta toisensa jälkeen saavat niistä kehuja. Laura tekee pastaa, Brendan tekee mykyjä, jne. Miksei heiltä vaadita monipuolisuutta? Etenkin Lauran omahyväinen hymy ärsyttää joka kerta, kun hän pääsee tekemään pastaa.
Sarah Tiong vaikuttaa todella vahvalta kilpailijalta. Poh on myös kova, vaikka sählää paljon niin silti kuitenkin aina onnistuu.
Moni suosikkini on jo tippunut, mutta toivon Jessin, Simonin ja Tessan pääsevän pitkälle.
Oon tykännyt kun Reynold on nyt useampaan kertaan tehnyt suolaisia ruokia eikä vaan aina jäkiruokaa. Ymmärrettävää tietty että monet käyttävät vaan vahvuuksiaan eivätkä halua ottaa riskejä. Eiköhän ole luvassa monia haasteita joissa Laura ei voi tehdä pastaa :D (tippuispa jo pois tuo Laura) Monen suoksikki näyttää olevan Sarah Tiong, minun myös :)
Ei kyllä sä nyt oot hakoteillä. Kaikki tää on käsikirjoitettua feikkiä, eli eli Reynold oikeeesti osaa mitään. Joku on näytellyt koko ajan "Reynoldia", nämä muutkin ovat vaan näyttelijöitä. Siis tämä ei ole mun mielipide, vaan joku tuolla aimmin väitti että feikkiä on kaikki. (Idi-ootti hän).
Hassua miten aiemmilla kausilla kovasti hehkutetut Reynold ja Callum eivät olekaan nyt yhtään niin ylivoimaisia, kuin olisi voinut luulla. Callum varsinkin on erittäin keskitasoa tuossa porukassa. Aiemmat tuomarithan lähes joka kaudella käyttivät heitä uusille kilpailijoille esimerkkeinä huippukilpailijoista jotka ovat menestyneet oman kautensa jälkeen hyvin. Samaa hehkutusta he harrastivat myös ainakin Pohn, Andyn ja Matt Sinclairin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten aiemmilla kausilla kovasti hehkutetut Reynold ja Callum eivät olekaan nyt yhtään niin ylivoimaisia, kuin olisi voinut luulla. Callum varsinkin on erittäin keskitasoa tuossa porukassa. Aiemmat tuomarithan lähes joka kaudella käyttivät heitä uusille kilpailijoille esimerkkeinä huippukilpailijoista jotka ovat menestyneet oman kautensa jälkeen hyvin. Samaa hehkutusta he harrastivat myös ainakin Pohn, Andyn ja Matt Sinclairin kohdalla.
En tiennykään että ovat aiemmim kovasti hehkutettuja. En muista Reynoldia omalta kaudeltaan ja Calluminkin vain hämärästi, ja tällä kaudella he eivät ole kyllä loistaneet ainakaan vielä.
Tuntuu että tällä kaudella keskitytään kaikkiin muihin enemmän kuin noihin kahteen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne huonoja olleet omalla kaudellaan vaikkeivat voittaneetkaan ja lisäksi työpaikka hyvässä ravintolassa on bonus. Nyt on vaan se tilanne että noi on kaikki jokseenkin hyviä kokkeja jopa siinä joukossa mitä ms-australiaan hakeutuu, eli vaikeampi loistaa kuin satunnaisessa porukassa.
Samat sanat. Harmi!
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut, koska tuomarit meni vaihtoon. Ei ole minulle enää se ohjelma jota rakastin yli kaiken.
Nyt näkyy koronan vaikutukset Masterchefissäkin.
Laittoiko nuo vegaani Reynoldin tietämättään syömään kanaa? Jaksossa 37.
Vierailija kirjoitti:
Laittoiko nuo vegaani Reynoldin tietämättään syömään kanaa? Jaksossa 37.
Reynold ei ole vegaani, Reece on. Ja hän on sanonut että voi kyllä maistaa ja kokata liharuokia, ainakin tuossa kilpailussa.
Harmitti aluksi paljon tuomareiden vaihto, mutta muutaman jakson jälkeen hyväksyin sen. Mutta minua ärsyttää suunnattomasti nämä vanhat kilpailijat! Joukossa monta vanhaa suosikkiani, mutta tämä ei ole enää amatöörikokkien taisto, vaan ammattikokkikilpailu... Sellaisia ohjelmia on jo tarpeeksi, esim. Top Chef. Tästä syystä kiinnostus ohjelmaa kohtaan laantui ja en ole enää katsonut. Ensi kautta odotellessa :)
Katson valikoiden, Ramsay vierailulla, hmmm. Jotenkin mielenkiintoni hukassa, jokin tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Harmitti aluksi paljon tuomareiden vaihto, mutta muutaman jakson jälkeen hyväksyin sen. Mutta minua ärsyttää suunnattomasti nämä vanhat kilpailijat! Joukossa monta vanhaa suosikkiani, mutta tämä ei ole enää amatöörikokkien taisto, vaan ammattikokkikilpailu... Sellaisia ohjelmia on jo tarpeeksi, esim. Top Chef. Tästä syystä kiinnostus ohjelmaa kohtaan laantui ja en ole enää katsonut. Ensi kautta odotellessa :)
Tjoo, myös suomen masterchefissä on jostain syystä ammattikokkeja seuraavalla kaudella eikä amatöörejä.
Suomen Master Chef en katso. En kertakaikkiaan viitsi enään katsoa ohjelmia joissa samat iänikuiset naamat pyörii ohjelmasta toiseen.
Vähän ilkeästi Mel repeili Emelian jälkiruoalle tuossa jaksossa missä Reece ja Emelia kilpailee koskemattomuudeta.
Voi ei. Katsoim tänään ekaa kertaa tätä uutta. Jaksossa oli yllätysboxissa mm. kanankoipia.
Mä rakastuin taas tähän ohjelmaan. Rakastin edellisiä tuomareita, enkä siksi ajatellut tätä uutta katsoa, mutta voi että kun olis taas niin ihanaa. Kiva, että kilpailijoissa on vanhoja tuttuja.
Tää ohjelma on kyllä niin ihana hyvänmielen ohjelma.
Nyt täytyy kaivaa jostain esitysajankohdat. Ruutuplussaa ei mulla ole. Liviltä katsoin tänään.
No kyllä ne kilpailijat siellä todellakin tekevät itse ruokaa.