Masterchef Australia kausi 2020 OFFICIAL
Oletteko katsoneet? Mitä pidätte uusista tuomareista ja onko teillä voittajasuosikkia?
Minusta on välillä jopa kiusallista katsoa Melissaa ja Jockia, jotka ovat molemmat naimisissa ja vaikuttavat toisinaan flirttailevan toisilleen. 😄 Jotain kemiaa heidän välillään ainakin on. Melissa myös aina puhuu ja arvostelee ruokia niin, että katsoo vain Jockia eikä Andya, se on kiusallista. Onko kukaan muu huomannut?
Kommentit (189)
Pari viikkoa olen nyt tätä uutta tuomaristoa tarkkaillut ja täytyy minunkin todeta ettei ole yhtään ikävä entisiä. Palautteen anto on hyvin hallussa ja mukavan persoonallisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut kyrsiin tuomareista Mel vai mikä lie, mutta se nainen. Ärsyttävä ääni ja äänenkäyttö. Ja sen tapa maistella ruokaa.
Pitäähän sitä huulipunaa varoa, kun syö.
Jock on paras. Melissan ääni on tosiaan ärsyttävä ja mikä hemmetin bloggari muutenkin isketty tuomariksi? Noi kaksi muuta on onneksi kokkeja.
Näyttikö Sarah Tiong keskisormea molemmilla käsillä kun poistui huoneesta vai mitä se teki?
Käsikirjoituksessa on jo voittaja valittu ja hän on ____. noilla edellisillä sivuillahan se on jo kerrottu.
"tosi"-tvohjelmat on käsikirjoitettu, esim. Huutokaupan metsästäjät. Ne "aarteet" ovat niistä liikkkeistä, joihin ne viedään "arvioitavaksi"...Huutokauppakeisarille tavaraa myyntiin vievät liikkeet saavat "bensarahat" ja bulvaanit "huutavat" ne takaisin, et semmonen huutokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi olin minäkin pettynyt, kun kuulin että tuomarit vaihtuu. Mutta kausi on ollut positiivinen yllätys.
Vanhoista kilpailijoista suosikkeja näistä jotka vielä kisassa mukana Reece, Reynold, Poh.
Tuomareista suosikki on Jock.
Muuten samaa mieltä mutta jos Reece on se puhevikanen niin on kauden ällöin kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne, että Poh’ta pedataan voittajaksi.
Olen vähän edellä jaksoissa Ruutu plussassa. Seuratkaapa, Poh tekee jotain ihan kotikutoisen näköistä ja simppeliä ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen. Ekaa kertaa epäilen, että voittaja on ennalta sovittu.
No, saa nähdä miten loppuu. Tämä vaan omaa spekulointiani, en tiedä miten käy lopussa.Oikeaa voittajaa pidettiin alkukausi ihan piilossa nyt vasta loppukaudesta häntä nostetaan enemmän esille. Itse en kiinittänyt häneen oikeen koko kauden aikana huomiota ja yllätyin voittajaa.
Tämä sama ilmiö on ollut aiemmissakin kausissa: kauden voittaja tulee enemmän esille vasta loppuvaiheessa vähän niinkuin mustana hevosena. Se on dramaturgisesti ihan ymmärrettävä ratkaisu. En tiedä, näytetäänkö ohjelma Australiassakin vasta kun koko kausi on kilpailtu jolloin ohjaus- ja leikkausratkaisut voidaan valita sen mukaan kuinka finaalissa käy. Vai näkyykö sarja suorana, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi olin minäkin pettynyt, kun kuulin että tuomarit vaihtuu. Mutta kausi on ollut positiivinen yllätys.
Vanhoista kilpailijoista suosikkeja näistä jotka vielä kisassa mukana Reece, Reynold, Poh.
Muuten samaa mieltä mutta jos Reece on se puhevikanen niin on kauden ällöin kilpailija.
Poh on ihan kauhee!
Ja voittajahan jo tiedetään,kävin lukemassa "Ausseissa" lehdestä
George on ihan Kylen Mooneyn näkönen jos Kylelta leikkais hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksessa on jo voittaja valittu ja hän on ____. noilla edellisillä sivuillahan se on jo kerrottu.
"tosi"-tvohjelmat on käsikirjoitettu, esim. Huutokaupan metsästäjät. Ne "aarteet" ovat niistä liikkkeistä, joihin ne viedään "arvioitavaksi"...Huutokauppakeisarille tavaraa myyntiin vievät liikkeet saavat "bensarahat" ja bulvaanit "huutavat" ne takaisin, et semmonen huutokauppa.
Astuinko tuolla jonkun "varpaille"? Varsinkin kun myöhäisemmässä (julkaisemattomassa) kommentissa kerroin lisää infoa yksilöimättä noita firmoja, jotka ovat k.o. ohjelmien tuotannon yhteydenottojen kohteena olleet. Toinen suostui (mainosta), toinen ei (mitätön korvaus tuotannolta). Ihmeellistä sensurointia faktoista, jotka jokainen omilla aivoillaan ajatteleva ymmärtää!
Ja siihen tämä ketju näyttää jymähtäneen, ei uusia kommentteja, spekulointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuinko tuolla jonkun "varpaille"? Varsinkin kun myöhäisemmässä (julkaisemattomassa) kommentissa kerroin lisää infoa yksilöimättä noita firmoja, jotka ovat k.o. ohjelmien tuotannon yhteydenottojen kohteena olleet. Toinen suostui (mainosta), toinen ei (mitätön korvaus tuotannolta). Ihmeellistä sensurointia faktoista, jotka jokainen omilla aivoillaan ajatteleva ymmärtää!
Ja siihen tämä ketju näyttää jymähtäneen, ei uusia kommentteja, spekulointeja?
Kirjoitin väärin, julkaistiinhan se 2.11., mutta johonkin ovat häipyneet kaikki! 2.-4. päivien kommentit.
En usko, että olin ainoa noina päivinä kommentoinut!
Vierailija kirjoitti:
Brendan oli minun suosikki :( niin herttaisen oloinen tyyppi
Hänestä mäkin tykkäsin, ja Khanhista, ketäs tässä nyt sitten kannustaisi?
Poh on ihan sikaärsyttävä,Reece vaikuttaa myös tosiaan aika yksinkertaiselta. Khanh oli mun suosikki ja Jess, nyt liputan Reynoldin puolesta. Pitää joskus käydä aussitueneella noiden suosikkikokkien ravintolassa syömässä.
Jumankauta mä järkytyin kun googlasin tuomari Georgen iän😧 Kaveri ollut kolmekymppinen kun ohjelma on alkanut ja nyt vasta nelissäkymmenissä. Luulin aina että oli samaa ikää niiden kahden muun miestuomarin kanssa.
Sitä koreasti pukeutuvaa isokokosta tuomaria luulin aina homoksi mutta ei näköjään ole. Olisko ollut Matt nimeltään?
Nyt kun Brendan lähti Callum on mun suosikki. Molemmat hirveän kiltin olosia. Yllätyin että Brendan on homo.
Tessa on kylmän olonen. Pullea Paris Hilton.
Misogynistit taas liikkeellä. Tuomari-Mel on ärsyttävä, Poh on ärsyttävä, Tessa on kylmä ja pullea (?)... Poh on paras, Mel on kuuma ja Tessa on symppis, itse olette ärsyttäviä sohvaperunoita jotka ei varmaan osaa edes kananmunia keittää :)
Mulla monta suosikkia, Brendan oli ihana, samoin Jess ja Amina. Oikeastaan ihan sama kuka voittaa, Callumia ja ja Emeliaa symppaan ehkä vähiten jäljellä olevista kilpailijoista, muttei mitään vikaa heissäkään.
Älkää pliis spoilatko tänne kuka voittaa...
Selvästihän tuo on nauhoitettu ja leikattu, koska aika usein tehtävän aikana jo arvaa kuka voittaa tai tippuu, koska niitä mokia tai onnistumisia näytetään enemmän ja muita ei niin paljon.
Reece on yksinkertainen, mutta siksi niin kiva, koska on aito ja oma itsensä, hyvä minä kommenteineen. Tessa vaikuttaa kylmältä ja hänellä usein tosi nyrpeä ilme, jos häviää tai saa kritiikkiä, usein näyttää siltä, että voisi purskahtaa itkuun, mutta ei halua itkeä.
Tessalla taitaa olla se ongelma että nää muut on tehneet työtä vuosiakin ja Tessa oli viime kauden kakkonen. Tuohan on loistava kokki parhaimmillaan mutta kun muutkin on ja kokemusta on enemmän niin taitaa olla vähän itseluottamusongelmia tässä vaiheessa kisaa.
Poh on karmea koheltaja. Välillä ihmetyttä että onko tuo showta vai onko se oikeastikin tuollainen.
Matt Sinclair olisi ollut kiva nähdä tässä kisassa. Ehkä tuo on riittävän kiireinen nykyhommassaan.