Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia kausi 2020 OFFICIAL

Vierailija
14.07.2020 |

Oletteko katsoneet? Mitä pidätte uusista tuomareista ja onko teillä voittajasuosikkia?
Minusta on välillä jopa kiusallista katsoa Melissaa ja Jockia, jotka ovat molemmat naimisissa ja vaikuttavat toisinaan flirttailevan toisilleen. 😄 Jotain kemiaa heidän välillään ainakin on. Melissa myös aina puhuu ja arvostelee ruokia niin, että katsoo vain Jockia eikä Andya, se on kiusallista. Onko kukaan muu huomannut?

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että tuomarina on yhden kilpailijan entinen esimies. Ja yhden paras kaveri. Eikö oikeasti ketään muita löytynyt

Tämä kausi on uusien tuomarien takia tällainen harjoittelukausi vain :D

Vierailija
42/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut, koska tuomarit meni vaihtoon. Ei ole minulle enää se ohjelma jota rakastin yli kaiken.

Perustat siis mielipiteen katsomatta uutta sarjaa? Sulla jää nyt tosi hyvä sarja katsomatta. 

Nyt katsoessa ei ne vanhat tuomarit oikeastaan olleet ollenkaan korvaamattomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että tuomarina on yhden kilpailijan entinen esimies. Ja yhden paras kaveri. Eikö oikeasti ketään muita löytynyt

Tämä kausi on uusien tuomarien takia tällainen harjoittelukausi vain :D

Harjottelukausi siten että kilpailijoillakaan ei ole niin paljoa pelissä, kun ovat jo kaikki aika menestyneitä ja sijoittuivat omilla kausillaan hyvin. Tämmöinen lämmittelykausi että tuomarit tulee tutuksi.

Vierailija
44/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää entisten kilpailijouden mukaan ottaminen on tietynlaista laskelmoitua yleisön kosiskelua. Varmaan pelkäsivät ettei kukaan katso enää noiden uusien tuomareiden takia sarjaa muuten. Andyn valinta tuomariksi on ihan samaa linjaa.

Vierailija
45/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut, koska tuomarit meni vaihtoon. Ei ole minulle enää se ohjelma jota rakastin yli kaiken.

Perustat siis mielipiteen katsomatta uutta sarjaa? Sulla jää nyt tosi hyvä sarja katsomatta. 

Itse sinnittelin 1,5 jaksoa tätä uutta ja totesin että ohjelma on täysin pilalla. En tuhlaa aikaani enempää.

Vierailija
46/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sinnittelin 1,5 jaksoa tätä uutta ja totesin että ohjelma on täysin pilalla. En tuhlaa aikaani enempää.

Eli et edes päässyt kunnolla alkuun ja totesit että kokonaan pilalla :D 

Vierailija
47/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta eipä haittaa yhtään ettei ole vanhat tuomarit paikalla. Yhtä hyvä ohjelma on silti, koska pääpaino on kuitenki kilpailijoissa eikä tuomareissa. 

Vierailija
48/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katsoa 100% käsikirjoitettua ja näyteltyä realityshittiä.

Vierailija
49/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary, George ja Matt ja heidän henkilökemiansa oli ohjelman sydän ja sielu. Uusi kausi on kurja näytelty jäljitelmä.

Vierailija
50/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mastercheffit on 100% käsikirjoitettua ja dramatisoitua roskaa. Niitä kuvataan tuntikausia kerrallaan ja arvosteltavat ruokalajit ovat jo kylmenneet tms. Michelinin tasolla optimilämpötila tarjoiltaessa on minuuteista kiinni.

Tokihan kaikki tämän tajuaa. Lisäksi kaiken valmistuksen täytyy tapahtua nopeasti, joten aika ohjaa pitkälti reseptiikkaa.

No miksi tuollaista kristuksenpaskaa sitten käsikirjoitetaan ja katsotaan, jos se kerran on feikkiä? Miksi ei kokata oikeasti ja keskitytä siihen ruoan valmistamiseen vaan 100% on dramatiikkaa?

Koska katsojat tykkää? Kyllähän tämä menee tvssä ympäri maailmaa.

Niin niin. Kertoo vain siitä miten todellisuudesta irrallaan olevia aivopestyjä ja marinoituja typeryksiä katsojat ovat.

Vierailija
51/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson, koska lähes jokaisesta jaksosta saan vinkkejä omaan ruoanlaittoon :) 

Vierailija
52/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et edes päässyt kunnolla alkuun ja totesit että kokonaan pilalla :D 

Miksi tuhlata pskaan aikaa. Kyllä se feikkiys tuli jo tuossa selväksi.

Vierailija
53/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gary, George ja Matt ja heidän henkilökemiansa oli ohjelman sydän ja sielu. Uusi kausi on kurja näytelty jäljitelmä.

höpsis, oli jo aika päästä eroon noista omahyväisistä jumahtaneista papparaisista

Vierailija
54/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan sekaisin. Mitään oikeaa kokkaamista noisssa sarjoissa ei tapahdu.

Vierailija
55/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykännyt. Mitä pidemmälle kautta nyt katsonut, niin tehtävät on osattu laatia hienosti riittävälle vaikeustasolle, jolloin kisaajien taustahistoria ja taitotaso eivät pääse niinkään vaikuttamaan lopputulemiin. Edelleen huikea ja viihdyttävän koukuttava, uusista tuomareista huolimatta!

Vierailija
56/189 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoot oikeaa tai näyteltyä niin edelleen saan siitä ideoita omaan kokkaukseen :D 

Vierailija
57/189 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top Gearistakin voi sanoa että se toimi tietyn juontajakolmikon johdosta, ja kun niistä piti päästä eroon niin jäljelle jäänyt ohjelma on aika valju autoiluohjelma jossa näyttelijäjuontajat koittaa kopioida sitä minkä alkuperäiset teki paljon paremmin.

Masterchef:ejä on pitkin maailmaa mutta australia oli liki ainutlaatuinen sekä tunnelmansa että tasonsa vuoksi. Iso osa tuosta oli entisten tuomarien ansiota. Valitettavasti pitkissä tuotannoissa tuntuu käyvän niin että kaikenmaailman tuottajat ja assistentit sun muut luulee että homma toimii heidän ansiostaan ja ruudussa näkyvä tyyppi on vain senhetkinen juontaja.

Vrt. vain elämää jossa tuotanto ilmeisesti luulee olenvansa tähti ja tähdet saa hypätä miten tuotanto haluaa. Niinpä tuo onkin katsojalle jokseenkin tylsä ohjelma jossa ainoa hyvä on jotkut sovitukset ja nekin pilataan totaalisen ärsyttävällä kuvaustyylillä. 

Vierailija
58/189 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kisaavat voitosta  mun veikkaus 

Emelia Jackson,Laura Sharrad,Reynold Poernomo

Vierailija
59/189 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innovatiivista kuvausta jotta ruuanlaitosta tulee "jännityselokuva". Siis en ole nähnyt uusia.

Vierailija
60/189 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, ettei oikeaa kokkaamista tapahdu? Näemmekö harhoja, kun siinä silmiemme ne tekee ruokaa? Mitä ruokia ne tuomarit sitten maistelee, jos oikeaa kokkaamista ei tapahdu? Avaa nyt asiaa, en oikeasti ymmärrä yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi