Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni mielestä raskausvatsani näkeminen on kiusallista???

Vierailija
14.07.2020 |

Olen ihmetellyt kun isä ei ole kysynyt mitään miten voin tai miten vauva voi, ei edes katso minua kuin nopeasti kasvoihin. Kun ihmettelin tätä niin äiti sanoi, että isän mielestä vatsani näkeminen on kiusallista. Miten ihmeessä? Ymmärtääkö joku isäni ajatuksenjuoksua? Vaikutti kuitenkin olevan ihan iloinen kun kerroin raskaudesta.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.

Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.

Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.

Ei se ole enää moneen kymmeneen vuoteen ollut siitä todiste.

Ei niin. Meilläkin on kaksi lasta eikä kumpikaan ole seksillä alkuun pantu. Hedelmöityshoidoilla on tehty.

Vierailija
42/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.

Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.

Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.

Ei se ole enää moneen kymmeneen vuoteen ollut siitä todiste.

Ei niin. Meilläkin on kaksi lasta eikä kumpikaan ole seksillä alkuun pantu. Hedelmöityshoidoilla on tehty.

Toisaalta heteropari ei turvaudu hoitoihin, jos ei ensin ole yritetty pitkään luomumenetelmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi vasta näkyvä todiste onkin! Kuinkahan kiusaantunut isäukko on tulevaisuudessa lapsenlapsestaan, vai vilkkuuko vaan pimp*t ja kikk*lit silmissä kun lastenlastaan katsoo? 

Ei se enää siinä vaiheessa mieleen tulee, kun lapsi on ulkona. 

Näin, se on silloin eri asia.

Ehei. Aina kun isäukko näkee lapsenlapsen päälaen, hän ajattelee että tuo edellä se tuli tytön toosasta ulos.

Oletko isäukko? Ajatteleeko ne noin myös pojan vaimosta? :D

Pojan vaimon toosaa voi pohdiskella hieman eri kantilta.

Ei oo mitään syytä pohdiskella kenenkään muun toosaa kuin vaimonsa.

Vierailija
44/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli mun raskaudesta jotenkin järkyttynyt. Aina se katsoi sitä silmät lautasina kun se mun maha oli kasvanut. Se oli jotenkin niin hämmentävää kun maailman luonnollisin asia oli sille niin erikoista.

Ei mun isäkään mitenkään kovin sinut Ollu sen mun mahan kanssa mutta otti se paremmin kun mun veli 😃

Vierailija
45/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausfetissi. Yleisempää miehillä kuin voisi uskoakaan.

Vierailija
46/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin on tosi kiusallista kun yhtäkkiä jollain alkaa raskaus näkyä.

Vierailija
47/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsat ovat kuvottavia

Vierailija
48/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Se ajatuskulku menee vissiin jotenkin näin näillä ukoilla: raskaana! -siis harrastanut seksiä - minun tytäreni - seksi - minun tyttäreni -seksi - ai kauheaa - en pysty sitä katsomaan - minun tyttäreni -seksi-seksi -seksi - menisi muualle olemasta huutomerkkinä - seksi, seksi, seksi - minun tyttäreni - seksi...

Vierailija
49/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näin estoisia ihmisiä voi olla. Ei mulle tullu mieleenkään raskaana että joku kuvittelisi mua mielessään sekstailemassa koska mulla on raskausmaha. Miksi teille sellaisia tulee mieleen? Kyllähän suurin osa aikuisista sekstailee vaikka ei ole maha pystyssä.

Vierailija
50/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sun iskä oli ns. pakotettu avioliittoon kun mutsis oli paksuna. Nyt sun maha tuo sille ne paskat fiilikset mieleen ja ällöttää elämän menetys.

Vierailija
51/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
52/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näin estoisia ihmisiä voi olla. Ei mulle tullu mieleenkään raskaana että joku kuvittelisi mua mielessään sekstailemassa koska mulla on raskausmaha. Miksi teille sellaisia tulee mieleen? Kyllähän suurin osa aikuisista sekstailee vaikka ei ole maha pystyssä.

Kyllä, automaattisesti alan ajattelemaan sitä ihmistä tekemässä sitä, kuvottavaa. Vähän sama kuin paljastelu.

Vierailija
53/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on niin konkreettinen todiste asiasta.

"Meille tulee vauva!" = "Äijä laukesi sisään kun nussittii!"

Vierailija
54/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raskausvatsat herättää suojelu halua, siellä on uusi elämä kasvamassa. Kauniita ne on, jokainen on äitinsä vatsassa kasvanut.

Vierailija
55/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, automaattisesti alan ajattelemaan sitä ihmistä tekemässä sitä, kuvottavaa. Vähän sama kuin paljastelu.

Sama. En voi sille mitään ja tiedän että kaikki parit panee joo, mutta raskaudesta tulee se mielikuva silmille. Ikävä kyllä.

Vierailija
56/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, mulla taas se ällötys liittyy jotenkin siihen pinkeyteen, sisäelimiin ja verisuoniin. Se väärinpäin pullahtanut napa on järkyttävä. Tosiaan vaatteet päällä no problem, ilman vaatteita loppuraskauden vatsa muistuttaa vaan kalvoista ja istukoista ja kaikesta siitä nuljuamisesta ja poikkeustilasta ja kaikista muista raskauden epämukavuuksista. Ei siis liity panemiseen, sehän on hauskaa puuhaa. - se äiti

Vierailija
57/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on niin konkreettinen todiste asiasta.

"Meille tulee vauva!" = "Äijä laukesi sisään kun nussittii!"

Pakko todeta, näin nelikymmppisenä naisena ja äitinä, että noinhan se menee. Toki aikuinen osaa pitää ajatukset omina tietoinaan, eikä näytä päällepäin, mutta onhan se todiste juuri tuosta (vaikka joo hedelmöityshoidotkin on keksitty, mutta tilastollisesti useimmat syntyy edelleen luomuna.)

Vierailija
58/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kolmen lapsen äiti ja jostain syystä minussakin aiheuttaa raskausvatsat nolostumista, alentavaa ajattelua ja välttelyä. Ja tiedostan erittäin vahvasti, että vika on minussa. Mistä tällainen ajattelumalli oikein kumpuaa?

Häpesin omaakin kehoani kaikki raskaudet. Piilottelin ja vihasin jos joku järkkäsi vaikka häät kun olin raskaana. Joopa. Ja ammattini: pedagogi. :')

Vierailija
59/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun lapsi hänen eka lapsenlapsi? Jotenkin tulee vaan mieleen, että on "perus" suomalainen mies joka ei oikein osaa puhua tai reagoida mitenkään järkevästi tällaisiin sinänsä todella iloisiin uutisiin. :D 

Ensimmäinen lapsenlapsi kyseessä. Ja joku kyseli siitä romanitaustasta, ei ole sellaista, ihan tavallinen suomalaismies. Alkoi nyt tosiaan häiritä tämä, että onko kiusaantumisen syy tosiaan seksielämäni. Hassua, kun sellaista on ollut jo vuosikaudet.

ap

Vierailija
60/88 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä esittelet isällesi pinkeetä raskausarpista isoa vatsaasi nostamalla paitasi ylös ja ihmettelet miksi isäsi katsoo muualle. Voi luoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän