Isäni mielestä raskausvatsani näkeminen on kiusallista???
Olen ihmetellyt kun isä ei ole kysynyt mitään miten voin tai miten vauva voi, ei edes katso minua kuin nopeasti kasvoihin. Kun ihmettelin tätä niin äiti sanoi, että isän mielestä vatsani näkeminen on kiusallista. Miten ihmeessä? Ymmärtääkö joku isäni ajatuksenjuoksua? Vaikutti kuitenkin olevan ihan iloinen kun kerroin raskaudesta.
Kommentit (88)
Tytär seurustelee. "No, kiva juttu."
Tytär muuttaa yhteen seurustelukumppanin kanssa. "No, kiva juttu."
Tyttären uudessa kodissa on parisänky. "Onpas kiva sängynpääty."
Tytär menee naimisiin. "Onnea vaan ja tervetuloa perheeseen, vävy."
Tytär on raskaana. "Voi ei! Se on harrastanut seksiä! Apua! Mä en kestä! Ehkä se katoaa jos en katso."
Vierailija kirjoitti:
Onko isäsi osittain romani? Meillä on paljon sääntöjä raskauteen ja pikkuvauvoihin liityen. Näistä ei vaan puhuta, koska se on "kiellettyä". Esim. laskettua aikaa ei kerrota, jottei kukaan voi laskea siitä yhdynnan ajankohtaa.
Kerro noista pikkuvauvoihin liittyvistä säännöistä? :)
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli kans selkeästi vaivaantunut mun raskaudesta. Veljeäni sen sijaan läimäytti miehekkäästi olalle, kun veli kertoi puolisonsa olevan raskaana. Isä on vanha, höppänä ukko. En jaksa sen kummemmin hänen aivoituksiaan vatvoa.
Sama. Kun veli ilmoitti perheenlisäyksestä, isä läimäytti olalle ja sanoi "nonii!" Puoli vuotta myöhemmin minä kerroin saman uutisen, vastaus oli nyökkäys ja "okei, onnea". Kaipa siis pojan kumppanin raskaus on hienoa siksi, että poika on päässyt pukille, mutta tyttären raskaus on kiusallinen, koska tytärtä on pantu. No, mitäpä noita miettimään, kumpikin lapsenlapsi on ukille suuri aarre ja se on tärkeintä.
Sitä mietityttää se että olit ennen ihan normaali, mutta nyt sitte on kikkarapää vatsassa kasvamassa.
Voi olla että häntä vaan puistattaa laikki raskausvatsat ja/tai on outoa nähdä oma tytär sillä tavalla paisuneena.
Olen itse nainen, ja en voi sille mitään että raskausmahat näyttää mun aivojen mielestä siltä, että mahan kantaja olisi räjähtämässä. En tietenkään tätä kenellekään lauo, mutta minusta ne ovat groteskin näköisiä. Eikä tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö ymmärtäisi raskauden olevan luonnollista jne. Joku ei-tahdonalainen reaktio.
Kuulin kerran, kun yksi viimeisillään raskaana oleva sanoi, että pian mä sitten poksahdan. Mielestäni se oli groteskia enkä ymmärrä, miten sellaisen tiedon kanssa pystyy elämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko isäsi osittain romani? Meillä on paljon sääntöjä raskauteen ja pikkuvauvoihin liityen. Näistä ei vaan puhuta, koska se on "kiellettyä". Esim. laskettua aikaa ei kerrota, jottei kukaan voi laskea siitä yhdynnan ajankohtaa.
Mullekin tuli tämä romanien sääntöpuoli mieleen. En tunne itse kovin tarkkaan mutta tiedän että heillä on monia häveliäisyyskysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.
Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.
Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.
Ei se ole enää moneen kymmeneen vuoteen ollut siitä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Sitä hävettää tietää, että olet harrastanut fuki-fuki.
No hei, aikuisia lapsiakin ällöttää tietää että vanhukset on ollut fuki-fuki ja saattaa olla jopa edelleen. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.
Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.
Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.
Lapsi vasta näkyvä todiste onkin! Kuinkahan kiusaantunut isäukko on tulevaisuudessa lapsenlapsestaan, vai vilkkuuko vaan pimp*t ja kikk*lit silmissä kun lastenlastaan katsoo?
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi vasta näkyvä todiste onkin! Kuinkahan kiusaantunut isäukko on tulevaisuudessa lapsenlapsestaan, vai vilkkuuko vaan pimp*t ja kikk*lit silmissä kun lastenlastaan katsoo?
Ei se enää siinä vaiheessa mieleen tulee, kun lapsi on ulkona.
Näin, se on silloin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Aina kun isäukko näkee lapsenlapsen päälaen, hän ajattelee että tuo edellä se tuli tytön toosasta ulos.
Raskausfetissi voi olla myös yksi syy. Toinen, että tietää, mitä se tekee naisen vartalolle, tehnyt äidille. Ja kolmas syy sovinistinen eli sinua on pantu ja se on huono asia ihmisille, jolle naisten pitäisi olla neitsyitä.
Ihan normaalia, että pinkeä raskausvatsa voi olla hieman kiusallinen perheen ja suvun kesken. Vaikka seksin harrastaminen onkin täysin normaalia, on raskaus osoituksena siitä kuitenkin hyvin selkeä ja voi luoda kiusaantunutta ilmapiiriä perheenjäsenten kesken. Ei yleensäkään seksiasioista puhuta omien vanhempien tai sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli kans selkeästi vaivaantunut mun raskaudesta. Veljeäni sen sijaan läimäytti miehekkäästi olalle, kun veli kertoi puolisonsa olevan raskaana. Isä on vanha, höppänä ukko. En jaksa sen kummemmin hänen aivoituksiaan vatvoa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/12/17/synnytysten-historiaa
hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Aina kun isäukko näkee lapsenlapsen päälaen, hän ajattelee että tuo edellä se tuli tytön toosasta ulos.
Oletko isäukko? Ajatteleeko ne noin myös pojan vaimosta? :D
Jospa isällä itsellään on pontenssiongelmia. Kiusallista hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko isäukko? Ajatteleeko ne noin myös pojan vaimosta? :D
Pojan vaimon toosaa voi pohdiskella hieman eri kantilta.
Onko sun lapsi hänen eka lapsenlapsi? Jotenkin tulee vaan mieleen, että on "perus" suomalainen mies joka ei oikein osaa puhua tai reagoida mitenkään järkevästi tällaisiin sinänsä todella iloisiin uutisiin. :D
Ennemmin kätilö kuin vaikkapa patologi. Mutta kutsumuksensa kullakin.