Isäni mielestä raskausvatsani näkeminen on kiusallista???
Olen ihmetellyt kun isä ei ole kysynyt mitään miten voin tai miten vauva voi, ei edes katso minua kuin nopeasti kasvoihin. Kun ihmettelin tätä niin äiti sanoi, että isän mielestä vatsani näkeminen on kiusallista. Miten ihmeessä? Ymmärtääkö joku isäni ajatuksenjuoksua? Vaikutti kuitenkin olevan ihan iloinen kun kerroin raskaudesta.
Kommentit (88)
Niin ja olen naimisissa lapseni isän kanssa ja isäni on aina tullut hyvin toimeen mieheni kanssa.
ap
raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.
Ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Onko suhtautunut samalla tavalla äitisi raskausmahaan? Todella estynyt ja outo ihminen. Mitäköhän hän ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
raskaus kertoo siitä, että hänen tyttärensä on harrastanut seksiä. Noloa, kun tyttö harrastaa seksiä.
Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.
Ex-anoppini mielestä vauvan imettäminen oli noloa ja vaivaannuttavaa ja yritti tuputtaa pulloruokintaa.
Minustakin raskausvatsat on inhoja, mutta ei häiritse jos on vaatteet päällä. Siis paljaan raskausvatsan näkeminen tai jos on oikein pinkeä kireä ohut paita niin en pysty katsomaan. Enkä halua koskea kenenkään raskausvatsaan.
En osaa selittää mistä johtuu enkä tietenkään sano tätä kenellekään, yritän peitellä että ei muka häiritse. Olen toki silti onnellinen läheisten puolesta.
Ja olen nainen jos sillä on väliä.
Jos sillä tulee siitä mahasta mieleen vaan se, että sen on oma tyttö on harrastanut seksiä, jonka takia oot nyt raskaana. Ajatus siitä on kiusallista. Ainut mikä tuli mieleen. 😀
Isille on liian vaikeaa myötää, että hänen pikkuprinsessansa on jo iso tyttö ja harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä jossain vaiheessa elämäänsä. On tuo isäkin harrastanut, jos ei ole aisankannattaja.
Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin raskausvatsat on inhoja, mutta ei häiritse jos on vaatteet päällä. Siis paljaan raskausvatsan näkeminen tai jos on oikein pinkeä kireä ohut paita niin en pysty katsomaan. Enkä halua koskea kenenkään raskausvatsaan.
En osaa selittää mistä johtuu enkä tietenkään sano tätä kenellekään, yritän peitellä että ei muka häiritse. Olen toki silti onnellinen läheisten puolesta.
Ja olen nainen jos sillä on väliä.
Sama täällä, ja olen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki harrastaa, mutta harvempi haluaa ajatella lapsiaan tai vanhempiaan sitä tekemässä. Siksi voi olla kiusallista katso raskausvatsaa, kun se on näkyvä todiste siitä, että seksiä on harrastettu.
Lapsi vasta näkyvä todiste onkin! Kuinkahan kiusaantunut isäukko on tulevaisuudessa lapsenlapsestaan, vai vilkkuuko vaan pimp*t ja kikk*lit silmissä kun lastenlastaan katsoo?
En muuten todellakaan voi tajuta, miten joku voi olla kätilö.
Sulla on miehesi mällit sisällä. Hänen pikkutyttöönsä on koskettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä tulee siitä mahasta mieleen vaan se, että sen on oma tyttö on harrastanut seksiä, jonka takia oot nyt raskaana. Ajatus siitä on kiusallista. Ainut mikä tuli mieleen. 😀
Voi helvetti, ei tullut edes mieleen tällainen. Missäköhän kuplassa minäkin oikein elän... Luulisi, että pitkään yhdessä olleen ja naimisissa olevan parin tietää muutenkin harrastavan seksiä, ettei tarvitsisi enää sitä miettiä. Tietysti äiti on tiennyt miksi isästä tuntuu kiusalliselta, muttei vaan voinut sanoa sitä.
ap
Mun isä oli kans selkeästi vaivaantunut mun raskaudesta. Veljeäni sen sijaan läimäytti miehekkäästi olalle, kun veli kertoi puolisonsa olevan raskaana. Isä on vanha, höppänä ukko. En jaksa sen kummemmin hänen aivoituksiaan vatvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi vasta näkyvä todiste onkin! Kuinkahan kiusaantunut isäukko on tulevaisuudessa lapsenlapsestaan, vai vilkkuuko vaan pimp*t ja kikk*lit silmissä kun lastenlastaan katsoo?
Ei se enää siinä vaiheessa mieleen tulee, kun lapsi on ulkona.
Onko isäsi osittain romani? Meillä on paljon sääntöjä raskauteen ja pikkuvauvoihin liityen. Näistä ei vaan puhuta, koska se on "kiellettyä". Esim. laskettua aikaa ei kerrota, jottei kukaan voi laskea siitä yhdynnan ajankohtaa.
Sitä hävettää tietää, että olet harrastanut fuki-fuki.