Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita itsenäisiä naisia/äitejä,

Vierailija
22.05.2013 |

jotka pärjäävät ilman miestä ja ei ole haluakaan mihinkään vakituiseen kumppaniin? Matkaseura joskus ihan kiva, mutta päivittäinen yhteiselo ei käy.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen pärjää ilman miestä, se että haluaako olla ilman on jo eri juttu.

Vierailija
2/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Sinkkuna 3 vuotta eikä minkäänlaista mielenkiintoa parisuhteeseen. On niin kivaa asua yksin, huolehtia kaikista asioista itse, tietää aina missä mennään. Miespuolisia ystäviä on, joskus seksikumppaneinakin, mutta en luule että haluan enää koskaan asua kenenkään kanssa. Ikääkin jo sen verran ettei mikään uusperhekään enää kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. En usko että haluan enää ikinä asua kenenkään kanssa. Tai jos, niin ehkä sitten kun lapset ovat aikuisia. Lapsia en halua enempää. Miehiä voi olla ystävinä/panokavereina mutta mitään vakavampaa en halua. Elämä on mahtavaa juuri näin.

Vierailija
4/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia, jotka ovat riippuvaisia miehistään ja ei edes yritetä tehdä vaikkapa pikkuremontteja itse. Lisäksi tarvitsevat jonkun määräämään itseään ja riitakumppanin. Esimerkki löytyy ihan lähisuvustani.

Vierailija
5/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö siitä ison numeron?! esim. pari siiderin jälkeen julistat, kuinka itsenäinen olet, kun pärjäät ilman miestä, kuinka heitä ei tarvita mihinkään jne...

Vierailija
6/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen, mutta mulla on mies.  Ei ne poissulje toisiaan!

Vierailija
7/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri! Et vaan uskalla katsoa maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi, kun joskus vuonna 100 ennen ajanlaskua tuli nelille ja sitten kuin evankeljumia julistat kuinka itsenäinen olet, kun PÄRJÄÄT ilman miestä! Kukapa ei pärjäisi. Ei miestä tarvita tullakseen toimeen vaan siksi, että uskaltaa myös olla "heikko".

Voisin vaikka lyödä vetoa, että et vakuuta edes itseäsi...

Vierailija
8/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen aikuinen äiti ja nainen, joka tekee itse valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässään vaikka olen ollut naimissa kohta 17 vuotta.

Vierailija
9/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa! Kyllä mä ainakin pärjään ilman miestä. Ei kai sellaisia naisia nykyaikana hirveästi ole, jotka varsinaisesti TARVITSEVAT miestä johonkin käytännön asiaan, paitsi lapselle isäksi. Enpä keksi yhtään askaretta, jota en voisi, osaisi tai haluaisi tehdä siinä kuin mieskin. Olen silti naimisissa. Miksi en olisi? Mieheni on paras ystäväni ja hyvä tyyppi. Eihän parisuhde ole mikään riippuvuussuhde.

Vierailija
10/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä se itsenäisyys tarkoittaa? Mulle sitä, että olen saanut kouluttautua haluamaani ammattiin, teen koulutustani vastaavaa työtä, hallinnoin rahojani ja omaisuuttani, kuulun poliittiseen puolueeseen yms.  Ei näistä mikään riipu miehestäni.

Vierailija
11/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia parisuhteita teillä on oikein ollut...Nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa typistettynä lapsen asemaan?!

Minulla on oppiarvo, titteli, olen työamrkkinoilla ja voin keskittyä työuraani. Minulla on oma tili, omat tulot ja oma taloudellinen vastuu perheestä. Voin keskittyä itseäni kehittäville asioille ja olen seksuualisesti vapaa.

Eli olen itsenäinen aikuinen nainen/äiti, joka pärjää ilman miestä. Mutta olen äärestä onnellinen, saan jakaa tämän itsenäisyyden aikuisen itsenäisen miehen kanssa.

Vierailija
12/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi onnellinen lisää!!!:DD Rakastan sinkkuna elämistä ja asiani on paljon paremmin näin. Matkaseuraksi varsinkaan en koskaan hyväksyisi koska naisporukassa ne reissut vaan on kaikin puolin parempia. Myöskään lapseni eivät hyväksyisi seurustelua ja heidän parhaansa on minulle aina etusijalla.

Vierailija
13/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt lasteni kanssa pian 10v, eli pärjään kyllä, ja ekat 8v olin enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen. Nyt on toisin, kaipaan miestä elämääni, mutta enpä taida sellaista enää saada. Mutta siis, pärjään hyvin ja olen ihan tyytyväinen elämään kaikinpuolin, mutta kaipuu nostaa päätään siitäkin huolimatta. Lapseni ovat kyllä sen verran isoja, että vaikka jonkun löytäisin, niin tuskin yhteenmuuttoa tapahtuisi.

Vierailija
14/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen nainen, mutta haluan miehen jota voi puristella ja jonka kanssa voisi myös keskustella.

Vierailija
15/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis tavanneet mukavan miehen, mutta sanoneet hänelle ettette halua suhdetta?

Vierailija
16/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 13:53"]

Täällä yksi onnellinen lisää!!!:DD Rakastan sinkkuna elämistä ja asiani on paljon paremmin näin. Matkaseuraksi varsinkaan en koskaan hyväksyisi koska naisporukassa ne reissut vaan on kaikin puolin parempia. Myöskään lapseni eivät hyväksyisi seurustelua ja heidän parhaansa on minulle aina etusijalla.

[/quote]

Parempi se on olla lasten tossun alla, kun miehen...Ja naisten kanssa reissut on ihan parhaita, saa ihan vapaasti haukkua kaikkia miehiä kuinka sikoja he ovat ja kuinka heitä ei tarvita en niin mihinkään.

Millaisen perhemallin sitä sinkku periyttää lapsilleen. Mutta ,hyvä se lapset on kasvattaa kaiken keskipisteiksi eikä antaa mallia, että aikuisilla saa olla jotakin omaakin.

Ja mikä parasta saa pahimpana martyyrinä sitten jeesuksen syyllistää lapsiaan, kun on koko heidän pienen ikänsä ajatellut vain ja ainostaan heidän parasta. Ihan huippu siistii.

Vierailija
17/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mahdatko sinä olla itsenäinen nainen ja äiti. Ei itsenäinen aikuinen aseta lapsiaan kaiken edelle tai kysy heiltä hyväksyvätkö he sinun elämääsi liittyviä valintoja.

Kyllä aikuinenkin saa olla itsekäs ja hänellä jotakin omaan. On jo lasten terveen itsetunnon kannalta tärkeää heidän huomata, että äidillä on jotakin sellaista, josta he jäävät ulkopuolelle.

Vierailija
18/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mahdatko sinä olla itsenäinen nainen ja äiti. Ei itsenäinen aikuinen aseta lapsiaan kaiken edelle tai kysy heiltä hyväksyvätkö he sinun elämääsi liittyviä valintoja.

Kyllä aikuinenkin saa olla itsekäs ja hänellä jotakin omaan. On jo lasten terveen itsetunnon kannalta tärkeää heidän huomata, että äidillä on jotakin sellaista, josta he jäävät ulkopuolelle.

Vierailija
19/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tommonen lähes nelikymppiseksi asti. En siis ole edes ikinä asunut kenenkään miehen kanssa enkä ole vakisuhteita kaivannutkaan yhtään mihinkään. Mutta nyt on alkanut tuntua olo yksinäiseltä kun ei mennä viipottaminenkaan enää jaksa kiinnsotaa ja kaipaisin elämänkumppania. On vaan pirun vaikea enää tässä iässä löytää!

Vierailija
20/23 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]

Lapset jäävät tietenkin ulkopuolelle kaverisuhteistani. Heille ei kuulu ketkä ovat ystäviäni ja jos vaikka sattuisi etteivät jostain pitäisikään niin sillä ei ole mitään vaikutusta. Teen ystävieni kanssa mitä haluan ja lapset saattaa olla joskus mukana ja se on ihan luonnollista kaikille. Parisuhde olisi aivan eri asia ja se vaikuttaisi kaikkiin. En tarvitse en halua enkä kaipaa sellaista. Olen mielestäni itsenäinen ja onnellinen äiti ja se kait sitten ärsyttää näköjään joitain.