Prinsessa Madeleine on ärsyttävä!
Victoria on ihanan herttainen ja prinssi Philip vähän evvk.
Mistä nämä mielikuvat oikein tulee?
Kommentit (114)
Eikö sinun itse pitäisi pystyä sanomaan miksi hän on mielestäsi ärsyttävä...tuo on aika voimakas ajatus, kun et häntä kuitenkaan sen enempää tunne.
Sama juttu. Vickan on ylhäinen, mutta kuitenkin kunnioittava ja tietyllä tapaa nöyrä. Philip lusmuaa aina jonkun selän takana. Maddella on sellainen "mä olen prinsessa" -ilme.
Lehdistöltä.. Monacon Alberttiakin pidetään mielettömänä naistenmiehenä julkisuudessa ja ne jotka sen oikeasti tuntee, sanoo, että se on sellainen nössykkä, äidinpoika. Hiljainen, ujo ja vetäytyvä.
Tuntematta henkilöitä tietenkään oikeasti, heistä saa tällaisen kuvan: Madeleine on hieman vaikea luonne, ehkä vähän kärttyisyyteen taipuvainen. Victoria sydämellinen ja herttainen, Daniel rauhallinen ja hieman sisäänpäinkääntynyt, se Madden Chris ärsyyntynyt julkisuudesta, hieman snobi.
Kun henkilöt tuntisi oikeasti, olen satavarma, että ajattelisin jokaisesta heistä eri tavalla. Näin on käynyt useasti oikeassa elämässä, kun olen tutustunut ihmisiin, jotka olen vain ulkonäöltä tiennyt. Moni kopea ja etäisen tuntuinen on osoittautunut mitä ihanammaksi ihmiseksi.
Albertillahan on ollut aivan mielettömästi naisia. Aviottomia lapsiakin löytyy.
No Albertilla naisia on riittänyt, on lehtolapsi(a?) jne. että ei taida olla ihan tuulesta temmattu väite.
Minä uskon että Madde ärsyttää monia siksi, että on ns. bileprinsessa. Ihmisillä on olettaus on että prinsessa on ns. täydellinen ja kiltti, eli ei juopottele ja polttele ja nuuskaa veronmaksajien rahoilla, vaan keskittää huomionsa muiden auttamiseen jne.
Ja tietyllä tavalla kun syntyy kultalusikka suussa se on samalla myös kultainen häkki. Minusta tietyssä asemassa olevien pitäisi käyttyätyä tietyllä tavalla. Mutta on kuninkaallakin omat seksibileensä jne. eli ovat vain ihmisiä, mutta tällä hetkellä Victoria ja Philip ovat eläneet varsin kunnollista elämää vert. Madde.
Madeleinella on kyllä tuossa perheessä vaikein asema, hän ei ole oikein mitään. Hän ei ole kruununprinsessa eikä hän ole poika. Hänen osanaan on olla vain prinsessa. Ja aina isosiskonsa varjossa. Edes naimisiin ei saanut mennä kun siskokaan ei ollut.
Kauneus, raha ja asema eivät totisesti aina tuo onnea.
Kenestä tässä nyt on kyse? Kuka Philip? Kuningatar Elisabethin puoliso?
Vai Carl-Philip, Ruotsin prinssi?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 11:00"]
Madeleinella on kyllä tuossa perheessä vaikein asema, hän ei ole oikein mitään. Hän ei ole kruununprinsessa eikä hän ole poika. Hänen osanaan on olla vain prinsessa. Ja aina isosiskonsa varjossa. Edes naimisiin ei saanut mennä kun siskokaan ei ollut.
Kauneus, raha ja asema eivät totisesti aina tuo onnea.
[/quote]
Vähän niinkuin prinsessa Margaret Englannissa aikoinaan, oman aikansa bileprinsessa hänkin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 10:52"]
Eikö sinun itse pitäisi pystyä sanomaan miksi hän on mielestäsi ärsyttävä...tuo on aika voimakas ajatus, kun et häntä kuitenkaan sen enempää tunne.
[/quote]
Eihän ap sanonut, että häntä ärsyttää Madeleine. Puhui yleisistä mielikuvista, joita noihin henkilöihin yhdistetään.
No kauniiksi ei Maddea saisi kirveelläkään, juuri sellainen höttöinen blondi mitä on suurin osa ruotsalaisista. Mutta asiaan.. Maddesta tosiaan huokuu sellainen tietty ylimielisyys, mutta useimmiten se kertoo ihmisen epävarmuudesta tai ujoudesta. Ja asema perheessä ei tosiaan ole kauhean mairitteleva, voisiko tilanne (ja luonne/ulkoinen olemus) olla toinen, jos Madde olisikin ollut se esikoinen?
Ja miten pitkään ovat nyt sen Chrisin kanssa seukkailleet, jotain 2vuotta? Ja heti pitää mennä naimisiin... Ero siitä tulee.
Kolmekymppisellä rinsessalla alkaa olla jo kiire perheen perustamisessa. Aviottomat lapsethan eivät käy, joten nyt siitosorin kanssa naimisiin ja parin pullapellin jälkeen ero.
Hassuahan on se, että siitä ei ole kauan, kun Albertia pidettiin yleisesti homona.
Albertia ei kyllä ole pidetty yleisesti homona. Hänellä on aina ollut paljon naissuhteita.
Madeleinella ei kyllä ole juuri lainkaan ruotsalaisia geenejä, joten onpa outoa jos hän on tyypillisen ruotsalaisen näköinen.
En muista, mitkä sukujuuret Kaarle-Kustaan isällä on, siis mistä kuningashuoneesta peräisin hän oli, mutta Kaarle-Kustaan äiti on saksalainen prinsessa Sibylle. Silvia on taas puoliksi saksalainen, puoliksi brasilialainen. Todentotta, Ruotsin kuningashuoneen nuorilla ei ole ruotsalaista verta suonissaan ehkä yhtään?
Madeleine on niin seksikäs, pystyrintainen ja kaunis kun taas Victoria on ns mitäänsanomaton jne.