Millainen on hyvä pano?
Kommentit (8)
Miehenä sanon, että sellainen jossa molemmat keskityy kunnolla myös esileikkiin. Mielellään suuseksiä molemmin puolin esileikissä (minä tykkään hoitaa vaimolle orkun jo tässä vaiheessa ekan kerran) ja naintia useammasta, kun yhdestä asennosta. Eipä siinä sen kummempaa. Välillä hyvä pano voi olla tosin ihan pikapanokin ja molemmat saada kovat orkut näinkin.
Vuorokauden tai kaksi kestävä monipuolinen sm-sessio.
En lähtisi jakamaan mitään patenttiratkaisua. Ihmiset tykkää eri asioista. Itse tykkään hitaasta lämmittelystä, sen jälkeen melko rauhallisesta mutta voimakkaasta panemisesta. Saa ottaa hiuksista lujasti kiinni. Suutelu seksin aikana kiihottaa, mutta yritä välttää suuhuni kuolaamista. Jos olet epävarma, kysy. Neuvon mielummin kuin olen joku ”tästä se Tiinakin tykkäsi” testinukke. Rentoudu, pyydä jos toivot jotain. Suihinoton aikana, älä ikinä anna itse käsillä vauhtia.
Hyvä hygienia, itsevarma, taito, yllätyksellinen, heittäytyvä ja rakastava!
Taitaa esileikin (omalla kohdalla nautin eniten sormettamisesta), hyvä suutelemaan, hyväilee kehoa, itse aktissa plussaa kovemmat otteet. Ehdoton turn off jos miettii pelkästään omaa nautintoaan.
N23
Hyvä pano on estotonta ja toista huomioivaa!
Ei tuohon ole mitään yhtä vastausta kun itselläni ainakin riippuu fiiliksestä minkä tyyppistä seksiä haluttaa, mutta semmonen perushyvä pano on ainakin sellainen, jossa mies näyttää himoitsevansa minua eli ennen varsinaisia toimia hieroo ja puristelee sieltä täältä, suutelee kiihkeästi (myös kaulaa ja rintoja), työntelee sormia pilluun samalla kun imee klitorista, antaa kullinsa imettäväksi kun olen saavuttanut huippuni ja tullut vapisten hänen käsittelyssään, työntelee välillä itsekin rajusti elintään suuhuni ja pitää sitä siellä nauttien silkkisestä kurkustani, työntää lopulta kivikovan kullinsa vulvaani ja tästä eteenpäin nussintaa eri asennoissa.
Itse yhdyntä voi olla sävyltään mitä vaan fiiliksestä riippuen, kohdistua vaan pilluun tai sit molempiin reikiin tai vain toiseen, mielellään tullaan lopuksi vielä yhtäaikaa ja jäädään voipuneina makoilemaan sisäkkäin.
On monenlaisia ”parhaita panoja” joten en osaa mitään yhtä kaavaa kertoa, mutta molemminpuolinen suuseksi on minulle tärkeää eli parhaisiin panoihin liittyy kyllä yleensä ensiksi se.
Estoton ja toisen huomioiva on hyvä kuvaus joltain tuossa edeltä, kun estoja ei ole ja kumpikin pyrkii maksimoimaan niin oman kuin partnerinkin nautinnon, niin ei pitäisi ainakaan huono pano olla.
Yhdellä lauseella: sellainen jonka kanssa mulla on aidosti tunne että hän haluaa että minä myös nautin ja on valmis tekemään sen eteen hommia.
Kaikki muu on toissijaista. Aivan kaikki muu, myös se pippelin koko.
N1984