Olen yksi niistä jotka jäivät ilman bensaa Keskisen kyläkaupalla - En kyllä koskaan osta Vesalta mitään kun tuntien odotus tuotti järjettömän pettymyksen.
Kommentit (28)
Olet pölvästi ja nyt syytät siitä muita. Hah!
On se nyt yks bensatankillinen niin tärkeetä. Kannattaako tosiaan lähtee kaukaa ajamaan kuluttamalla ensin ne omat bensat, että saa sitten kotimatkalla ajaa ilmaseksi, tankki on taas tyhjä kun tulee kotiin.
Pitää asua riittävän lähellä, että kannattaa, ja kannattaa vielä tuhlata päivä jonottamiseen.
Tokmanni kun jakoi niitä ämpäreitä täällä, niin akat otti töistä vapaata että ehti jonottamaan.
Ja Jyski kerran jakoi ilmasia tyynyjä, arvo 5 e. Jo oli akat tyytyväisiä jonossa se tyyny kainalossa.
Voi voi sentään. Kylläpäs oli huono tuuri (kappas vaan sanaleikki 😀), koita kestää, kyllä se siitä, huomenna on jo paremmin. Kaikkea sitä sattuukin, kyllä se varmaan kirpaisee, jospa joskus unohtuu. Aika parantaa.
Tässä nyt jotain lohtua.
En ollut itse paikalla mutta heti kun tästä kampanjasta kuulin oli minulle ja aika varmasti lähes kaikille muille (paitsi siis niille hölmöilke jotka jäivät jonottamaan tuntikausiksi vaikka jo paikalle saapuessa jono oli kilometrien mittainen) selvää että ruuhkat tulee olemaan kilometrien mittaiset ja että aikarajan vuoksi osa hölmöistä jonottajista jää ilman bensaa. Tämän vuoksi myös olisi ollut täysin typerää lähteä pitkän matkan päästä jonottelemaan sillä hyötyä siitä ei käytännössä ole, vaikka olisikin saanut ilmaista bensaa. Miten voi joku olla niin tyhmä että kun tulee paikalle ja näkee kilometrien jonon niin kuvittelee vielä saavansa ilmaista bensaa vaikka oli selkeästi kerrottu aikaraja?
Voisit iloita meidän puolesta jotka sai tankin täyteen. Kiitos Vesa :)
Minä ajoin Lapista saakka, ja vaikka sainkin ilmaiset bensat, niin aika huijattu olo jäi. Melkein tankillinen meni jo kyläkauppaan ajaessa, sitten tuntien jonotus, ja vaikka sainkin ilmaiset bensat, oli kotiin palatessa tankki jo lähes tyhjä. Hirmuisen mainostettu kampanja, mutta hyöty siitä sitten kuitenkin aikalailla nolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajoin Lapista saakka, ja vaikka sainkin ilmaiset bensat, niin aika huijattu olo jäi. Melkein tankillinen meni jo kyläkauppaan ajaessa, sitten tuntien jonotus, ja vaikka sainkin ilmaiset bensat, oli kotiin palatessa tankki jo lähes tyhjä. Hirmuisen mainostettu kampanja, mutta hyöty siitä sitten kuitenkin aikalailla nolla.
Nyt trollaa. Ei kukaan sentään noin yksinkertainen voi olla.
nakkelit roskat tien varteen ja auto huusi tyhjäkäynnillä koko illan.