Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on, että naiset ei voi tehdä aloitteita treffipalstoilla?

Vierailija
14.07.2020 |

Ei niin minkäänlaista liikettäkään. Ehkä sitten vastaa miehen viestiin jos viitsii..

Usein jos keskustelun saa käyntiin niin naiset vaan vastaa ku kysytää..
Harvoin esittävät jatko kysymyksiä ja jos mies lopettaa viestien laiton niiin siihen loppuu kokohomma. Naiset ei voi laittaa perää et mihin katosit!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se johtuu siitä, etten yksinkertaisesti ehdi. Viestejä tulee sellainen määrä, että viimeistään viikon kuluttua täytyy poistua palvelusta, koska se tykitys käy niin ahdistavaksi.

Eikä tämä johdu siitä, että olen nainen. Tämä johtuu siitä, että olen hoikka, kaunis ja tarpeeksi nuori. Ystävälläni, joka on toki myös hoikka, mutta melko tavallisen näköinen, ei vastaavaa tykistystä ole. Hän on aloitteellinen, mutta hänestä ei pahemmin innostuta. Tämä johtuu siitä, että ihan kaikki miehet tavoittelevat vain top 10 %:tia kauneimpia naisia.

Tämä on ihan totta. Olen itse sitä tavallista osastoa, enkä saa kovin paljon viestejä. Onhan se tutkimuksissakin osoitettu, että tuo on juuri noin. Miehillä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, kenet he voivat saada tai kenen kanssa suhde voisi toimia.

Kyllä kyllä. Lisäksi miehet tuntuvat luulevan seksuaalista vetoa rakkaudeksi. Mies viehättyy ulkonäöstäni, tunnustaa minulle, tuikituntemattomalle ihmiselle, rakkautta muutaman viestin jälkeen ja sitten lähes loukkaantuu, kun en tunne samoin saati halua jatkaa viestittelyä.

Sen sijaan olen huomannut, että naisille ei ole niinkään väliä miehen ulkonäöllä. Riittää, että on sitä kemiaa. Itsekin rakastuin täysin tavalliseen mieheen, jonka kanssa kaikki vain synkkasi.

Vierailija
22/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jothuu siitä, että naiset on narsisteja.

naista enemmän narsisteja on vain miehet.

t. asiantuntija kouvolasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta joka kerta kun olen itse tehnyt aloitteen kiinnostavalle miehelle, sellaiseen josta olen todellakin ollut kiinnostunut tai voimakkaasti ihastunut, jutut ovat menneet aivat päin honkia.

Miehet ovat pyöritelleet minua mielensä mukaan, ottaneet ja jättäneet ja taas ottaneet. Lähdetään kahville, tai no ei lähdetäkkään, tai no lähdetään sittenkin.

Nykyään miehen täytyy tehdä minulle selväksi, että todella haluaa deittailla minua. Kai sitä on tullut rakennettua jokin suojakuori. Ei todellakaan ole mitään miesvihaa, mutta olen varuillani. En kestä niitä sydänsuruja.

Asiahan ei johdu sun aloitteellisuudesta vaan kyse on siitä että kenelle olet aloitteellinen.

Nainen kun tekee aloitteen niin ei tee sitä vahingossakaan omantasoiselle miehelle.

Niistä sun aloitteista ei tule mitään koska teet niitä vain liian tasokkaille miehille, se selittää asian.

Arvasin että joku tarttuu tähän!

Ei muuten ole mennyt niin. Saan huomiota ja kehuja jatkuvasti, olen saannut aina. "Saisit kenet vain haluat" on ihan peruslauseita, joita ihmisiltä kuulen.

Miehet, joille olen ollut aloitteellinen, eivät ole olleet mitenkään "tyrmääviä". Nykyään ruikuttavat perääni, mutta ei kiinnosta enää.

Vierailija
24/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olin onnistunut tekstissä ja kuvissa hyvin. Tuuria? Mies43

Olet vaan riittävän komea, ei se muuta tarvitse. Onnea siitä sinulle!

Vierailija
25/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska aloitteellinen nainen on automaattisesti epätoivoinen ja säälittävä. T: ikinä en ole saanut vastausta jos olen aloitteellisesti laittanut viestiä.

Tämä. Hänestä halutaan helppoa seksiä, ei muuta. Joten, ei kiitos.

Vierailija
26/26 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se johtuu siitä, etten yksinkertaisesti ehdi. Viestejä tulee sellainen määrä, että viimeistään viikon kuluttua täytyy poistua palvelusta, koska se tykitys käy niin ahdistavaksi.

Eikä tämä johdu siitä, että olen nainen. Tämä johtuu siitä, että olen hoikka, kaunis ja tarpeeksi nuori. Ystävälläni, joka on toki myös hoikka, mutta melko tavallisen näköinen, ei vastaavaa tykistystä ole. Hän on aloitteellinen, mutta hänestä ei pahemmin innostuta. Tämä johtuu siitä, että ihan kaikki miehet tavoittelevat vain top 10 %:tia kauneimpia naisia.

Enpä tiedä, mä kyllä olen varmaan aivan kauneimpia, mutta monissa palveluissa en laittanut kuvaa ollenkaan. Ihan vaan mitat, iän, hiusten värin (ei blondi). Aivan helkkaristi niitä tykkäyksiä ja mokkailuja tulee ainakin alle 30 v:nä, kaikkia kiinnostaa saada sinusta se mitä naisesta hakevat (panokaveri tai äiti lapsille). Kukaan ei koskaan ghostannut tai skipannut treffejä. About saman verran paljon huomiota siis lähes profiloitumattomana kunhan vaan on ilmoittanut olevansa normaalipainoinen. Aika pianhan ne miehet kuvaa tietysti pyytää... Mutta joo, naiset jos ei miehet kiinnostu niin pistäkää tiedoksi, että ootte 25 v ja 162/50, tukka päässä. Varmasti naisten top 10 %......