Muita neuroottisia introvertteja, jotka yrittävät pärjätä sinkkuna deittikuvioissa (Tinder ym.)?
Tuntuu siltä, että nettideitit ja muut ovat tämän kaltaiselle ihmiselle se luontevin tapa kohdata potentiaalisia kumppaneita, koska niissä voi tutustua toisiin ensin kirjoittamalla ja treffeille voi lähteä vasta, kun tuntuu siltä, että tuntee toista jo jonkin verran. Kuitenkin netissä joutuu kohtaamaan ainaista ghostaamista, minkäänlaisen kontaktin saaminen on joskus vaikeaa ja uusiin ihmisiin tutustuessa on vielä aina epämukavuusalueella. Yritättekö te muut neuroottiset introvertit kaikesta huolimatta pärjätä markkinoilla, joissa muut eivät usein kohtele teitä edes ihmisenä vai oletteko luovuttaneet? Itselleni tuottaa vaikeuksia vielä sekin, että olen herkkänahkainen ja otan kaikki torjunnat henkilökohtaisesti.
Kommentit (27)
Oon kokeillut Tinderiä, ei toiminut mulle. Baareista saan seuraa silloin tällöin, se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on neuroottinen introvertti?
Ei minulla ole ainakaan mitään ongelmia Tinderissä tai deittaillessa muutenkaan. Minulla on hyvät sosiaaliset taidot, olen sanavalmis niin kirjoitellessa kuin jutellessa ja tykkään käydä treffeillä. Introvertti kun ei vieläkään ole synonyymi sosiaalisesti lahjattomalle, ujolle tai hissukalle.
No, tämä keskustelu ei sitten koske sinua, jos et kerran ole neuroottinen. Täällä pyydettiin vertaistukea, ei asian vähättelyä tai viisastelua.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut Tinderiä, ei toiminut mulle. Baareista saan seuraa silloin tällöin, se riittää minulle.
Oletko nainen vai mies? Itselläni on ollut joitain tilanteita baareissa joskus, mutta yksikään niistä ei ole edennyt seksiin asti. Nykyään en käy baareissa, tosin voisin käydä silloin tällöin, jos olisi mieluisaa baariseuraa.
Ap
Poistin Tinderin koska kyllästyin suomalaisten naisten ghostaamiseen. Äärimmäisen epäkohteliasta. Aina voi kirjoittaa vaikka valheellisesti, että tapasi toisen ja lopetan siksi kirjoittelun kanssasi. Mutta ei, ei sen vertaa käytöstapoja nykynaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Poistin Tinderin koska kyllästyin suomalaisten naisten ghostaamiseen. Äärimmäisen epäkohteliasta. Aina voi kirjoittaa vaikka valheellisesti, että tapasi toisen ja lopetan siksi kirjoittelun kanssasi. Mutta ei, ei sen vertaa käytöstapoja nykynaisilla.
Se on ollut tuollaista kaikissa deittipalveluissa ainakin niin kauan kuin olen itse niitä käyttänyt (vuodesta 2013 alkaen).
Ap
Vierailija kirjoitti:
En yritä enää. Poistin Tinderin.
Sama juttu. Kun sen tyhjän saa ihan oikeesti pyytämättäkin.
Olen tavannut naisen netistä, treffeillä on ollut kemiaa ja sitten se on johtanut seksiin. Jutut jäivät yhteen iltaan, koska naisten kiinnostus lopahti seksin jälkeen.
Ap