Mary Kay- vai Avon -konsultti? Kummalla paremmat tuotteet?
Mua kiinnostaisi lisäansiot. Kosmetiikasta olen kiinnostunut ja Avonia sekä Mary Kayta mietin. Olen itse käyttänyt Mary Kayn tuotteita ja hyviä ne ovat. Mutta kalliita. Ostaako niitä kukaan?
Avonista en juuri tiedä mitään muuta kuin että se on Mary Kayn kilpailija. Suomenkieliset verkkosivutkin ovat niukat.
Jos olet käyttänyt näiden tuotteita, kummat paremmat. Kumman luulisit myyvän paremmin, että todellisia lisätuloja tulisi?
Kommentit (39)
Mary Kay on paras! Luotettava ja asiakasta kunnioittava. Myös kohtelee hyvin myyjiään. Suosittelen! :)
Forever Living Products on paras ja meikeissä ja kasvojenhoitotuotteissa niiden Sonya-sarja!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 09:36"]
Mary Kay ehdottomasti!! Avon on halpissarjaa ja ainakin itse petyin tosi moniin tuotteisiin. Meikkejä lähti palautukseen, rasvat jäi käyttämättä jne.
Mary Kay on kalliimpi, mutta tuotteetkin on ylellisempiä.
(Ja itse myin aikoinani Avonia, mutta lopetin kun en kehdannut kaupata niitä kellekään :D)
[/quote]
Ihan sama juttu mulla. Mary Kay on laatua ja tuotteita ja luetteloa ei tarvitse hävetä! Avonin katalogi on sekava, tuoksuja tuppaa markkinoille joka kk uusia, vaikka ovatkin melkein samoja kuin entiset. Mallit on usein stailattu halvan näköisesti, ja kaikki ovat vaaleita. Meikkivoiteet ovat tosi vaaleita sävyiltään, niitä voi myydä vain kantasuomalaisille.
Mary Kay on kaikenvärisille ja - ikäisille, eikä siinä ole turhaa krääsää vaan ainoastaan ihnonhoitoa ja meikkejä.
Avon on vähän kuin rihkamakauppa..
13 jatkaa
Kannattaa ottaa huomioon sekin, että osa ainakin Mary Kayn myyjistä, joita tunnen, on maskeeraajia tai kosmetologeja. Joka tapauksessa kaikille myyjille järjestetään tuotekoulutusta ja myyntikoulutusta. Ei se, että tuotteita myydään kotoa käsin tarkoita automaattisesti, että myyjällä ei ole asiantuntemusta. Mary Kay ainakin panostaa myyjien kouluttamiseen.
Mitään pakkoja ei sielläkään silti ole, ei kokouksiin ole pakko viedä uutta ihmistä mukanaan!
On Avonillakin joitain hyviä tuotteita ja edulliset hinnat, mutta kaiken sen sekavan krääsän alta on joskus vaikea hahmottaa niitä helmiä. mary Kayn luettelot ovat hyvin selkeät.
Mary Kayt ovat niin kalliita ettei juuri kukaan uskalla ostaa niitä. Avonit taas ovat niin edullisia että melkein kaikki uskaltavat lähteä kokeilemaan ja sitten kokeilla niiden kalliimpiakin merkkejä.
Mutta ns. kaikkea kokeilleena suosittelen kans Oriflamea jos edustaa tuotteita joita kehtaa + joiden hinta ei hirvitä ihmisiä.
Avon ehdottomasti, hinta ja laatu kohdallaan. Ite myynyt jo yli 6 v sitä, ja ainoastaan muutamia rikkinäisiä tuotteita sekä vääränvärisiä huulipunia palautunut. Ja olen sentään myynyt Avonia yhtenä Suomen parhaimpana myyjänä. Marya tarjottiin myös minulle myyntiin, mutta yksikään tuttavista ja asiakkaista ei osta niin kalliita tuotteita. Luxe sarja Avonilla on aivan vastaava kuin Maryn meikkisarja. Marysta sen verran että tuotteet eivät sopineet allergia ihmisille. Mutta yks tykkää toisesta ja toinen toisesta.
Mä en muuta enää käytäkään kuin Mary Kayta. Kerran kokeilin ja se oli menoa. Päihittää kaikki muut mun kokeilemat merkit, ei mahda mitään. Jollakulla muulla toisin, mulla näin.
-tyytyväinen asiakas
Mary Kay tuotteet on ihania ja tosi hyviä ja ei edes kalliita.Olen itse itsenäisenä konsulttina siellä ja on helppo tehdä kunnon tili. Myös yhteishenki meidän ryhmässä on ihana!
Itse olen ollut tyytyväinen Avonin tuotteisiin, en sitten tiedä minkälaisia ne ovat olleet ennen vanhaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 05:08"]
Eipä pidä nuo sinun Mary Kay-juttusi paikkaansa. Kannaattaa tarkastaa faktat ensin.
Mary Kay työssä EI ole pakko! Olet itse itsellesi pomo! Ja tuotteiden tilauksesta ei sulla ole näköjään myöskään tietoa. Harmillista kun ne jotka eivät tiedä asiasta laittavat tänne väärää infoa.
t: Hyvin myyvä tyytyväinen Mary Kay konsultti
p.s työstä tai tuotteista kiinnostuneet ottakaa yhteyttä pinkdreamteam@outlook.com
[/quote] Ihan yhtiön maineen kannalta pidän av-palstaa hieman kyseenalaisena väylänä värvätä uusia edustajia. Mutta ahneudella ei näemmä ole rajoja.
http://blog.marykay.com/corporate/archive/2014/09/22/3-million-ways-to-stretch-a-dollar-and-fight-domestic-violence.aspx?cid=mkfb_post092314_blog