Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hölmöin juttu millä olette uskoneet saavanne iskettyä ihastuksenne?

Vierailija
14.07.2020 |

Itse kirjasin paperille ihastustani varten tietoja. Ajattelin että nähtyään kauniin käsialani hän ihastuu minuun. Ei toiminut. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noituus. Luin kirjan kaaosmagiasta ja päätin tehdä sigilin saadakseni miehen jonka haluan. Mies oli naimisissakin. (No, itse asiassa sain kyllä miehen ja hän erosi vaimostaan, mutta onnellista suhdetta ei tullut vaan levotonta on/off touhua pari vuotta ja sitten mies löysi toisen)

Vierailija
2/5 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noituus. Luin kirjan kaaosmagiasta ja päätin tehdä sigilin saadakseni miehen jonka haluan. Mies oli naimisissakin. (No, itse asiassa sain kyllä miehen ja hän erosi vaimostaan, mutta onnellista suhdetta ei tullut vaan levotonta on/off touhua pari vuotta ja sitten mies löysi toisen)

Aika hyvin, jotain edistystä siis!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tehny mitään.

No oon kysyny joskus paaritiskillä et tarjoo olut.

Ja kerran läppäsin yhtä perseelle.

Kerran pyörin tuoppi kädessä ympäri paarin lattiaa kunnes yks laajasalolainen leski sano et -Tuu tänne istuu..

Vierailija
4/5 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla mukava kaveri ja keskustelija.

Vierailija
5/5 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä jostain syystä se uskomus, että naisen pitää olla kipakka ja sanavalmis, kiusoitella ja ehkä nolatakin toista.  Älkää edes kysykö mistä sekin käsitys oli alkunsa saanut, varmaan jostain ysärin romanttisista komedioista? Ja kun ne ihmissuhdetaidot ihan olemattomat, varmasti loukkasin monia ihmisiä muka hurmaavalla nokkavuudellani. Eikä sitten yllättäen kukaan ihastunut piikittelyyni.