Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v tyttöni lupasi, että muuttaa pois kotoa, jos ei saa luppakania

Vierailija
21.05.2013 |

lemmikkikaupasta. Oli jo pakannut reppuun lelujaan.. Mitä mun pitäis tehdä? Mihin lapsi muuttaisi? Huoh! : (

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että voi muuttaa kellariin alivuokralaiseksi jos maksaa kunnon vuokraa. 200 euroa kuukaudessa voisi olla ihan käypä summa. Ojenna tytölle asumistukihakemuspaperit ja sano että Kelalla kyllä neuvotaan niiden täyttämisessä.

Vierailija
2/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostatte tytölle sijoitusasunnon lähiseudulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sitä, että jos hän saa päähänsä karata tai jotain? Tyttö on aika kovapäinen.. ap

Vierailija
4/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6.v tyttö uhkasi viimeksi eilen muuttaa pois kotoa, kun en antanut jätskiä ennen ruokaa.   Hänen kodissaan saisi kuulemma syödä jätskiä niin paljon kuin haluaa ja vaikka ennen ruokaa!

Vierailija
5/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:31"]

Pelkään sitä, että jos hän saa päähänsä karata tai jotain? Tyttö on aika kovapäinen.. ap

[/quote]

No, tietysti jos tosissasi tällaista pelkäät niin juttelet lapsen kanssa.

Että aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa vaikka miten haluaisi.

Kerrot, että 6v eivät voi itsekseen muuttaa pois kotoa, eikä kotoa saa lähteä ilman lupaa mihinkään koska se on vaarallista ja jos joku lapsi karkaa kotoa, sitten täytyy kutsua poliisit ja etsintäpartiot hakemaan lapsi takaisin kotiin.

Vierailija
6/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on karannut monta kertaa ja aina tullut takaisin.  Iskä ei leikkinyt legoilla ja minä otin päiväunet sohvalla. Heräsin siihen, kun pojalla oli keppi olalla ja kangasnyytti roikkui kepistä. Poika muutti pois. Tuli takaisin ja sanoi että hänen täytyy katsoa kartasta kuinka pitkälle voi mennä. Nyytissä oli vain unilelu. Kerroin että tarvii olla rahaakin mukana. Kertoi että kuolee kauppakeskuksen rauhalliseen paikkaan. Nyt on 9v. ja vieläkin on kotona. Karkaillut ei ole enää 2 vuoteen.

Vierailija
7/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon uhannut muuttaa veljen kanssa 5-vuotiaana metsään asumaan, kerättiin jotain lautoja ja styrox-levyjäkin sitä varten (näppärinä tiedettiin niiden eristävän lämpöä). Pari vuotta myöhemmin halusin rakentaa takapihalle oman talon, serkun piti tehdä putkityöt.

Vierailija
8/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mistä suutuin, mutta lähes samanikäisenä käärin huiviin unileluni ja pistin sen kepin päähän, kuten olin nähnyt saduissa kulkurien tekevän ja menin päiväksi metsään mököttämään. Söin metsässä ketunleipiä. Iltasella alkoi sen verran tulla kuitenkin nälkä ja itkiat purra, että katsoin parhaaksi palata kotiin.

Muistan kun äitiä nauratti ja se suututti vielä.

Vierailija
9/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin karkasin pienenä kotoa kun jostain suutuin. Muistaakseni ajattelin mennä tarhaan asumaan, ainakin sinnepäin olin matkalla. Vähän vaarallisempaa oli kuitenkin unissakävely: mökillä kävelin päiväunilla ollessani järveen ja kotona pääsin kerran rappukäytävään asti. Sitten lisättiin turvalukot, niin pysyin nukkuessani sisällä :)

Vierailija
10/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6 v. tyttöni uhkasi ottaa äidistä avioeron kun hän suuttui.1221

Leppyi kyllä aika pian.

Vierailija
11/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitä tehdä? No miettiä miten 6- vuotias osaa puhua noilla sanoilla!! :(

Jos omat lapset olisivat noin osanneet jo puhua niin menisin itseeni ja miettisin parisuhdetta, vai oletko ehkä jo eronnut?

Hätähuutoa tuollaiset jutut on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme