Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen Karhunkierroksen sillat

Vierailija
10.07.2013 |

Olen viikonloppuna lähdössä Pienelle Karhunkierroksella, mutta kuulin, että siellä on riippusiltoja. Pelkään korkeita paikkoja ja siltoja. Onko kukaan käynyt kierrosta, jolla on samat pelot? Miten reissusta selviää vai jätänkö menemättä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat ne sillat on. Katse vain eteenpäin jos hirvittää. Toisen sillan alla on koski, mutta vaijereista kiinni ja menoksi vaan. Vinkkinä muuten sinne: reitti kannattaa kiertää niinpäin, että lähtee nk. Vasemmalle, niin että lopuksi vasta tulee jyrävä ja aallokkokoski, pitkä suora. Tämä siksi, koska yhdessä paikassa siellä on tosipitkät portaat ja ne on mukavampi mennä alaspäin. Maille oli annettu tämä vinkki ja tyytyväisiä siitä olimme. Kahdesti olin siellä käynyt. Mukavaa retkeä, hieno paikka!

Vierailija
2/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä menemättä! En ole oikea vastaaja, kun en itse pelkää siltoja/korkeita paikkoja, mutta olen sen kiertänyt joskus vuosia sitten ja sen jälkeen haaveillut uudestaan pääseväni. Jäi ihanan rauhallinen ja hyvä olo kierroksesta. Kaunis paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä menemättä :) Mä oon oikea vastaaja, koska kiersin sen ja pelkäsin kyllä niitä riippusiltoja aika hurjana. Ne on inhottavia, mutta kyllä niistä selviää kun ei vaan katso alas. Eivät esimerkiksi heilu kovin pahasti, ovat vaan korkealla ja niin tukevia kuin nyt riippusillat voi olla. Kierros on joka tapauksessa aivan liian hieno ja maisemat liian upeita jätettäväksi väliin riippusiltapelon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme