Mä en kestä. Mun työkaveri on niin helv.. hyvännäkönen
Se on mua melkein 10 vuotta nuorempi. Mä voisin syödä sen.
Kommentit (37)
Mä en varmaan koskaan pysty töihin, jos työpaikoilla on tuollainen meininki yleisesti, että lähetellään seksistisiä viestejä toisilleen. :(
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:02"]
Mies on ihan hauska kaveri, meillä on samanlainen huumorintaju. En mä mitään suhdetta halua kuitenkaan eli ihan suoraan sanottuna kroppa kiinnostaa eniten.
Mä olisin ite varmaan jotenkin jatkanut sitä viesteilyä enkä vaan kuitannut että Ok.
ap
[/quote]
Entäpä jos hänkin halusi jättää pelivaraa eikä tehdä itsestään narria tulkitsemalla viestin väärin ja vastasi vain neutraalisti ok?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:02"]
Mies on ihan hauska kaveri, meillä on samanlainen huumorintaju. En mä mitään suhdetta halua kuitenkaan eli ihan suoraan sanottuna kroppa kiinnostaa eniten.
Mä olisin ite varmaan jotenkin jatkanut sitä viesteilyä enkä vaan kuitannut että Ok.
ap
[/quote]
Entäpä jos hänkin halusi jättää pelivaraa eikä tehdä itsestään narria tulkitsemalla viestin väärin ja vastasi vain neutraalisti ok?
[/quote]
Enpä tiedä.. Jotenkin tuntuis aika epätoivoiselta jos tuohon uskoisin. Ongelma on vain se että en pysty antamaan periksi jos haluan jotain eli tuskin tää jää tähän mun osalta. Ehkä otan vähän takapakkia ja yritän enempi ystävystyä enkä laita mitään tuollasia viestejä enää.
ap
Ap älä häiritse työkavereita seksuaalisesti. Hanki panoseuraa vaikka jostain yökerhosta.
hei pervo muista ettei raiskaus ole raiskaus jos ilmoittaa ennen toimintaa: "yllätys"
"Ongelma on vain se että en pysty antamaan periksi jos haluan jotain eli tuskin tää jää tähän mun osalta." No tämä alkaa jo kuulostaa riskiltä tehdä itsensä naurettavaksi...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:16"]
Ap älä häiritse työkavereita seksuaalisesti. Hanki panoseuraa vaikka jostain yökerhosta.
[/quote]
Niinpä! Päätinkin nyt etten enää laita mitään tollasta. Vedän kaveripohjalta ja sitten tilaisuuden tullen raiskaan sen. No ei vaines...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:32"]Kyllä te keski-ikäiset naiset olette noloja. Teinimäistä typerää vihjailua Facebookin kautta. Luulisi iän tuovan mukanaan hieman itsevarmuutta, että voisi ihan suoraankin keskustella. Mahdolliset kiinnostumiset selviävät kyllä, kunhan on aidossa ihmiskontaktissa omana itsenään. Keskustelkaa, mutta älkää naurettavista kaksimielisyyksistä tai roskalehtien seksistisistä jutuista.[/quote]
No eihän ap tässä minkään keskustelun perässä olekaan.
Siitä olen samaa mieltä, että mikään ei ole niin säälittävää kuin 35-40-vuotias kerjäävä puuma.
Hieman miesnäkökulmaa asiaan. Kyseessä on siis komea hyvävartaloinen 24-vuotias mieshenkilö. Tällainen henkilö todennäköisesti pyörittää viikonloput läpeensä parikymppisia tiukkakroppaisia naisia. Pystytkö kilpailemaan näiden tipujen kanssa? Miltä itse näytät? Oletko pitänyt vartalosi kunnossa? Mikäli olet tavallinen 33-vuotias suomalainen nainen voit unohtaa, että saisit tällaisen mieshenkilön seksuaallisen mielenkiinnon heräämään.
Ketsupilla ja sinapilla vai ilman?
No mikä estää alkamasta syöjättäreksi?
Uuuh, mä arvaan! meidän tk lääkäri on niin h****n hyvännäköinen, että harkitsen sairaanhoitajaksi kouluttautumista. Mietin, että se varmaan päivät pitkät höyläilee taukotiloissa nuoria hoitsuja.
Se 40v, joka näkee kuumia lihaksikkaita miehiä joka paikassa nykyään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:21"]
No mikä estää alkamasta syöjättäreksi?
[/quote]
En mä osaa tehdä mitään sen suhteen! Mä oon 33-vuotias leski ja se on 24-vuotias sinkku. Mikään ei periaatteessa estä mut pelkään että nolaan itteni jos meen jotain ehdottamaan. En kehtais näyttää naamaani töissä sen jälkeen..
ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:23"]
Uuuh, mä arvaan! meidän tk lääkäri on niin h****n hyvännäköinen, että harkitsen sairaanhoitajaksi kouluttautumista. Mietin, että se varmaan päivät pitkät höyläilee taukotiloissa nuoria hoitsuja.
Se 40v, joka näkee kuumia lihaksikkaita miehiä joka paikassa nykyään.
[/quote]
Hahhaha :D Me ollaan samiksia!
ap
Ei se pelaa joka pelkää. Ystävysty ja juttele, katso millainen tyyppi on. Älä käy päälle.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:34"]
Ei se pelaa joka pelkää. Ystävysty ja juttele, katso millainen tyyppi on. Älä käy päälle.
[/quote]
Oon yrittänyt ystävystyä mut musta tuntuu ettei se tajua että olisin kiinnostunut. Siis en mä mitään syvää suhdetta sen kanssa halua, mut olis tosiaan kiva vaan "syödä se" :D Se on niin älyttömän hot.
ap
ap