Mä en kestä. Mun työkaveri on niin helv.. hyvännäkönen
Se on mua melkein 10 vuotta nuorempi. Mä voisin syödä sen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:34"]
Hieman miesnäkökulmaa asiaan. Kyseessä on siis komea hyvävartaloinen 24-vuotias mieshenkilö. Tällainen henkilö todennäköisesti pyörittää viikonloput läpeensä parikymppisia tiukkakroppaisia naisia. Pystytkö kilpailemaan näiden tipujen kanssa? Miltä itse näytät? Oletko pitänyt vartalosi kunnossa? Mikäli olet tavallinen 33-vuotias suomalainen nainen voit unohtaa, että saisit tällaisen mieshenkilön seksuaallisen mielenkiinnon heräämään.[/quote]
Tästä toinen eriävä miesnäkökulma. Olin 24 vuotiaana hyvävartaloinen ja olen mielestäni lähes 10 vuotta myöhemmin sitä edelleen. Olisin todellakin pannut 33 vuotiasta ihan milloin vain kuten nytkin panisin monia nelikymppisiä. Ei todellakaan tarvitsisi "kilpailla" 10 vuotta nuorempien kanssa eikä edes harrastaa liikuntaa siksi että minä sitä teen. Riittää että naisessa on jotain mikä sytyttää. Se voi olla eri ikäisillä eri asia. Parikymppisellä kokemattomuus tai tiukka vartalo, nelikymppisellä kokemus tai hyvät tissit. Ei ole maailma noin yksiselitteinen ainakaan minulle.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:06"]
Hieman miesnäkökulmaa asiaan. Kyseessä on siis komea hyvävartaloinen 24-vuotias mieshenkilö. Tällainen henkilö todennäköisesti pyörittää viikonloput läpeensä parikymppisia tiukkakroppaisia naisia. Pystytkö kilpailemaan näiden tipujen kanssa? Miltä itse näytät? Oletko pitänyt vartalosi kunnossa? Mikäli olet tavallinen 33-vuotias suomalainen nainen voit unohtaa, että saisit tällaisen mieshenkilön seksuaallisen mielenkiinnon heräämään.[/quote]
Tästä toinen eriävä miesnäkökulma. Olin 24 vuotiaana hyvävartaloinen ja olen mielestäni lähes 10 vuotta myöhemmin sitä edelleen. Olisin todellakin pannut 33 vuotiasta ihan milloin vain kuten nytkin panisin monia nelikymppisiä. Ei todellakaan tarvitsisi "kilpailla" 10 vuotta nuorempien kanssa eikä edes harrastaa liikuntaa siksi että minä sitä teen. Riittää että naisessa on jotain mikä sytyttää. Se voi olla eri ikäisillä eri asia. Parikymppisellä kokemattomuus tai tiukka vartalo, nelikymppisellä kokemus tai hyvät tissit. Ei ole maailma noin yksiselitteinen ainakaan minulle.
[/quote]
Ihana saada myös tällainen vähän optimistisempi viesti:)
En halua mitenkään kehuskella itteäni mutta en mä kuitenkaan usko että homma kaatuis ulkonäöllisiin seikkoihin. Mä oon kaunis ja timmi nainen. En mielestäni mikään ihan tyypillinen 33-vee vaan oon hyvässä kunnossa ja nuoren näköinen. Kyllä tää työkaveri joka aamu vilasee mut päästä varpaisiin, sen oon nähnyt.
Mulla lyö aika tyhjää tällä hetkellä. Meinaan tosiaan vetää kaveripohjalla tätä ja... ja mitä JA... ? Meinasin kirjottaa että "katella siitä sitten eteenpäin" mut ei se ole yhtään mun tyylistä. VITTU.
ap
Mitä sä ujostelet? Sanoit ettet mitään vakavaa halua, parisuhdetta tai muuta, tahtoisit vain syödä sen. Tuskin ketään sinkkumiestä haittaa "tulla syödyksi". Tuon ikäinen mies ei välttämättä itsekään etsi elämänkumppania, ja voisi olla ihan mielissään pienestä taukojumpasta...
Jos meen ehottamaan jotain suoraan, niin mitä jos se sanoo että "kiitti mut ei kiitti"? Miten kehtaisin astua jalallani tähän lafkaan enää? Se olis ihan eri juttu jos tuntisin sen jostain muista piireistä.
ap
Jälleen yksi miesnäkökulma: parikymppiset naiset ottavat itsensä seksissä liian vakavasti, suorittavat, eivät osaa relata, itsevarmuus puuttuu ym. Kolmikymppisistä suuremmalla osuudella nuo asiat ovat kunnossa ja seksi on nautinnollisempaa, vaikkei olisikaan sitä ap:n fitnessharrastusta. Itse asiassa itseltäni saattaisi äärimmäisen fitnessvartalon kohdalle sattuessa mennä jopa halut, oma makuni on vähän luonnollisempi.
Niin no, työkaveruus tuossa on vähän ongelma, siinä tapauksessa että suostuu ja siinä tapauksessa että kieltäytyy. En itse panisi työkaveria.
kannattaa olla hieman varovaisemmin töissä tollasten viestien kanssa. on mahdollista, että miestä ei kiinnosta ja jos teet vielä jotain vastaavaa, menee se häirinnän puolelle jo.
ole ystävällinen miehelle, älä stalkkeroi ja seuraile miten se reagoi.
kaikkien huumorintajulle ei myöskään avaudu toi lähettämäsi viesti, mulla menisi ainakin ihan fiilikset tosta.
se, ettei lisää vastauksia tullut, kertoo kyllä hieman siitä, että jostain syystä miestä ei kiinnosta. en usko, että on iästä kiinni kuitenkaan.
Vielä neljäs miesnäkökulma ap:n ikäiseltä mieheltä. Meidän ikäiset naiset alkavat olla toisinaan liian näkyvästi huolissaan vanhuuden merkeistä naamassaan ja kropassaan. Ihan kivan näköiset aikuiset naiset roikkuvat nuoruudenkauneudessaan ja yrittävät olla tyttömäisiä - enkä tiedä oikeastaan mitään sen suurempaa turn offia. Jotenkin se, että ihminen peittelee heikkouksiaan on aina säälittävän oloista.
En väitä että sinussa olisi mitään tuollaista, kuulostat päinvastoin oikein haluttavalta naiselta. Olen vain huomannut omassa elämässäni selvästi tämän muutoksen. Aina aiemmin naisihanteeni on ollut itseäni roimasti varttuneempi nainen - mutta juuri tämä meidän ikäluokka on jonkinlainen vedenjakaja.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:02"]
Mies on ihan hauska kaveri, meillä on samanlainen huumorintaju. En mä mitään suhdetta halua kuitenkaan eli ihan suoraan sanottuna kroppa kiinnostaa eniten.
Mä olisin ite varmaan jotenkin jatkanut sitä viesteilyä enkä vaan kuitannut että Ok.
ap
[/quote]
Entäpä jos hänkin halusi jättää pelivaraa eikä tehdä itsestään narria tulkitsemalla viestin väärin ja vastasi vain neutraalisti ok?
[/quote]
---tai yksinkertaisesti mies ei vain halua syödä kuormasta.
No ni! Nyt annoin mielestäni aika selvän vihjeen ja kävi just niinku pelkäsin! Eli tuskin se on musta kovin kiinnostunut.
Laitoin sille fb:ssa viestin jossa oli linkki siihen iltalehden sivuilla olevaan juttuun ku likka oli kirjoittanut kirjeen raksamiehille että ihailee heidän lihaksiaan ja toivoisi että he pukeutuisi kesällä mahdollisimman vähiin vaatteisiin. Kirjoitin vitsinä että voisin laittaa tuon työpaikan ilmoitustaululle ohjeistukseksi miten meilläkin pitäisi miesten kesäisin pukeutua. Kaveri vastasi vain "Ok :D" eikä mitään muuta. Mun mielestä aika helkkarin selkeää ettei paljon nappaa.
Aika hyvin pystyin kuitenkin pitämään pokan tänä aamuna kahvihuoneessa ja olin niinku ei mitään, naureskelin ja heitin läppää. Mutta BLAAH.
ap
Tarttisko sun sohva siirtämistä? Täällä oli vähän aikaa sitten hyvä ketju siitä, miten nämä tilanteet oli tulkittu ihan väärin. Siis oikeasti nainen tarvitsi apua sohvan siirtoon ja kaikki miehet tulkitsivat sen seksitarjoukseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:56"]
No ni! Nyt annoin mielestäni aika selvän vihjeen ja kävi just niinku pelkäsin! Eli tuskin se on musta kovin kiinnostunut.
Laitoin sille fb:ssa viestin jossa oli linkki siihen iltalehden sivuilla olevaan juttuun ku likka oli kirjoittanut kirjeen raksamiehille että ihailee heidän lihaksiaan ja toivoisi että he pukeutuisi kesällä mahdollisimman vähiin vaatteisiin. Kirjoitin vitsinä että voisin laittaa tuon työpaikan ilmoitustaululle ohjeistukseksi miten meilläkin pitäisi miesten kesäisin pukeutua. Kaveri vastasi vain "Ok :D" eikä mitään muuta. Mun mielestä aika helkkarin selkeää ettei paljon nappaa.
Aika hyvin pystyin kuitenkin pitämään pokan tänä aamuna kahvihuoneessa ja olin niinku ei mitään, naureskelin ja heitin läppää. Mutta BLAAH.
ap
[/quote]
Mitä sitten odotit hänen vastaavan? Eikä tuo vihje mielestäni mikään selkeä ole. Se olisi ollut, jos olisit kirjoittanut, että haluat nimenomaan hänen pukeutuvan eikä kaikkien työpaikan miesten (ohjeistus työapaikan ilmoitustaululle). Ja kuten itse sanoit, laitoit viestin vitsinä. Ja seuraavana päivänä vielä käyttäydyit kuin ei mitään.
Miten itse tulkitsisit, jos tämä tai joku muu mies työpaikaltasi, lähettäisi sinulle fb-viestin, jossa viittaisi johonkin minihameista kertovaan artikkeliin ja kommentoisi, että kesäisin pitäisi työpaikan naisten pukeutua tällä tavalla, ja ohjeistus tästä työpaikan ilmoitustaululle?
Vähemmän ylitulkintaa nyt sekä suuntaan että toiseen...
ap
[/quote]
Kyllä te keski-ikäiset naiset olette noloja. Teinimäistä typerää vihjailua Facebookin kautta. Luulisi iän tuovan mukanaan hieman itsevarmuutta, että voisi ihan suoraankin keskustella. Mahdolliset kiinnostumiset selviävät kyllä, kunhan on aidossa ihmiskontaktissa omana itsenään. Keskustelkaa, mutta älkää naurettavista kaksimielisyyksistä tai roskalehtien seksistisistä jutuista.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:28"]
ap
[/quote]
Mitä sitten odotit hänen vastaavan? Eikä tuo vihje mielestäni mikään selkeä ole. Se olisi ollut, jos olisit kirjoittanut, että haluat nimenomaan hänen pukeutuvan eikä kaikkien työpaikan miesten (ohjeistus työapaikan ilmoitustaululle). Ja kuten itse sanoit, laitoit viestin vitsinä. Ja seuraavana päivänä vielä käyttäydyit kuin ei mitään.
Miten itse tulkitsisit, jos tämä tai joku muu mies työpaikaltasi, lähettäisi sinulle fb-viestin, jossa viittaisi johonkin minihameista kertovaan artikkeliin ja kommentoisi, että kesäisin pitäisi työpaikan naisten pukeutua tällä tavalla, ja ohjeistus tästä työpaikan ilmoitustaululle?
[/quote]
Kyllä mä olisin ajatellut että tarkoittaa nimenomaan mua koska viesti olisi tullut vain mulle. En kehannut laittaa että haluan vain sen pukeutuvan vähempiin vaatteisiin koska halusin tavallaan jättää "vähän pelivaraa" etten tee ittestäni ihan totaalista narria.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:32"]
ap
[/quote]
Kyllä te keski-ikäiset naiset olette noloja. Teinimäistä typerää vihjailua Facebookin kautta. Luulisi iän tuovan mukanaan hieman itsevarmuutta, että voisi ihan suoraankin keskustella. Mahdolliset kiinnostumiset selviävät kyllä, kunhan on aidossa ihmiskontaktissa omana itsenään. Keskustelkaa, mutta älkää naurettavista kaksimielisyyksistä tai roskalehtien seksistisistä jutuista.
[/quote]
Keskustellaan juu, mutta mitäs jos tää "keski-ikäinen nainen" (voi ¤%&%#, oonko mä jo keski-ikäinen!) haluais jotain muutakin kuin vaan jutella säästä tai maailmanmenosta?
ap
Jospa ap keskittyisit työhösi ja hoitaisit parisuhde asiat vapaa-ajalla. Mistä sulle oikein palkkaa maksetaan???
Kyllä mä mun työt teen :D Mieluiten tekisin kyllä jotain muuta!
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:28"]
ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä olisin ajatellut että tarkoittaa nimenomaan mua koska viesti olisi tullut vain mulle. En kehannut laittaa että haluan vain sen pukeutuvan vähempiin vaatteisiin koska halusin tavallaan jättää "vähän pelivaraa" etten tee ittestäni ihan totaalista narria.
ap
[/quote]
Mitä olisit vastannut sitten? Entä jos se viesti olisi tullut joltain muulta mieheltä? Miksi viestiä pitäisi otta mitenkään tosissaan, jos se on selvästi tarkoitettu vain vitsiksi? Kiinnostaako tässä miehessä mikään muu kun kroppa?
Täytyy ap kyllä sanoa, että jos itse olisin miehen asemassa ja minulla olisi hippustakaan mielenkiintoa sua kohtaan, olisin kyllä tarttunut tuohon lähettämääsi linkkiin "kuin hukkuva oljenkorteen" (riippuen mielenkiinnon asteesta) ja lähtenyt vähän viemään asiaa eteenpäin, edelleen läpän varjolla, mutta kuitenkin pitäen keskustelua yllä (vähäpukeisuudesta, vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnosta tms.). Tuo pelkkä "ok" kyllä kertoo, että se oli siinä. Harmi, mutta et ainakaan nolannut itseäsi, älä sitä pelkää!
Hieman miesnäkökulmaa asiaan. Kyseessä on siis komea hyvävartaloinen 24-vuotias mieshenkilö. Tällainen henkilö todennäköisesti pyörittää viikonloput läpeensä parikymppisia tiukkakroppaisia naisia. Pystytkö kilpailemaan näiden tipujen kanssa? Miltä itse näytät? Oletko pitänyt vartalosi kunnossa? Mikäli olet tavallinen 33-vuotias suomalainen nainen voit unohtaa, että saisit tällaisen mieshenkilön seksuaallisen mielenkiinnon heräämään.
[/quote]
Tätä et varmaan usko mutta mulla on ensi talven tavoitteena osallistua fitness-kisoihin. Tuskin kukaan tätä uskoo! Luulette että mä olen joku perus sidua vetävä av-mamma;) Oon oikeasti treenannut monta vuotta aerobisesti ja salilla. Ei se mistään timmiydestä jää kiinni mutta tottakai oon miettinyt että en ole iän puolesta samassa luokassa kuin jotkut parikymppiset.
En tiedä oonko sanonut mun ikää tässä mutta oon siis 33. Onko se jo eittämättä liian paljon!?
ap