Muijani nuttura löysyti kummasti, kun hän mokasi pahemman kerran!!!
Eli todella voi sanoa, että moka on lahja!! Meillä on sellainen tilanne, että ollaan oltu kimpassa seitsemän vuotta. Perfektionisti naiseni on menettänyt pikku hiljaa spontaniuden elämästään ja hänestä oli hyvää vauhtia tulossa rasittava, nipottava suorittaja. Seksi ei enää maistunut yms.. Ja sehän söi miestä. Kolme kuukautta sitten sattuikin jotai, joka ainakin toistaiseksi on muuttanut kaiken.
Heräsimme la aamuna. Naiseni nukkui yllätyksekseni vielä (normaalisti käy la aamuna lenkillä). Nousin, ja leikkisästi vetäisin peiton muijan päältä ja sanoin, että nyt ylös laiskuri. Ja MITÄ peiton alta paljastui. Muija, NIIN nolona nukkumassa pyjaman peppu märkänä ja märkä läiskä pepun alla. Muuten ei niin kiva, mutta tämä moka on muuttanut naistani pehmeämmäksi ja antaa taas!!!!!!!! Ei tajuu miks, mutta hyvä näin. (sänky meni kokonaan vaihtoon, mutta sellasta sattuu) Opetus: turha suorittaminen on perseestä. Mies 31
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 16:00"]
Eii multa tulee kohta oikeesti housuun. Tää on niin hullu ketju xD
[/quote]
Mee äkkiä sänkyyn, siellä voit rauhassa kusta housuun ja sit ootella vain miestäsi ;)
Haha! Näin just. Luu kurkkuun. Oikein
Täälä Ap. Joo42 on NIIN väärässä. Onneksi joku tajuaa mikä oli poinntini. Ja 43 ihan hirveä toi sinun juttu. Onneksi erositte! Ja tajuan myös tämän ketjun huvittavuuden. Rasittaa vaan, kun täällä aina vääristellään, tartutaan epäolennaisuuksiin ja ollaan niin hel***n mustavalkoisia. Yritin vain herätellä joitain naisia havaitsemaan suorituskeskeisyytensä. Ja jos et kuulu näihin naisiin, ei tarvitse tulla sitä tähän ketjuun kertomaan!!!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:00"]
Eli todella voi sanoa, että moka on lahja!! Meillä on sellainen tilanne, että ollaan oltu kimpassa seitsemän vuotta. Perfektionisti naiseni on menettänyt pikku hiljaa spontaniuden elämästään ja hänestä oli hyvää vauhtia tulossa rasittava, nipottava suorittaja. Seksi ei enää maistunut yms.. Ja sehän söi miestä. Kolme kuukautta sitten sattuikin jotai, joka ainakin toistaiseksi on muuttanut kaiken.
Heräsimme la aamuna. Naiseni nukkui yllätyksekseni vielä (normaalisti käy la aamuna lenkillä). Nousin, ja leikkisästi vetäisin peiton muijan päältä ja sanoin, että nyt ylös laiskuri. Ja MITÄ peiton alta paljastui. Muija, NIIN nolona nukkumassa pyjaman peppu märkänä ja märkä läiskä pepun alla. Muuten ei niin kiva, mutta tämä moka on muuttanut naistani pehmeämmäksi ja antaa taas!!!!!!!! Ei tajuu miks, mutta hyvä näin. (sänky meni kokonaan vaihtoon, mutta sellasta sattuu) Opetus: turha suorittaminen on perseestä. Mies 31
[/quote]
Luulempa että muijasi nuttura löystyisi lopullisesti jos pääsisi sinusta eroon.
Nyt rupes huplestuttamaan, kuinka sekaisin mä olen koska tajusin ilmeisesti ainoana naisena AP,,eeen pointin.
Valitettavasti en osaa selittää paljoakaan paremmin mut tapahtumilla on selkeä yhteys. Tietenkään housuun pissaaminen ei liittynyt pihtaamiseen vaan asia on niinkuin AP sanoi.
Kun neuroottinen ihminen saa olla epätäydellinen ja tehdä todella nolon asian ja tulla täysin hyväksytyksi ihmisenä eikä tekijänä/suorittajana hän vapautuu alitajuisesta vankilastaan.
AP;een vaimo saattaa olla ensi kertaa elämässään todella onnellinen. Hän on niin varma siitä et saa rakkautta ja hyväksyntää et hän haluaa seksiä itsensä vuoksi ja siitähän hyötyy mies.
Ymmärtäkää joku, pliis=D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:05"]
kaikki muu selvää, mutta mikä on löysyti.
[/quote]
Tässä kohtaa repesin! ERITTÄIN hyvä kysymys! Piti ihan itte tarkistaa, mitä multa jäi huomaamatta!!!! :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:03"]
Tarinan opetus meni vähän ohi, mutta varmaan ihan kivaa silti sulle.
[/quote]
On tää niin hulvaton ketju taas, etä vedet silmissä saa teille nauraa!!! :D :D :D
No opetus oli se, että jos hulluna tavoittelee täydellisyyttä menettää ilon ja spotaniuden elämästä. Ja halut selvästi katoaa. Mutta kun tajuaa, että ei ole täydellinen vaan myös mokailee, niin muuttuu jotenkin erilaiseksi... Siis en mä osaa selittää PRKLL. AP
[/quote]
Taidan olla tosi outo tyyppi mutta ymmärrän ap:n pointin ihan täysin ja luin ketjua ihan hämmästyneenä siitä että muut eivät ymmärrä.
En nyt jaksa selittää asiaa koska en osaa sen paremmin kuin ap:kaan.
Tai no... yritän sittenkin...
Siis ap:n sussu käytti kaiken aikansa/energiansa siloisen pinnan kiillotukseen ja säröt/heikkoudet eivät kuuluneet edes hänen sanavarastoonsa. Sellainen jäkityselämä on stressaavaa kun täytyy koko ajan vahtia kaiken olevan tiptop ettei vain hiuskarvakaan sojota hassusti.
Nyt sussu heräsi omaan inhimillisyyteensä ja ukkokin otti tämän "suuuuuren egohalkeaman" asiallisesti. Eihän akka siihen kuollutkaan vaikka pissiä vähän lirahtikin.
Sellainen "nolo katastrofi" saa oikeasti suhteen uudelle tasolle kun ei tarvitse enää jäkittää ja esittää jahvesta seuraavaa ;-)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:32"]
Nyt rupes huplestuttamaan, kuinka sekaisin mä olen koska tajusin ilmeisesti ainoana naisena AP,,eeen pointin.
Valitettavasti en osaa selittää paljoakaan paremmin mut tapahtumilla on selkeä yhteys. Tietenkään housuun pissaaminen ei liittynyt pihtaamiseen vaan asia on niinkuin AP sanoi.
Kun neuroottinen ihminen saa olla epätäydellinen ja tehdä todella nolon asian ja tulla täysin hyväksytyksi ihmisenä eikä tekijänä/suorittajana hän vapautuu alitajuisesta vankilastaan.
AP;een vaimo saattaa olla ensi kertaa elämässään todella onnellinen. Hän on niin varma siitä et saa rakkautta ja hyväksyntää et hän haluaa seksiä itsensä vuoksi ja siitähän hyötyy mies.
Ymmärtäkää joku, pliis=D
[/quote] Mä ymmärrän. Mulle on tapahtunut niin. Eli olin aikaisemmin tosi kontrollifriikki ja sitten kerran mokasin lähes yhtä pahasti kuin AP: n vaimo. En voi kertoa, ettei minua tunnisteta. Ja se mikä vapautti minut tajuamaan, että ei tämä niin vakavaa. Ja mieheni hyväksyi minut mokasta huolimatta!! Seksi on myös luistanut, koska luottamus on niin hyvä!!
Mä ymmärrän kans APn tarkoituksen. Lukekaa rivien välit. puhetyylejä ja kirjoitustyylejä on paljon. Mutta joka viestissä on se ydin. Poimikaa se älkääkä kiertäkö ulkokehää.
Perfektionismi on p--stä ja tekee neurootikkoja ja läääkkeenpopsijoita. Lisää huumoria kehiin!
Mut mä oonkin psykologi, ammatikseen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:46"]
Täälähän niitä tiukkapipoisija muijia piisaa. Ottakaa opiksenne, ei elämä ole niin vakavaa. Ja pissa meni petarin läpikin, että muijani halusi hävittää sängyn. Tuo hänelle vaivaannuttavia muistoja. Toinen opetus, ei kannata pihdata!!
Täällä ei sitten ikinä tajuta mitään?? Ap
Kuulehan sie, poikanen! Ei se vaimos sen takia alkanu taas harrastamaan kanssasi, vaan sen takia, että hänelle tuo oli niin nolo tilanne, ja että siihen, ettei hän herännyt ja jaksanut lähteä vessaan ajoissa, sanot, että ylös, LAISKA, mitä hän ei normaalisti suinkaan ole! Kenelle tahansa noloa, jos sattuisi tuollai, mutta jospa halusi vaikka uuden sängyn ostoa hyvitellä, kun joudut sellaiseen vaivaan hänen vahinkonsa takia. Ei saata olla ainoa nainen, tai mies, jolle käy noin yöllä, esim. virtsatietulehdukset voivat tehdä tuon, kylmettyminen, liika väsymys ja paljo juominen edellisenä iltana - syitä on monia! Ja unet.
Mut lopputulos hyvä, siis kaikki hyvin!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:32"]
Ymmärtäkää joku, pliis=D
[/quote]Pilaileeko joku AP:n kustannuksella vai oletko tosissaan? Minäkin ymmärrän ap:n pointin. Olen nainen ja kirjoitellut tähän ketjuun.
"Muuten ei niin kiva, mutta tämä moka on muuttanut naistani pehmeämmäksi ja antaa taas!!!!!!!!"
Jee, muijani antaa taas!
Kuka v...u näitä "meihiä" tarvitsee mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 17:44"]
Mä ymmärrän kans APn tarkoituksen. Lukekaa rivien välit. puhetyylejä ja kirjoitustyylejä on paljon. Mutta joka viestissä on se ydin. Poimikaa se älkääkä kiertäkö ulkokehää.
Perfektionismi on p--stä ja tekee neurootikkoja ja läääkkeenpopsijoita. Lisää huumoria kehiin!
Mut mä oonkin psykologi, ammatikseen ihminen.
[/quote] Joo, mä ajattelinkin että mitä psykologi oikein sanoisi näistä naisista, jotka eivät ymmärrä mikä idea ap:n viestissä oli! Ei nähdä asian kokonaiskuvaa, väänellään väkisin toisen sanomisia / keksitään asiota mitä ap ei ole sanonut. Eikä tajuta että ei ap varmaan asiasta noin vaimolleen kerro kuin täällä palstalla.
Vielä huolestuvampaa ovat nämä tyttöjen kasvattajina (kun se pissavahinko on niin kamalaa, nolo jne., tuli mieleen että onko nämä niitä "etupyllytyyppejä"), koska vaikuttavat jotkut itsekin niin täydellisyyden tavoittelijoilta. (Varmaan juuri sellaisilta etteivät itsekään tunnista itsestään).
Onneksi ymmärtäjiä on muitakin, joku vaan sekoitti asian pahasti ja toiset komppas? Ehkä siitä kyse.
42 oot väärässä, missä ap? Olen varmaan ainoa joka ymmärtää!