Muijani nuttura löysyti kummasti, kun hän mokasi pahemman kerran!!!
Eli todella voi sanoa, että moka on lahja!! Meillä on sellainen tilanne, että ollaan oltu kimpassa seitsemän vuotta. Perfektionisti naiseni on menettänyt pikku hiljaa spontaniuden elämästään ja hänestä oli hyvää vauhtia tulossa rasittava, nipottava suorittaja. Seksi ei enää maistunut yms.. Ja sehän söi miestä. Kolme kuukautta sitten sattuikin jotai, joka ainakin toistaiseksi on muuttanut kaiken.
Heräsimme la aamuna. Naiseni nukkui yllätyksekseni vielä (normaalisti käy la aamuna lenkillä). Nousin, ja leikkisästi vetäisin peiton muijan päältä ja sanoin, että nyt ylös laiskuri. Ja MITÄ peiton alta paljastui. Muija, NIIN nolona nukkumassa pyjaman peppu märkänä ja märkä läiskä pepun alla. Muuten ei niin kiva, mutta tämä moka on muuttanut naistani pehmeämmäksi ja antaa taas!!!!!!!! Ei tajuu miks, mutta hyvä näin. (sänky meni kokonaan vaihtoon, mutta sellasta sattuu) Opetus: turha suorittaminen on perseestä. Mies 31
Kommentit (75)
Naiset on ihan tyhmiä, sen näkee tästä palstastakin. Älä välitä AP!
Kyllä mä voin mielelläni mokailla jollain muulla tavalla (ja mokailenkin) kuin pissaamalla mukavan sängyn vaihtokuntoon. Siis vau mikä logiikka sulla tässä, mies! Ihailen ihan. Ja mites kun mä mokailen aika useinkin vähän mitä sattuu, niin siltikin olen aika kireä nainen - ja jopa aika useinkin olen? Niin siis ainoastaanko tuo pissaamismokaaminen voisi siihen sitten auttaa? Täytyy sitten kai joskus kokeilla.
hahahahaha, tää on mainio ketju. Ap, olet hauska, etkä edes itse hokaa miten...
sinänsä ei ihme, jos naistasi on lakannut kiinnostamasta seksi, kun puhut että hän ANTAA. hän ei siis taida paljon SAADA seksistänne? jos sinä joskus antaisit naisellesi, antaisiko hänkin sinulle useammin?
hyi hitto minkälaista vääntämistä ja ihmiset eivät näe metsää puilta! Siis kokonaiskuvaa! Sitten väkisellä laitetaan sanoja toisen suuhun ja oletetaan että mies sanoisi vaimolleen samat kuin täällä palstalla. Sääli näiden naisten miehiä!
Ihanan rakastava, lämmin ja toisianne kunnioittava suhde teillä. Ks. sanakirjasta "sarkasmi"
Tämä kyllä vahvisti ennestäänkin tietämääni asiaa, että ei helvetti, kyllä suomalainen mies osaa olla tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:00"]
Eli todella voi sanoa, että moka on lahja!! Meillä on sellainen tilanne, että ollaan oltu kimpassa seitsemän vuotta. Perfektionisti naiseni on menettänyt pikku hiljaa spontaniuden elämästään ja hänestä oli hyvää vauhtia tulossa rasittava, nipottava suorittaja. Seksi ei enää maistunut yms.. Ja sehän söi miestä. Kolme kuukautta sitten sattuikin jotai, joka ainakin toistaiseksi on muuttanut kaiken.
Heräsimme la aamuna. Naiseni nukkui yllätyksekseni vielä (normaalisti käy la aamuna lenkillä). Nousin, ja leikkisästi vetäisin peiton muijan päältä ja sanoin, että nyt ylös laiskuri. Ja MITÄ peiton alta paljastui. Muija, NIIN nolona nukkumassa pyjaman peppu märkänä ja märkä läiskä pepun alla. Muuten ei niin kiva, mutta tämä moka on muuttanut naistani pehmeämmäksi ja antaa taas!!!!!!!! Ei tajuu miks, mutta hyvä näin. (sänky meni kokonaan vaihtoon, mutta sellasta sattuu) Opetus: turha suorittaminen on perseestä. Mies 31
[/quote] Jos oot tosissaan ja vaimossakin on muutosta, niin hyvä juttu! Joko vaimos osaa muuten nauraa tapahtumalle?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:08"]
Kyllä mä voin mielelläni mokailla jollain muulla tavalla (ja mokailenkin) kuin pissaamalla mukavan sängyn vaihtokuntoon. Siis vau mikä logiikka sulla tässä, mies! Ihailen ihan. Ja mites kun mä mokailen aika useinkin vähän mitä sattuu, niin siltikin olen aika kireä nainen - ja jopa aika useinkin olen? Niin siis ainoastaanko tuo pissaamismokaaminen voisi siihen sitten auttaa? Täytyy sitten kai joskus kokeilla.
[/quote]
Mähän en puhunut susta. Ellet tajunnut. Vaan vaimostani joka ei ole koskaan mokannut. Ja en väittänyt, että juuri pänkyyn pissaaminen ratkaisee asian vaan se sattui olemaan vaimolleni vapauttava virhe. Ja jos käytin sanaa antaa niin se johtuu siitä, että vaimoani ei ole seksi hetkeen kiinnostanut, kunnes nyt taas. Täällä ollaan aina niin s**tanan mustavalkoisia.?? AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:30"]
[/quote]
Mähän en puhunut susta. Ellet tajunnut. Vaan vaimostani joka ei ole koskaan mokannut. Ja en väittänyt, että juuri pänkyyn pissaaminen ratkaisee asian vaan se sattui olemaan vaimolleni vapauttava virhe. Ja jos käytin sanaa antaa niin se johtuu siitä, että vaimoani ei ole seksi hetkeen kiinnostanut, kunnes nyt taas. Täällä ollaan aina niin s**tanan mustavalkoisia.?? AP
[/quote] Ei nää vaan ymmärrä ja jos nää kasvattaa tyttöjä, heidän tytöistään tulee samanlaisia perfektionisteja.. Sääli! Ohis
Tää on ihan törkeen hauska ketju! Ja ap rukka siellä kiukuissaan puhisee kun naiset on ihan tyhmiä eikä tajuu. :D
Joo, miksi noi naiset ei tajuu et on kiva kun akka nolaa ittensä, kaikki muuttuu paljon paremmaksi. Kannattaa kaikkien alkaa kusta sänkyynsä!
Pitääkö se siis tehdä miehen läsnäollessa vai riittääkö, että esittelen pissaisen sängyn heti kun hän tulee töistä? Meilläkin kun on tuo seksielämä vähän uuvahtaneen puolella.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole koskaan mokannut?? Oho. Tyhmä nainen vainen olenkin, se on kyllä tosi, mutta mä väittäisin että on sun vaimosi yhden megaluokan mokan ehtinyt ennen pissamokaansakin tekemään... ;)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:44"]
Joo, miksi noi naiset ei tajuu et on kiva kun akka nolaa ittensä, kaikki muuttuu paljon paremmaksi. Kannattaa kaikkien alkaa kusta sänkyynsä!
[/quote] Ettekö te tajua että tuollainen perfektionismi on oikeasti sairaus ja vammatuttava asia? Ja jos se tuollaisella MOKAlla on oikeasti ratkennut (3 kk aikaa, eiköhän ole nähty). Niin eikö se ole vain hyvä asia? AP on pikemminkin osoittanut ketjussa, että ei ole sormella osoittanut, eikä näytä kovin pahana "mokaa" pitävänkään.
Sääli muuten teitä, jos teillä on tuollaisia ongelmia (täydellisyyden tavoittelu) kuin ap:n eukolla.
Eii multa tulee kohta oikeesti housuun. Tää on niin hullu ketju xD
Ap, tuo sinun kirjoitustyylisi on niin tunnistettava, että on vähän noloa kirjoittaa puolusteluviestejä mukamas jonain muuna.
Sunkin kannattais vähän pissata sänk... eikun höllätä nutturaa, kun et ollenkaan näe tämän ketjun huumoriarvoa. :)
AP on kiva. Mun mies löi mua, kun mulle kävi sama kuin AP:n vaimolle. Sain siitä vissin jonkun trauman, kun rupesin pissaamaan ajoittain sänkyyn. Mies raivosi minulle ja nöyryytti. Emme enää ole yhdessä.
Muistan erään vaimokkeen joka nöyryytti ja kyykytti miestään, haukkui tyhmäksi ja saamattomaksi kunnes jäi itse kiinni siitä ettei ollut tehnyt kertaakaan lapsille ruokaa koulun jälkeen vaan oli tarjonnut näille kaikenlaista valmispöperöä vaikka olivat sopineet miehen kanssa että kotiäitiys on ok jos vaimoke tekee ruuat itse ja shoppailee itselleen vaan kun siitä on yhdessä sovittu. Mies alkoi laskemaan aprin vuoden tuloja ja menoja ja tsekkasi tilit vähän paremmin ja huomasi että vaimoke oli tuhlannut silloinkin kun ei ollut sovittu asiasta, oli vaan valehdellut miehelle että kaikki on mennyt kodin talouteen.
Muuttui tahti perheessä, lapsia ja miestä odotti makaroonilaatikot ja kalakeitot kotiin tullessa ja kämppä loisti ekaa kertaa siistinä, lakkasi nälviminen ja muu alasruttaaminen. Mies ei kuitenkaan tuosta enää heltynyt vaan otti eron. Ei anna eksälle käteen yhtään ylimääräistä elatusapujen lisäksi vaan ottaa lapset mukaan ostoksille ja ostaa itse jos lapsilla on tarpeita.
Voi jeesus! En kyllä tajua miten se että vahingossa kusee sänkyyn, saa haluamaan seksiä? Mua ainaki hävettäis niin että ei ihan heti seksi tulis mieleen. En kyllä mieheltä pyytelisi anteeksi, mun sänkyhän siinä meni pilalle, en olis miehen sänkyyn tai päälle kuseksinut.
Tuollainen vanhingoniloinen mies, joka täällä vielä hehkuttaa noin noloa asiaa vaimostaan on kyllä todella lapsellinen, en yhtään ihmettele miksi akka on joutunut olemaan äitinä tuollaiselle. Jos aikuista miestä joutuu opastamaan elämässä kuin lasta, ei todellakaan tee mieli seksiä, ainakaan sen "lapsen" kanssa.
Kivat sulle jos parisuhde tuolla parantui, mutta kyllä minä olisin keksinyt tuhat paljon parempaa keinoa, ilman kauheaa noloutta jota ei unohda koskaan. Minä luulen että se asia jää vaimoa sen verran kaivertamaan, että ero tulee lähiaikoina. Kyllä vaimo huomaa miten mies iloitsee hänen "mokastaan".