Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu aina kun pitäisi lähteä reissuun

Vierailija
26.06.2013 |

Tämä sama kuvio toistuu joka kerta kun ollaan lähdössä jonnekin kauemmas. Mies vetelee sikeitä puoleen päivään, heräilee kaikessa rauhassa, pelailee vähän. Ja sitten painetaan kireinä ja tukka putkella että ollaan joskus illansuussa perillä.

Kiva, kiva.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?

Vierailija
2/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole etukäteen sopinut lähtöaikaa? Etkö voi herättää miestä? Mitä jos vain kerrankin lähtisit ja jättäisit miehen nukkumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu lähtöaika, mutta kun miestä väsyttää. Ja herättää ei saa kun se on nalkuttamista.

Vierailija
4/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua lähteä ylipäätään? Jos määränpää kiinnostaisi, olisi tikkana aamulla hereillä.

Vierailija
5/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä parhaimmillaan mieheltäsi. 

Vierailija
6/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääkö sun mies sua? Kuulostaa ihan samalta kuin mun ex-aina myöhään "kavereiden" kanssa jossain,todellisuudessa eli kaksoiselämää.Valehteli työskentelevänsä toisella paikkakunnalla jonka takia tulee myöhään kotiin.Oli saman kaupungin konttorissa töissä mutta pystyi salaamaan koko homman koska työpaikka oli mukana salasuhteessa.Muuttivat kaksi vuotta sitten salarakkaan kanssa yhteen.

Vierailija
7/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkakoon uniaan siellä autossa. Herättäminen nalkuttamista? Hah, minä nauraisin ja vetäisisin peiton pois. Jos ei kohta könyäisi autoo, lähtisin ilman miestä.

Vierailija
8/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät olla tossukkana? Saatko sinä tehdä mitään?

Vierailija
9/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäytöltä tosiaan kuulostaa. Sama juttu oli edellisessä suhteessani, AINA piti saada nukkua kun nukutti, ei puhettakaan että aikuinen ihminen olisi pystynyt yhtään taistelemaan väsymystään vastaan. Siinä sitten muu perhe odotti lähtövalmiina, kun iskä nukkuu. Toki töissä onnistui käymään =D mutta kaikki muu aikainen herääminen oli hänestä lähinnä turhaa. Nykyisessä sovitaan aika, koska lähdetään, ja siitä pidetään kiinni. Tylsää odotella, kun olisi itsestäkin kiva päästä jo matkaan ja ennen kaikkea perille, mutta kun pitää vaan odotella tyhjän panttina. Tsemppiä vaan ap, ei tule muuttumaan...

Vierailija
10/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte siis tietyn lähtöajan, jonka ohi mies nukkuu? Mitä mies vastaa, jos kysyt, että miten sinun pitäisi reagoida, kun sovittu aik lähestyy ja mies nukkuu? Jos puhuisitte asiasta edellisenä iltana?

Vierailija
11/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen kusipää kuin mun mies. Ainoastaan mutsinsa luokse on valmis lähtemään ajoissa.

Esim mun sukulaisten luo kun ollaan menossa, tekee rauhassa duunia, käy "vartin" päikkäreillä jotka kuitenkin saattavat kestää tunnin ja sitten vielä suihkuun.

Sit kun ollaan esim mun mutsilla sanoo, että 10min päästä lähdetään ja jos minuutilleen ole valmis kun herra lähtee, saattaa jättää mut ja lapset auton kyydistä ja lähteä kotiin. Muutaman kerran ollaan sit tultu lasten kanssa bussilla perässä.

Vierailija
12/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 12. siis ei paljon myöhästy miehen lähtökäskystä, max 5min ja siinä ajassa saan pukea lapset ym yksikseni, mies seisoo eteisessä kädet taskussa ja katsoo, ei tee elettäkään auttaakseen missään.

Vierailija
13/13 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies nukkuu, vaikka on sovittu lähtöaika,sanon makkarin ovelta, että lähen 10 min. päästä, on mukana tai ei. Ei oo vielä kotia jääny, eikä oo tarvinnu kauempaa ootella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme