Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat kivut ja työttömyyden jatkuminen

Vierailija
14.07.2020 |

Sairastan vaikeaa migreeniä johon ei olla edelleenkään löydetty apua. Olen jo pitkään toivonut voivani palata työelämään, mutta kenenkään etuhan ei ole, että joudun jatkuvasti olemaan sairauslomalla. Kohtauksia 10-20 kuussa ja pahimmillaan oksentamista ja
Itsetuhoisia ajatuksia, kestoltaan 2-6 tuntia. Lievimmillään otan kohtauslääkkeet, ne vaikuttavat ja olen täysin pelit seis. Eli kieli on solmussa, olo kuin laskuhumalassa, pakko nukkua se olo pois, kun hereilläkään ei pysy. Olen jo menettämässä toivoni, koska on niin arvoton olo. Ei töitä, ei normaalia elämää, parisuhdetta, ei mitään. Onko muita, miten te jaksatte vielä yrittää ja uskoa huomiseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut hoitaa botuliinipistoksilla?

Vierailija
2/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla kyse jostain psyykkisestä, käy tarkistaa tuo diagnoosi, itsetuhoiset ajatukset ei ole migreenin oire...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai lääkärillä käyny? Sinullahan ei ole toimivaa lääkitystä tällä hetkellä.

Vierailija
4/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voi olla kyse jostain psyykkisestä, käy tarkistaa tuo diagnoosi, itsetuhoiset ajatukset ei ole migreenin oire...

Olipa typerä kommentti. Tietysti kova kipu voi aiheuttaa itsetuhoisia ajatuksia. Et ole tainnut itse kokea?

Vierailija
5/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Hortonin syndrooma, eli sarjoittainen päänsärky tunnetaan myös liikanimellä "itsemurha migreeni", koska kipu on niin voimakasta ja usein estää normaalin elämän.

Vierailija
6/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi niin monia lääkkeitä, tällä hetkellä biologiset joihin oli kova luotto. Itsetuhoinen hetki tulee aina kivun ollessa sietämätön, se on vain niin valtava se tuska.

Vierailija
7/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tietenkin jatkaa sairaslomaa kunnes olet kykenevä röihin. Pakko jatkaa vaihtoehtojen etsimistä. Kuulostaa kyllä raskaalta, toivon, että löydät jotenkin avun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän