Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkänojan laskeminen lentokoneessa

Vierailija
14.07.2020 |

Itse ainakin lasken selkänojan lentokoneessa. Miksi muuten siinä olisi se nappi, jos sitä selkänojaa ei saa laskea. Muutenkin tosi epämukava nukkua siinä penkissä, jos sitä nojaa ei laske. Itse matkustan paljon ja selkänojan lakeminen parantaa omaa matkustumukavuuttani huomattavasti. Enkä trajua miksi jotakuta voisi haitata se selkänojan lakseminen. itseä ei ainakaan haittaa, jos joku laskee edessäni selkänojan, kun sitten itse lasken sen omani heti perään. Onko siis oikeasti ihmisiä, joita haittaa se selkänojan laskeminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas väsähtänyt juttu. Totta hitossa se haittaa jos yrität syödä ja juoda ja joku kippaa penkin syliin. Saa sen laskea mutta jotain huomaavaisuutta takanaistujaa kohtaan kiitos!

Vierailija
2/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haittaa, siitä voi sanoa. Lähtökohtaisesti se on ärsyttävää, sillä pöytää on melkein mahdoton käyttää jos edellisellä selkänoja alhaalla. Ja mites se joka istuu rivin viimeisenä seinän edessä. Hän ei pysty jatkamaan dominoa, jaan jää pieneen koloon selkänoja pystyssä.

Välillä itseä haittaa, ja välillä ei. Kun haittaa pyydän edessä istuvaa ystävällisesti nostamaan selkänojan. Kukaan ei ole ainakaan ääneen minulle valittanut pyynnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkänoja, selkänoja, selkänoja. Vähän provoilun makua. Tästä on monia vanhojakin ketjuja, käy niistä katsomassa mitä mieltä ollaan.

Vierailija
4/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reissasin monta vuotta aina siinä uskossa että totta kai sen saa laskea, kunnes jokunen vuosi sitten luin kansainvälistä matkailuaiheista keskustelupalstaa, jossa 90% ihmisistä näytti todella raivostuvan siitä että edessäistuja tekee niin.

Se nappi kun on jäänne niistä ajoista kun istuinrivit oli kuitenkin huomattavasti kauempana toisistaan. Sitten jossakin vaiheessa lentoyhtiöt tiivistivät tunnelmaa ja ymppäsivät lisää istuimia matkustamoon. Eihän siinä yhteydessä niitä nappeja poistettu, mutta sen jälkeen se selkänojan laskeminen takanaistuvan syliin on useimmiten paljon epämukavampaa.

Vierailija
5/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haittaa, siitä voi sanoa. Lähtökohtaisesti se on ärsyttävää, sillä pöytää on melkein mahdoton käyttää jos edellisellä selkänoja alhaalla. Ja mites se joka istuu rivin viimeisenä seinän edessä. Hän ei pysty jatkamaan dominoa, jaan jää pieneen koloon selkänoja pystyssä.

Välillä itseä haittaa, ja välillä ei. Kun haittaa pyydän edessä istuvaa ystävällisesti nostamaan selkänojan. Kukaan ei ole ainakaan ääneen minulle valittanut pyynnöstä.

siitä rivin viimeisestä että mun mielstä on ihan oma vika et on ottanu sen viimeisen paikan!!!

Vierailija
6/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siitä rivin viimeisestä että mun mielstä on ihan oma vika et on ottanu sen viimeisen paikan!!!

Niin ja oma vika että on niin köyhä ettei voi maksaa paikan varaamismaksua

Vierailija
7/7 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn lässyn selkänoja lässyn lässyn selkänoja lässyn lässyn selkänoja -100/5 😖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi