Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin naisen haloefekti

Vierailija
14.07.2020 |

Täältä on poistettu eilinen keskustelu, jossa eräs keskustelija väitti komean miehen hyvien tekojen aiheuttavan haloefektin, missä hän saa ylimääräistä hohdetta. Jos vähemmän komea mies vaikkapa auttaa mummon kadun yli, se on normaalia (hänen mielestään), mutta komean miehen tekemänä se on suorastaan ylimaallista.

Heh. Voi kyllä pitää paikkansa. Ainoa vain, että eihän tuo vain miehiä koske. Se koskee ihan samalla tavalla kauniita naisia. Olen aika nätti ja olen huomannut samanlaista monissa asioissa esimerkiksi työpaikalla. Ei ole kovin kivaa, kun itse asiassa kokeneempi ja parempi työparini ei saa hyvää palautetta, vaan sen hyvän palautteen saankin minä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Ilmeisesti kun t-teoreetikko 121212 ilmaantuu keskusteluun, niin se poistetaan.

Vierailija
2/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksiköhän se oli poistettu? Ei se ollut mitenkään asiaton. Olisin halunnut kommentoida tuota viestiä, mutta en ehtinyt, kun viestiketju olikin poistettu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloefektista tuli mieleen, että kun mun mies näki mut ensimmäistä kertaa, niin hänen mielestään olin kuin sädekehän ympäröimä ja valaistu ja rakastui heti. Johtui ehkä vaaleista hiuksista ja onnistuneesta vaatevalinnasta sinä iltana vai olisiko joku lamppu sattunut pään taakse. Siitä illasta asti ollaan yhdessä oltu ja nyt naimisissa.

Vierailija
4/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 150 cm pituisella naisella on haloefekti aina

ympärillään. Ei tarvitse valoja eikä muita efektejä.

Vierailija
6/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokaisella kauniilla naisella on tuosta kokemusta. Olen saanut lukemattomia kertoja kehuja siitä kuinka "lämmin" ja ystävällinen olen, vaikka mielestäni käyttäydyn täysin normaalin ystävällisesti. Huonona puolena tuossa on se, että miehet ihastuvat herkästi, koska olen ystävällinen tarkoittamatta sillä sen enempää. 

Vierailija
7/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 150 cm pituisella naisella on haloefekti aina

ympärillään. Ei tarvitse valoja eikä muita efektejä.

Ei sellaista kääpiötä edes kukaan näe.

Vierailija
8/9 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli musta hyvä viesti tasoteoreetikoille.