Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomasit lihoneesi

Vierailija
14.07.2020 |

Luulin, että olen vielä ns normaalipainoinen, mutta miehen veli toi näytille uuden tyttöystävän, jonka laihuudesta tajusin itse olevani pullukka. Näytän turvonneelta häneen verrattuna. Luulin olevani pienempi kuin olenkaan. Salakavalasti on painoa tullut. Mistä itse tajusit että painoa on tullut?

No sainpa hyvän boostin laihtua nyt ja loppui tää itsepetos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vaa alle ja huomasin että oli tullut kilo painoa lisää. Peilistä sen asian olin jo huomannut aikaisemmin.

Vierailija
2/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet puristi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun kyljet hölskyi kävellessä. Tosin olin lihonut normaalipainon alarajalta vain viisi kiloa eli laihdutukselle ei ole tarvetta. Mutta jokatapauksessa yhtäkkiä kyljet alkoivat pomppimaan kävellessä.

Vierailija
4/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupungilla ikkunassa heijastuksen itsestäni. Kyllä säikäytti. Jotenkin pelistä katsoessa sitä ei huomaa itse mutta tuolla tavalla varoittamatta nähty heijastus kertoi kyllä totuuden.

Toki ne vaatteetkin oli sitä ennen kiristänyt ja osa jäänyt pieneksikin mutta ajattelin ettei tilanne niin paha ole.

Vierailija
5/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kiristi ja jäi pieneksi.. Valokuvista myös huomasi

Vierailija
7/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasta ja takamuksesta.

Vierailija
8/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi päin näköä. Juttelin siitä miten (32-vuotiaana) alkaa jo ikä pahasti näkyä, naama roikkuu ja on ihan eri näköinen kuin 5 vuotta sitten. Äiti totesi, että on sulla kyllä maha ja persekin kasvaneet, että voisi laihduttamalla lähteä naamapöhö pois. Niin se lähtikin. Olin lihonut huomaamattani 53-kiloisesta 70 kiloon.

Vierailija
9/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katselin jossain vaiheessa epäilleen ja pari vaatetta tuntui pienemmältä. Vaaka kertoi sitten totuuden. 1-2 kiloa kertynyt muutaman vuoden ajan ja nyt sitten noin 15 kiloa tarkoitus keventää.

Vierailija
10/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaa-alla vähintään viikottain.

Vierailija
11/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun tuli ns. Nalle Puh -efekti. Eli paita nousi ylös paljastaen maharöllykän. Huom. olin jo valmiiksi ylipainoinen, joten +10 kg ei näkynyt yhtä selvästi kuin normaalipainoisella tai hoikalla

Vierailija
12/12 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia yhtä ginan farkkumallia ja nyt en enää mahdu niihin :( en ole löytänyt tilalle yhtä hyvää mallia, harmittaa. 65 kg asti vielä mahtuivat mutta nyt 73 kilosena ei enää millään.