Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pidätte pesukoneen luukkua kiinni?

Vierailija
21.05.2013 |

mikä järki? itse pidän AINA auki ellei ole pesuohjelma käynnissä. Ei tule hometta eikä ala haisemaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sen tarvis olla aukikaan, jos esim on 2 päivän pesutauko? Pölyähän sinne vaan kerääntyy.

Vierailija
2/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tosiaan koskaan sulje

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa, annan siis toki olla pyörimisen jälkeen nukkumaanmenoon asti auki että tuulettuu, mut mun mielestä turha sen on enää auki olla jollei pyykkiä oo taas pian luvassa.
Ja mitä se sua haittaa vaikka joku muu pitäisi auki? Miks sun tarvii siitä välittää? En ymmärrä taas...

Vierailija
4/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei pikkuväki työnnä sinne mitään asiaankuulumattomia esineitä (tai toisiaan ;))

Vierailija
5/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 00:56"]

2 jatkaa, annan siis toki olla pyörimisen jälkeen nukkumaanmenoon asti auki että tuulettuu, mut mun mielestä turha sen on enää auki olla jollei pyykkiä oo taas pian luvassa.
Ja mitä se sua haittaa vaikka joku muu pitäisi auki? Miks sun tarvii siitä välittää? En ymmärrä taas...

[/quote]

turha sitten valittaa homeesta yms..

Vierailija
6/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, kerta kaikkiaan. Joku ap:n ystävä ehkä pitää luukkua kiinni, joten ap:n päässä kaikki pitävät.

Oikealla asialla ap silti on: mun ymmärtääkseni pesukoneeseen jää aina vettä sisälle, ellei sitä poista nukkasihdin/käsipoiston kautta, kuten muutettaessa tehdään. Jos luukkua pitää kiinni, alkaahan se vesi ja pesuainejäämät siellä haista. Sitruunahappopesu pari kertaa vuodessa pitää koneen raikkaana.

Vierailija
7/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin avata.

Vierailija
8/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttyyy pölyllä

Vierailija
9/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mitään hometta ja hajua tule, jos on kuiva kone. Itse kuivaan pyykkikoneen joka pesukerran jälkeen ja jätän vielä vuorokaudeksi luukun auki. Sitten laitan luukun kiinni seuraavaan pyykkäyskertaan asti joka on noin viikkoa myöhemmin.

Vierailija
10/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki on. Mutta sinne joutuu laittamaan joskus likaista pyykkiä, eikä se ole auki kiva sen jälkeen ja sitten tököttää siinä pyykkeineen auki. Ennen pesin pian, mutta minut on pakotettu säästämään vettä. Ja pyykkikorille pienessä asunnossa ei ole hyvää paikkaa, sinne vain "puhtaampi" pyykki.

Vierailija
11/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kissa mene sinne.

Vierailija
12/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy auki pitämättäki.

Vierailija
13/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa menee koneeseen nukkumaan ja sillä voipi käydä köpelösti seuraavan pyykkäyksen koittaessa.

Vierailija
14/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivumisen jälkeen laitan kiinni

Vierailija
15/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jouduin uusimaan saranat jo kerran kun 2v kiipesi luukun päälle hyppimään. Ei maksanut kuin 35e itse laitettuna mutta turvallisuus edellä mennään nykyään.

Vierailija
16/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap paskaltahaiseva haisuli kannattais käydä edes 1kerran kuussa suihkussa jos koneeseenkin jää pesun jälkeen äklö tuoksu ne vaatteetkin olisi hyvä pestä useammin ap on näitä jotka saavat kaupoissa tilaa kammottavan tuoksunsa ansiosta.

Vierailija
17/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa menee koneeseen nukkumaan ja sillä voipi käydä köpelösti seuraavan pyykkäyksen koittaessa.

Jos et senvertaa huomaa pyykkäystä aloittaessasi, että kissa on pesurummussa, niin eikö ole parempi luopua siitä?

Vierailija
18/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ehdi pölyttymään kone kun päivittäin pyörii vähintäin yksi koneellinen

Vierailija
19/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kone on tuulettunut ja kuivanut muutaman tunnin, laitan kannen kiinni. Pidän siinä hiusharjaa ja kampaa. Kone ei ikinä haise, koska se puhdistetaan ja huolletaan säännöllisesti.

Vierailija
20/21 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen mitään hometta ja hajua tule, jos on kuiva kone. Itse kuivaan pyykkikoneen joka pesukerran jälkeen ja jätän vielä vuorokaudeksi luukun auki. Sitten laitan luukun kiinni seuraavaan pyykkäyskertaan asti joka on noin viikkoa myöhemmin.

On sielä koneen pohjalla vettä mikä jää kun poistaa viimeisenkin huuhteluveden. Poistoputki kuitenkin ylempänä kuin poistopumppu ja ei se ilmaa lopuksi pumppaa ja poista viimeistäkin pisaraa koneesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän