Eikö iPhonessa ole moniajoa?
Jos kuuntelet musiikkia et voi tehdä mitään muuta?
Kommentit (17)
Enpä minäkään ole mistään moniajosta koskaan kuullut, vaikka iPhone mulla on ollut vuosia. Musiikkia olen kuunnellut samalla kun tehnyt muita juttuja iPhonella, joten en tiedä mitä ap horisee.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:54"]
Voi piru mulla on ollut iPhone pari vuotta enkä tiedä mikä on moniajo.
Eihän tämä ole kuin yksi monista asioista mitä en tiedä:)
[/quote]Etkö osaa suomea vai miksi et tiedä
Tuleeko tosiaan yllärinä että se on lelu ? Ihmisten usko markkinointiväen kertomaan on hämmästyttävää . . .
Voi tehdä kaikkea muuta paitsi tietysti kuunnella vaikka nyt netistä jotain... Kuten jo järki sanoo.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:57"]
Tuleeko tosiaan yllärinä että se on lelu ? Ihmisten usko markkinointiväen kertomaan on hämmästyttävää . . .
[/quote]
Lelu joo, mutta ei sentään niin surkea lelu, ettei sillä pystyisi leikkiessä musiikkia kuuntelemaan.
Kyllä minusta musiikkia voi kuunnella, ainakin radiota ja samalla selata nettiä.
En oikeasti tiedä mikä on moniajo, joo ja osaan suomea. Mutta en tietokonejargonia.
WP:ssä (Windows 8) saat vedettyä vaikka työprojektin powerpointin toiseen laitaan esiin samalla kun selaat Vauva.fi:tä :) Entisenä iPhonelaisena hämmästyin tästäkin mahdollisuudesta. Tosi kätevä. Ja vaikka nolottaakin myöntää, niin minä kuuluin vielä vuosi sitten Applen kiihkopuolustajiin. Takaisin W:stä en enää palaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:00"]
Ei ole aitoa moniajoa tietääkseni
[/quote]
Mitä on aito moniajo?
Hyvin toimii mm. musa, sports tracker ja intervalliajastin samaan aikaan.
iPhone5 mulla...
Kuuntelen musiikkia Spotifysta samalla kun pelaan vaikka pasianssia. Moniajo-horinoitsijat ovat varman näitä jotka lukee jotain vanhoja speksejä ja sitten alkaa mac vs pc vastakkainasettelun niillä tiedoilla.
Ainiin, tämä on nörttien kikkailua, onko "oikea" moniajo vai ei. Käyttäjälle ihan sama ja huomaa, että miksi insinöörien kännykkä ei ole käytettävyydeltään paras ja suosituin.
Todellakin on moniajo. Ainoa mitkä menee pois päältä kun teet jotain muuta on youtube ja quicktime player, mutta musiikkia kuunnellaan yleensä iTunesilla tai esim. Spotifylla, jotka toki pysyy päällä. Lisäksi voi olla aika lailla rajaton määrä ohjelmia auki samaan aikaan, vaikket näekään niitä samaan aikaan.
joo, onhan siellä ohjelmia auki vaikka kuinka paljon jos et sulje niitä erikseen alareunasta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 19:40"]
Todellakin on moniajo. Ainoa mitkä menee pois päältä kun teet jotain muuta on youtube ja quicktime player, mutta musiikkia kuunnellaan yleensä iTunesilla tai esim. Spotifylla, jotka toki pysyy päällä. Lisäksi voi olla aika lailla rajaton määrä ohjelmia auki samaan aikaan, vaikket näekään niitä samaan aikaan.
[/quote]Entäs navigointi?
Voi piru mulla on ollut iPhone pari vuotta enkä tiedä mikä on moniajo.
Eihän tämä ole kuin yksi monista asioista mitä en tiedä:)