Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenki epäkorrektia?

Vierailija
20.05.2013 |

Pienellä lapsella on kuumetta 38, lääkkeillä lapsi pysyy melko virkeänä.

Tänään lapsi oli sairastamassa mummilassa, joka on oikeasti kuin toinen koti lapselle. Huomenna mummilla onkin yllättäen lääkärikäynti keskellä päivää eikä ketään muutakaan lapsenvahtia saa.

Työpaikkani on samalla kylällä kuin mummila, ajattelin, että menen lapsen kanssa mummilaan. Mummi voisi vahtia lasta aamulla sen aikaa, että saan haettua töistä kaiken tarvittavan materiaalin, jotta voisin tehdä etätöitä päivällä. Onko jotenkin väärin pitää palkallinen vapaapäivä, mutta silti käydä työpaikalla?! Vai pitäisikö mun käydä vasta illalla työajan jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Kuulostaa ihan hyvältä järjestelyltä kun kerta näin mahdollistat tuottavuuden (työnteon kotonakin).

Vierailija
2/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet korvaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole korvaamaton, mutta parit deadlinet painaa päälle ja näin mahdollistaisin sen, että ke ja to ei tarvitsisi jäädä iltaan asti työpaikalle (enkä tiedä mihin silloinkaan saisin lapsen!)

ap

Vierailija
4/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkorrektia ketä kohtaan? Lasta kohtaan ehkä vähän joo. Tee töitä kun lapsi on terve tai mummolla hoidossa.

Vierailija
5/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä ainakin käydään ihan reilusti työpaikalla. Välillä vaikka sen sairaan lapsen kanssa. Välillä pomo jopa kuittaa päivän "keskeytetyksi työpäiväksi" kun aamulla on ollut tunnin hoitelemassa asioita, niin ei ole tarvinnut viedä terkkarin sairastodistusta. 

Tosi yleistä ainakin minun tuttavapiirissäni on se, että jompikumpi vanhemmista on virallisesti poissa ja toinen virallsesti töissä vaikka oikeasti kummatkin ovat ollet puoli päivää töissä ja hoitaneet ne pakollisimmat hommat.

Vierailija
6/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos mummikin sairastuu?

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä mielelläni teen samalla kun lapsi kattoo videoita. Mä voin jopa pitää sitä samalla sylissä. Mä periaatteessa voisin aamun ja iltapäivän olla töissä, mut pomo oli sitä mieltä, että olen samoilla lämpösillä poissa koko päivän. Sillä tuntuu sit tyhmältä mennä näyttäytymään sinne :/

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla sä ap työskenelet? Se riippuu siitä yrityskulttuuristakin