Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huostaanotettuja lapsia oli Suomessa 2019 n. 16300 onko tämä aihe tabu?

Vierailija
13.07.2020 |

Tiiän yhen tuttavan joka taisteli 5 v. saadakseen lapsensa takaisin. Onko tämä aihe liian arka mutta näitä lapsia jotka asuu kodin ulkopuolella on paljon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni osa on huume- ja alkonkäyttäjien lapsia. Kyllä tuo luku selittyy bisneksellä ja lasusossujen toimintakulttuurilla. 

Vierailija
22/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe oli pari vkoa sitten uutisissa. Huostaanotot/sijoutukset kertovat yhteiskunnan epäonnistumisista. Perheille ei myönnetä ennalta ehkäisevästi apua tai rahaa esim. Pieni lomareissu piristäisi ja köyhilläkin lapsilla pitäisi olla edes joskus mahdollisuus hetkeksi päästä käymään jossain. Mutta ei! Perheille ei löydy rahaa tai apua ( ehkä joku perhett jonka istumisesta ei ole apua)'. Kun saadaan/viedään sijoitukseen/huostaanottoon niin rahaa löytyy. Miksei tueta perheitä? Erittäin sairasta! Itse olen usean lapsen yh ja olen oppinut varomaan viranomaisia. En ole alkoholisti jne mutta uupunut, väsynyt olen ja sekös niitä kiinnostaa. Varokaa myöntämästä väsymystä, itse en enää myönnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet, päihteet ja vielä kerran päihteet.

Vierailija
24/24 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteet, päihteet ja vielä kerran päihteet.

Vielä kerran, päihteet ovat vain pienen osan huostaanotoista takana. Ihan tilastoista voit sen todeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi