Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä kysele mitään

138
13.07.2020 |

Eikö ole siis kiinnostunut?
Vastaa kyllä viesteihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oma-aloitteisesti kysele tai viestittele niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kiinnostunut mies keksii vaikka tikusta asiaa, jotta saa hommaa etenemään ja pääsee pesälle.

Vierailija
2/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa - tai ehkä ollaan nykyisin enemmän vaan kavereita - joka kyllä viesteissä jonkun verran kyselee, aika vähäisesti sitäkin, mutta face-to-face EI KOSKAAN kysele mitään kuulumisiani, tyyliin "koska sun kesäloma" tai "millaista töissä". Sanoinkin kerran suoraan, että vaikka olisin Timbuktussa käynyt, ei varmasti kysy millaista oli.

Ei ole ujo ja tiedän, että varmasti haluaa jatkaa suhdetta.

Välillä, tarkoituksella, en sitten kerro mitään omista jutuistani enkä kysele hänenkään kuulumisia - yleensä kyselen kaikkea arkisia juttuja ja mielellään jutustelee niitä - niin ihmettelee, että miksen kerro mitään.

Ota nyt siitä sitten selvää, jotkut vaan on sellaisia, etteivät oikein osaa kysellä asioita, ehkä kokevat sen jotenkin vaivaannuttava ja kun eivät sitä koskaan tee eivät sitä koskaan opi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta enpä minäkään ole kova kyselemään kenenkään asioita. Ihan joudun muistuttamaan itseäni että osa ihmisistä haluaa että kysellään. Itse en yleensä tykkää kyselijöistä mutta siinäkin muistuttelen itseäni että se on minä, joka on poikkeava ja he ovat normi, yritetään sopeutua ja olla kohteliaita. Vastailen aika ympäripyöreitä. Kerron oma-alotteisesti mitä kerron, en koska kysytään.

Vierailija
4/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jatkaa suhdetta eli tuhero kiinnostaa, muuten olet ihmisenä kiinnostamaton. Hieno mies sinulla kerrassan, oikea oman elämänsä sankari joka kyllä ”tykkää jutustella omia asioitaan”. Toivottavasti kuolema korjaa ennen kuin lisääntyy. Narsisti.

Vierailija
5/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies mutta enpä minäkään ole kova kyselemään kenenkään asioita. Ihan joudun muistuttamaan itseäni että osa ihmisistä haluaa että kysellään. Itse en yleensä tykkää kyselijöistä mutta siinäkin muistuttelen itseäni että se on minä, joka on poikkeava ja he ovat normi, yritetään sopeutua ja olla kohteliaita. Vastailen aika ympäripyöreitä. Kerron oma-alotteisesti mitä kerron, en koska kysytään.

Tämä on vaikea. Itselläni on asperger ja on todella vaikea teeskennellä, että minua kiinnostaa muiden ihmisten elämä. Olen kyllä kiinnostunut kaikenlaisista asioista, mutta en juurikaan kenestäkään ihmisenä. Sitten ei oikein tiedä miten niitä asioita kysellään oikealla tavalla, niin että on normaali eikä tungetteleva. Sitten pitää vielä vastatakkin jotain. Ja siihen pitää jotain keksiä. Kamala päänsärky tuollaiset tilanteet.

Vierailija
6/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea. Itselläni on asperger ja on todella vaikea teeskennellä, että minua kiinnostaa muiden ihmisten elämä. Olen kyllä kiinnostunut kaikenlaisista asioista, mutta en juurikaan kenestäkään ihmisenä. Sitten ei oikein tiedä miten niitä asioita kysellään oikealla tavalla, niin että on normaali eikä tungetteleva. Sitten pitää vielä vastatakkin jotain. Ja siihen pitää jotain keksiä. Kamala päänsärky tuollaiset tilanteet.

Mutta seksi ja ”suhde” kiinnostaisi vaikka ei sen toisen ihmisen elämä? Aivan! Mietipä sitä!

Vierailija
7/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ihmisiä nettideittaillessa tulee eteenpäin. Vastaavat vain suoriin kysymyksiin 1-5 sanalla kertomatta mitään ylimääräistä tai kysymättä mitään vuorostaan. Yleensä lopetan suht pian tuollaiset jutut, koska jos toista ei kiinnosta niin ei kiinnosta. 

Vierailija
8/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tuollaisia, ettei heitä oikeastaan kiinnosta sen toisen tekemiset vaan mieluummin kertovat vain omista tekemisistään. 

Vierailija
9/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleminen on ahdistavaa tenttaamista, annan ihmisen kertoa itse mitä haluaa. On tosi rasittavaa jos toinen ei osaa puhua oma-aloitteisesti vaan pitää nyhtämällä nyhtää kaikki irti.

Vierailija
10/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta seksi ja ”suhde” kiinnostaisi vaikka ei sen toisen ihmisen elämä? Aivan! Mietipä sitä!

Niin? En ymmärrä. Seksi on vain seksiä. Ei se tarkoita, että sen toisen elämään tuntee mitään kiinnostusta. 

Vierailija
11/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat tuollaisia, ettei heitä oikeastaan kiinnosta sen toisen tekemiset vaan mieluummin kertovat vain omista tekemisistään. 

Tämä. Mulla on muutama kaveri, joka on tällainen. Kyllä he silti ihan oikeasti pitävät minusta ihmisenä ja haluavat pysyä ystävinä.

Kyllä se mieskin siis saattaa olla aloittajasta kiinnostunut ihan oikeasti, ei vaan ole kyselijätyyppiä. Toki saattaa olla myös olematta. Ei sitä mistään kyselemisestä mitenkään tiedä.

Vierailija
12/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kiinnostaa kovastikin, vaikka ei kyselisi. Kysyjä osoittaa uteliaisuutta jotain tiettyä itseään kiinnostavaa asiaa kohtaan. Kysyttävä ehkä haluaisi kertoa jostain eri asiasta. Kysely määrittää puheenaiheita ja on jonkinlaista vallankäyttöä.

Rasittavimpia tuttavia ovat sellaiset tentaattorit, jotka alkavat tivata jostain elämän yksityiskohdista, vaikka niistä ei välttämättä haluaisi kertoa tai olisi jotain omasta mielestä paljon tähdellisempää kerrottavaa. Tyyliin: Terve Jaakkoeinari, mitäs äijä, onkos Mersu pelannut hyvin? Sitten kuolettavan tylsää autokeskustelua kunnes toinen äkkää uuden puheenaiheen johon pakottaa taas esittämällä liudan kysymyksiä. Olisin jossain välissä mielellään kertonut isomman ja tärkeämmän perheuutisen, mutta yksipuolista kysymystulvaa selvitellessä sopivaa aasinsiltaa ei tullutkaan.

Vierailija
13/13 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä käytöstä. Ei miehet kysele vaan kertoo. Naisen asioista puhutaan vain kun mies halua neuvoa jossakin. Ne harvat poikkeukset varataan hyvissä ajoin.

Pikemminkin kysymys kuuluu, että miksi aloittaja olisi kiinnostunut kyseisestä miehestä? Mitä väliä miehen kiinnostuksella, jos ei osaa normaalia vuorovaikutusta. Kuka sen suhteeseen haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi