Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 6, eikä MITÄÄN oireita! Onko normaalia??

Vierailija
20.05.2013 |

Ainoat oireet pieni pingotus rinnoissa, mutta muutoin ei yhtikäs mitään, mielialakin on tasaisen rauhallinen... Ultrassa kaikki hyvin, näkyy sydämenlyönnit jne. Mutta pitäisikö olla huolissaan tästä oireettomuudesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi, mulla ollu kuus oireetonta raskautta... ja menneet hyvin ja lapset olleet terveitä

Vierailija
2/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, nauti olostasi. Mulla alkoi rv 6 helvetillinen pahoinvointi, joka kesti pari kuukautta. Sitten olikin ns. oireetonta johonkin rv 30 asti. Onnea vauvasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja olet onnekas jos noin jatkuu.!

Onnea vauvasta, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. :)

T: mamma, joka oksensi viikolta 6 synnytykseen asti, niin että oli tipassa 2/3 osaa raskaudesta. Ja sitä ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään.

Vierailija
4/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla huolissaan. Ei minullakaan ollut mitään oireita. Ehkä uni maittoi hieman paremmin, kun ennen olin ollut huonosti nukkuvaa sorttia. Mutta siis tuo oireettomuus on varmasti ihan normaalia, siispä nauti siitä:)

Vierailija
5/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussahan tuo raskaus vielä on, varmaan niitä erilaisia oireita vielä ehtii tulla! Ensimmäisen raskauteni aikana en aina edes tajunnut, että mulla oli raskauteen liittyvä oire, vasta jälkeenpäin muiden naisten kansa rupatellessa oivalsin, että joo, olihan mullakin noin. Olin vaan niin vahvoissa endorfiineissä ettei pikku krempat tuntuneet missään :)

Vierailija
6/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahoinvointi ollut aina rv 7 - 14, rv 6 ei muuta kuin pikkuisen rintojen arkuutta.

Vierailija
7/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, mulla on ainakin ihan normaalisti edennyt raskaus (nyt rv35) eikä mitään oireita, paitsi kasvanut maha ja ajoittainen potkiminen! :DD

Vierailija
8/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ihan sama huoli, toista odotan rv6 eikä juuri mitään oiretta, paitsi rinnat on kipeät. Tosin edelliselä kerralla pahoinvointi alkoi vasta myöhemmin. Piti tehdä jo Clearbluen digitesti - onneksi se näytti sen korkeimman viikkomäärän!

Vierailija
9/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on RV 36+1 ja yhä oireeton. Ainoa toki että potkut sattuu. Viikola 6 en edes tiennyt olevani raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi