Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kaikki lapset ovat jo koululaisia:)

Vierailija
19.05.2013 |

Elämä on jo rennompaa. Ihanat lapset ja hyvä mies:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen jo aikuinen ja 2 koululaista mutta niin iloinen olen tuosta meidän iltatähdestä.

Vierailija
2/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun meidän esikoinen on vasta kolme ja kaksosetkin ovat vasta 2 kk :) Muo jo hirvittää ajatella, että kohta ne kaikki lapset on sen ikäisiä, ettei enää saa ottaa syliin tai halia :( Mikään ei ole ihanampaa, kun se, että meijän 3v kömpii aamulla meidän väliin ja antaa halin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän teini 15v.poika antaa vielä halata ja halii itsekin. Pusunkin saattaa saada vielä poskelle. Syliin ei kyllä enää mahdu.

Vierailija
4/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, good for you! :) Meillä pojat neljävuotiaita. Yritän nauttia jokaisesta vaiheesta ja muistaa millaisia milloinkin ovat olleet. Tuntuuhan se haikealta kun lapset kasvaa mutta on kyllä ihanaa nähdä kun oppivat kokoajan jotain uutta ja kasvavat omiksi persoonikseen. Uskon että koululaisvaihe on myös mukava kuten kaikki tähänastiset vuodet ovat olleet. Kiva kuulla että kouluikä on ilon aihe! :)

Vierailija
5/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisia? ... Siinä alakoulun alussa on sellainen mukava seesteinen vaihe, kunnes sitten taas yläkoulun aikaan vanhemman hermot ovat koetuksella...

Vierailija
6/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin myös noin kun lapseni oli pikku koululainen. Sitten kun oli kasvanut teiniksi, niin iski taas vauvakuume. Onneksi olin vielä nuori silloinkin, niin tärppäsi vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme