Mun 15 v tyttö pukeutuu "goottimaisesti" ja meikkaakin
Aika vahvat silmämeikit, mustaa, kullanväristä, tummanvihreää.
Melkein kaikki vaatteet on mustia, ei ihan kaikki kuitenkaan.
Onko muilla tällaisia mörönnäköisiä teinejä :D? Miten he käyttäytyvät ja millaisia ovat luonteeltaan?
Mun tyttö on ihan älyttömän herkkä, ei yhtään sellainen mitä joku voisi ulkonäön perusteella luulla. Tykkää eläimistä, lapsista.
Sille on tosi tärkeitä eläinsuojelu, kaikki ihmistenkin tasa-arvoasiat ja on pasifisti. On kasvissyöjä, mutta suostuu syömään maitotuotteita ja luomumunia.
Sen kanssa voi käydä tosi mielenkiintoisia ja syvällisiäkin keskusteluita.
Lukee paljon, on tosi hyvä kuvaamataidossa, musiikissa. äidinkielessä, ainekirjoituksessa.
Tulee halaamaan aika usein :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:54"]
Minkä takia annat sen pukeutua noin omituisesti??? Itse en sietäisi yhtään ja onneksi ei tuollaista ongelmaa ole. Samassa kerroksessa asui joskus tuollainen mustiin pukeutunut omituinen tyttö ja sen kanssa kyllä omat tyttönikään missään tekemisissä koskaan ollut. Vanhempansakin olivat kyllä kummallisia mutta töissä normaalisti käyviä.
[/quote]
Saa päättää ihan itse pukeutumistyylistään, kunhan pukeutuu asiallisesti. Hiuksistaan saa päättää myös, ne ovat ihan pikimustat.
Jos pukeutuisikin niin, että kulkisi puolialasti pylly ja tissit paljaina, siihen kyllä puuttuisinkin.
[/quote]
Eli siis niinkuin meidän wt-äitien tytöt?? Niinhän??? Tiesin ettei teillä ole varaa puhua suvaitsevaisuudesta kun ette sitä itsekään ole anteeksi nyt vaan.
[/quote]
Olenko mä määritellyt ketään wt-äidiksi?
Sanoin vaan, missä menisi raja omalle lapselleni. Eli, jos 15-vuotiaani yrittäisi mennä lähes alasti kouluun tai muuten lähteä kotoa niin, se ei onnistuisi.
Se on siis vain minun rajoitukseni omalle lapselleni.
Jos se ei ole sun rajoituksesi sun lapsellesi, teidän asiat ei kuulu mulle enkä hauku myöskään ketään wt:eiksi.
[/quote]
No et ole määritellyt mutta arvostelit vähän samalla lailla kuin minäkin. Olen ohjeistanut omia tyttöjäni pysymään erossa ja jättämään rauhaan myös ne joista he eivät pidä. Se on varmastikin enintä mitä minä pystyn tekemään. Toivon ihan oikeasti että tyttösi saa olla rauhassa kiusaajilta koska kaikkien äidit ei todellakaan ohjeista.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:05"]
Minkä takia annat sen pukeutua noin omituisesti??? Itse en sietäisi yhtään ja onneksi ei tuollaista ongelmaa ole. Samassa kerroksessa asui joskus tuollainen mustiin pukeutunut omituinen tyttö ja sen kanssa kyllä omat tyttönikään missään tekemisissä koskaan ollut. Vanhempansakin olivat kyllä kummallisia mutta töissä normaalisti käyviä.
[/quote]
hahhahah.. pitäiskö kaikkien olla Tusina-Tanjoja, mitkä ei erotu millään tavalla joukosta?
sun mielestä varmaan kaikki tatuoidut ihmisetkin on rikollisia ja pelkkää pohjasakkaa?? :D
voi voi teitä ahdasmielisiä ihmisiä..
[/quote]
Olen kuule kaukana ahdasmielisestä. Minusta tuo tyyli vaan on vastenmielinen ja ruma. Eri lailla voi pukeutua ihan nätistikin ja täällä arvostellaan vaikka kuinka paljon tavallisimpia tyttöjen vaatetyylejä.
[/quote]
SINUSTA tuo tyyli on vastenmielinen tai ruma. Se on sinun ongelmasi, ei tuon tyylin omaavan teinin tai meidän vanhempien. Sinunlaisesi katsovat minunkin lastani nenänvarttaan pitkin tuolla kaupungilla. Miksi? Koska nätisti voi pukeutua tavallisestikin? Voi toki, mutta teinin (ainakaan omani) ei tarvitse pukeutua nätisti. Vaatteet voivat olla rumat ja mustat, kunhan ovat asialliset ja puhtaat ja sellaiset, missä lapsi tuntee olonsa hyväksi.
12
[/quote]
Minusta aika moniakin katsotaan arvostellen ja pääasiahan on ettei mene sanomaan mitään. Enemmän se varmaan sinun tyttösi tapauksessa on ihmettelyä. Sanoin vain mielipiteeni aivan kuten muistakin aiheista on voinut sanoa mielipiteensä enkä halunnut missään nimessä loukata. Aivan varmaa on myös se että minä olen äitinä joutunut huomattavasti enemmän sietämään omiin lapsiini kohdistuvaa vihaa ja arvostelua nimenomaan aikuisilta. Aikuisista monet ovat täysin mustavalkoisia ajatusmaailmaltaan.
No mitä v____u? Itte oon 14v tyttö, ja oma mutsi ei nää mitää vaivaa mun tyylistä vaikka pukeudun aika paljon mustiin vaatteisiin, ja vaik teen välil todella vahvan meikin! Minkälaisen mörön näköne itte olet? En usko ettö itsekkään oot mikää kaunis nuori neiti enää.
Minulla on ihan samankaltainen kaveri. Taisiis nykyään ei enää pukeudu tai meikkaa goottityylisesti, mutta tuon ikäisenä kuin tyttäresikin hän laittautui.
Hän on aivan todella ihana, kiltti, hyväntahtoinen, eläinrakas, taiteellisesti lahjakas ja fiksu nuori nainen.
Ei siis todellakaan pidä pelästyä tuota vähän pelottavan oloista ulkokuorta. Yleensä he ovat aina aivan ihania ihmisiä. Ainakin mun oman kokemuksen mukaan.
Mitä bändejä se kuuntelee, oletko kysynyt.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:05"]
[/quote]
hahhahah.. pitäiskö kaikkien olla Tusina-Tanjoja, mitkä ei erotu millään tavalla joukosta?
sun mielestä varmaan kaikki tatuoidut ihmisetkin on rikollisia ja pelkkää pohjasakkaa?? :D
voi voi teitä ahdasmielisiä ihmisiä..
[/quote]
Olen kuule kaukana ahdasmielisestä. Minusta tuo tyyli vaan on vastenmielinen ja ruma. Eri lailla voi pukeutua ihan nätistikin ja täällä arvostellaan vaikka kuinka paljon tavallisimpia tyttöjen vaatetyylejä.
[/quote]
SINUSTA tuo tyyli on vastenmielinen tai ruma. Se on sinun ongelmasi, ei tuon tyylin omaavan teinin tai meidän vanhempien. Sinunlaisesi katsovat minunkin lastani nenänvarttaan pitkin tuolla kaupungilla. Miksi? Koska nätisti voi pukeutua tavallisestikin? Voi toki, mutta teinin (ainakaan omani) ei tarvitse pukeutua nätisti. Vaatteet voivat olla rumat ja mustat, kunhan ovat asialliset ja puhtaat ja sellaiset, missä lapsi tuntee olonsa hyväksi.
12