Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 15 v tyttö pukeutuu "goottimaisesti" ja meikkaakin

Vierailija
19.05.2013 |

Aika vahvat silmämeikit, mustaa, kullanväristä, tummanvihreää.

Melkein kaikki vaatteet on mustia, ei ihan kaikki kuitenkaan.

Onko muilla tällaisia mörönnäköisiä teinejä :D? Miten he käyttäytyvät ja millaisia ovat luonteeltaan?

Mun tyttö on ihan älyttömän herkkä, ei yhtään sellainen mitä joku voisi ulkonäön perusteella luulla. Tykkää eläimistä, lapsista.

Sille on tosi tärkeitä eläinsuojelu,  kaikki ihmistenkin tasa-arvoasiat ja on pasifisti. On kasvissyöjä, mutta suostuu syömään maitotuotteita ja luomumunia.

Sen kanssa voi käydä tosi mielenkiintoisia ja syvällisiäkin keskusteluita.

Lukee paljon, on tosi hyvä kuvaamataidossa, musiikissa. äidinkielessä, ainekirjoituksessa.

Tulee halaamaan aika usein :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa niin ihanalta ihmiseltä, että joutuu käyttämään suojakuorta, eli pukeutumista, ei niin ihanien ihmisten karkoittamiseen. 

Vierailija
2/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aikalailla minulta teininä. Olen pitänyt tyylini aikuisenakin, toki hillitympänä, mutta musta on edelleen ainoa väri jossa tunnen oloni itsevarmaksi ja kotoisaksi. :) Moni gootti/"mörkö" on yllättävän herkkä ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa Sofi Oksaselta. Ei siis huolta, lienee kaikinpuolin lahjakas ja fiksu! Ehkä tuleva taiteilija tai kirjailija.

Vierailija
4/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini oli yläasteella tuollainen. Tosin ei pitänyt lapsista ja oli hyvä kaikissa kouluaineissa. Tykkäsi laittautua mutta lukiossa tyyli hieman tasaantui ja överimmät asut jäivät. Pukeutuu kuitenkin edelleen pääsääntöisesti mustaan goottihenkiseen tyyliin mutta korsetit ja pitsit ovat jääneet juhliin.

Vierailija
5/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia annat sen pukeutua noin omituisesti??? Itse en sietäisi yhtään ja onneksi ei tuollaista ongelmaa ole. Samassa kerroksessa asui joskus tuollainen mustiin pukeutunut omituinen tyttö ja sen kanssa kyllä omat tyttönikään missään tekemisissä koskaan ollut. Vanhempansakin olivat kyllä kummallisia mutta töissä normaalisti käyviä.

Vierailija
6/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin minä 42v, mut en ole kasvisyöjä.

Vierailija
7/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hienoa, että hän uskaltaa olla omanlaisensa? ja ton ikäsellä se tyyli saattaa keretä muuttua vielä monta kertaa. 

Mun mielestä on ainakin tosi kiva, kun ihmiset on eri tyylisiä/kokosia/näkösiä. 

Vierailija
8/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hienoa, että hän uskaltaa olla omanlaisensa? ja ton ikäsellä se tyyli saattaa keretä muuttua vielä monta kertaa. 

Vierailija
9/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:56"]

Eikös se ole hienoa, että hän uskaltaa olla omanlaisensa? 

[/quote]

Joo, on. Ja onhan siinä vielä se, että jos ihmiset olisivat kaikki samanlaisia, palstapaskalla olisi yksi nillityksenaihe vähemmän, kun ei voisi opettaa lapselleen heti pienestä pitäen, että tuonnäköisten kanssa et sitten ole tekemisissä ja kaikkea vähänkin erilaista saa aina haukkua ja arvostella.

Vierailija
10/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:39"]

Kuullostaa niin ihanalta ihmiseltä, että joutuu käyttämään suojakuorta, eli pukeutumista, ei niin ihanien ihmisten karkoittamiseen. 

[/quote]

Juu, mutta sillä on myös vahvoja mielipiteitä, eikä pelkää esittää niitä julkisestikaan.

Eikä välitä siitä, mitä muut ajattelevat. Koulussakin, on pelastellut kastematoja koulun pihalla ettei niitten päältä kävellä. Korkeintaan jotkut on vähän naureskelleet, että tää maailmanpelastaja taas vauhdissa :)

Vierailija
11/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on vasta (melkein) 13v ja on "erikoinen persoona" hänkin. Tyyli on ehkä sekoitus rock-punk-heavy-emo, ja näyttää aivan erilaiselta kuin luokkakaverinsa. Ei meikkaa vielä, se on kuulemma "niin älytöntä hommaa". Hiustyyli sivusiili ja etutukka silmillä, mustaksi värjätty. Ulkonäkö on ikäisekseen raju ja musta, mutta se mieli sen ulkonäön alla jotain ihan muuta..=)

Tyttö on tosi kiltti, vastuuntuntoinen ja järkevä. Teiniangstausta toki vähän on, mutta suurimmaksi osaksi on sellainen äidin ja iskän tyttö. Huolehtii asioista, mitkä hänen kontollaan on, ja on tosi luotettava joka suhteessa. Hirveän itsevarma ja haluaa omin sanoin olla oma itsensä ja näyttää siltä miltä haluaa välittämättä muiden mielipiteistä.

Joulutodistukssa kymppejä oli 6 kpl, kaikki lukuaineissa. 

Äärimmäisen ihana lapsi, ei yhtään mitä ulkonäöstä voisi päätellä. =)

Vierailija
12/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:54"]

Minkä takia annat sen pukeutua noin omituisesti??? Itse en sietäisi yhtään ja onneksi ei tuollaista ongelmaa ole. Samassa kerroksessa asui joskus tuollainen mustiin pukeutunut omituinen tyttö ja sen kanssa kyllä omat tyttönikään missään tekemisissä koskaan ollut. Vanhempansakin olivat kyllä kummallisia mutta töissä normaalisti käyviä.

[/quote]

hahhahah.. pitäiskö kaikkien olla Tusina-Tanjoja, mitkä ei erotu millään tavalla joukosta? 

sun mielestä varmaan kaikki tatuoidut ihmisetkin on rikollisia ja pelkkää pohjasakkaa?? :D

voi voi teitä ahdasmielisiä ihmisiä..

Vierailija
13/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Saa päättää ihan itse pukeutumistyylistään, kunhan pukeutuu asiallisesti. Hiuksistaan saa päättää myös, ne ovat ihan pikimustat.

Jos pukeutuisikin niin, että kulkisi puolialasti pylly ja tissit paljaina, siihen kyllä puuttuisinkin.

Vierailija
14/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:56"]

[/quote]

Tuossa on kyllä omat riskinsä joutua koulukiusatuksi. 

Vierailija
15/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:04"]

Meidän tyttö on vasta (melkein) 13v ja on "erikoinen persoona" hänkin. Tyyli on ehkä sekoitus rock-punk-heavy-emo, ja näyttää aivan erilaiselta kuin luokkakaverinsa. Ei meikkaa vielä, se on kuulemma "niin älytöntä hommaa". Hiustyyli sivusiili ja etutukka silmillä, mustaksi värjätty. Ulkonäkö on ikäisekseen raju ja musta, mutta se mieli sen ulkonäön alla jotain ihan muuta..=)

Tyttö on tosi kiltti, vastuuntuntoinen ja järkevä. Teiniangstausta toki vähän on, mutta suurimmaksi osaksi on sellainen äidin ja iskän tyttö. Huolehtii asioista, mitkä hänen kontollaan on, ja on tosi luotettava joka suhteessa. Hirveän itsevarma ja haluaa omin sanoin olla oma itsensä ja näyttää siltä miltä haluaa välittämättä muiden mielipiteistä.

Joulutodistukssa kymppejä oli 6 kpl, kaikki lukuaineissa. 

Äärimmäisen ihana lapsi, ei yhtään mitä ulkonäöstä voisi päätellä. =)

[/quote]

Hauska kuulla :) Ulkonäkö ei tosiaan kerro välttämättä  yhtään mitään lapsesta.

Vanhemmista se voi kertoa. Jos pakotetaan lapsi olemaan niin ettei saa tehdä yhtään mitään, ei edes ottaa raitoja 15-vuotiaana ettei mummot ja kummit kauhistu.

Mun puolesta saa vaikka ajaa päänsä kaljuksi, jos itse haluaa :)

Vierailija
16/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:05"]

[/quote]

hahhahah.. pitäiskö kaikkien olla Tusina-Tanjoja, mitkä ei erotu millään tavalla joukosta? 

sun mielestä varmaan kaikki tatuoidut ihmisetkin on rikollisia ja pelkkää pohjasakkaa?? :D

[/quote]

Olen kuule kaukana ahdasmielisestä. Minusta tuo tyyli vaan on vastenmielinen ja ruma. Eri lailla voi pukeutua ihan nätistikin ja täällä arvostellaan vaikka kuinka paljon tavallisimpia tyttöjen vaatetyylejä. 

Vierailija
17/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

Olen kuule kaukana ahdasmielisestä. Minusta tuo tyyli vaan on vastenmielinen ja ruma. Eri lailla voi pukeutua ihan nätistikin ja täällä arvostellaan vaikka kuinka paljon tavallisimpia tyttöjen vaatetyylejä. 

[/quote]

OK, sulla on ihan yhtälainen oikeus mielipiteeseesi kuin muillakin omiinsa.

Vierailija
18/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:07"]

[/quote]

Saa päättää ihan itse pukeutumistyylistään, kunhan pukeutuu asiallisesti. Hiuksistaan saa päättää myös, ne ovat ihan pikimustat.

Jos pukeutuisikin niin, että kulkisi puolialasti pylly ja tissit paljaina, siihen kyllä puuttuisinkin.

[/quote]

Eli siis niinkuin meidän wt-äitien tytöt?? Niinhän??? Tiesin ettei teillä ole varaa puhua suvaitsevaisuudesta kun ette sitä itsekään ole anteeksi nyt vaan.

Vierailija
19/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Me miehen kanssa ollaan ajateltu, että on parempi että tyttö saa etsiä itseään ihan luvan kanssa. Mieluummin ostan yhdessä tytön kanssa sen mustan hiusvärin ja värjään täällä kotona sen kuontalon mustaksi kuin että tyttö tekee sen kavereiden kanssa.

Ja mielelläni olen tytön kanssa vaateostoksilla maksamassa niitä mustia vaatteita, kun samalla voin vaikuttaa siihen, että ne vaatteet ovat kuitenkin asiallisia. Tyttö siis päättää vaatteensa, mutta minä pidän huolta että ne ovat tarpeeksi asiallisia (ei paljastavia).

Kun vain ihmiset jaksaisivat olla suvaitsevaisia, eivätkä leimaisi rakasta ihanaa tyttöämme heti suoralta kädeltä omituiseksi tulevaksi ongelmajätteeksi.

12

Vierailija
20/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 21:07"]

[/quote]

[/quote]

Eli siis niinkuin meidän wt-äitien tytöt?? Niinhän??? Tiesin ettei teillä ole varaa puhua suvaitsevaisuudesta kun ette sitä itsekään ole anteeksi nyt vaan.

[/quote]

Olenko mä määritellyt ketään wt-äidiksi?

Sanoin vaan, missä menisi raja omalle lapselleni. Eli, jos 15-vuotiaani yrittäisi mennä lähes alasti kouluun tai muuten lähteä kotoa niin, se ei onnistuisi.

Se on siis vain minun rajoitukseni omalle lapselleni.

Jos se ei ole sun rajoituksesi sun lapsellesi, teidän asiat ei kuulu mulle enkä hauku myöskään ketään wt:eiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän