Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa on huippukunnossa!

Vierailija
13.07.2020 |

Kovaa kuntoa ei vaan voi teeskennellä, kävi Haltilla reippailemassa (yksin) kävelyä/polkujuoksua. Tavalliselle peruskuntoiselle vaeltajalle hommassa menee 5-7vrk edestakaisin Lotalta vei 10h mennä Haltille.
On se Martinakin kovassa kunnossa, nostan hattua molemmille! Tuommoinen kunto ei tule ilman kovaa treeniä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta <3

Vierailija
2/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki, kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on nyt Lofooteilla, hieman olen kade! 

Vierailija
4/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

115 km vissiin? Onhan se kovassa kunnossa taviksiin verrattuna, mutta toisaalta tuo on normisettiä ultrajuoksijoille.

Jos haluaa profiloitua urheilijaksi, ns. "kova kunto" on vähän niin kuin default oletus.

Vierailija
5/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lofooteille voi ihan vapaasti mennä kuka vaan. Minäkin olen ollut useamman kerran. Tällä hetkellä tietysti hankalampaa kuin ei voi pohjois-Ruotsin läpi ajaa, tulee turhaa ajamista.

Vierailija
6/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on insta ja Haltin reissusta on julkaissut youtubekanavallaan ekan osan. Klikkailkaa sinne, kauniita kuvia!

Vierailija
7/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomitytsyille kelpaa esikuvaksi Lotta kaiken maailman instatyrkkyjen, kokkelihorojen ja horoperseiden sijaan?

Vierailija
8/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomitytsyille kelpaa esikuvaksi Lotta kaiken maailman instatyrkkyjen, kokkelihorojen ja horoperseiden sijaan?

Miten niin ei kelpaa? Muuten olen sitä mieltä että Lotta rääkkää itseään liian kovaa. Jossain vaiheessa tulee stoppi ja jokin paikka brakaa. En esim ihmettelisi yhtään jos Lotalla ei ole menkkoja. En siis tiedä yhtään onko vai eikö, mutta todella moni paljon vähemmänkin itseään rääkkäävä on myöhemmin paljastanut että menkat oli vuosia poissa.

Vierailija
9/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen hippusen kade. En siis ulkonäöstä, vaan siitä, että hänellä ei ole mitään 8-16 työtä, lapsia tai lemmikkekä jotka vaikeuttaisi huomattavasti vuorikiipeilyä ja muuta urheilua. Jos saisin itsekin perinnön tai yhtäökkiä rahaa jostain, loppuisi työt heti ja alkaisin touhuta kaikkea muuta mielenkiintoista. 

Vierailija
10/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kelpaa? Muuten olen sitä mieltä että Lotta rääkkää itseään liian kovaa. Jossain vaiheessa tulee stoppi ja jokin paikka brakaa. En esim ihmettelisi yhtään jos Lotalla ei ole menkkoja. En siis tiedä yhtään onko vai eikö, mutta todella moni paljon vähemmänkin itseään rääkkäävä on myöhemmin paljastanut että menkat oli vuosia poissa.

Jos ei se tarvi/kaipaa menkkoja? Ihana itsenäinen nainen, joka tekee mitä haluaa.

Vierailija
11/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottahan on instatyrkky par excellance. Alusvaatekuvia pitää ottaa jopa vuori"kiipeily"reissuilla.

Minun esikuvani on muuten Lars Monsen, vaikka nainen olenkin. Näin nelikymppisenä on mukava seurata jotakuta hiukan itseä vanhempaa, joka tekee juttuja joita itsekin tykkää tehdä.

Vierailija
12/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lofooteille voi ihan vapaasti mennä kuka vaan. Minäkin olen ollut useamman kerran. Tällä hetkellä tietysti hankalampaa kuin ei voi pohjois-Ruotsin läpi ajaa, tulee turhaa ajamista.

Sieltä Kiirunan kautta on kyllä niin tylsää pusikkoa koko matka, että kannattaa kyllä silti melkein ajaa Norjan kautta silloinkin , kun Ruotsi on auki.

Vierailija
13/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottahan on instatyrkky par excellance. Alusvaatekuvia pitää ottaa jopa vuori"kiipeily"reissuilla.

Minun esikuvani on muuten Lars Monsen, vaikka nainen olenkin. Näin nelikymppisenä on mukava seurata jotakuta hiukan itseä vanhempaa, joka tekee juttuja joita itsekin tykkää tehdä.

Sille maksetaan siitä. Hän on siis malli ammatiltaan.

Vierailija
14/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei se tarvi/kaipaa menkkoja? Ihana itsenäinen nainen, joka tekee mitä haluaa.

Olen olut pitkään kiinnostunut ruoka- js treenikysymyksistä ja menkattomat kovaa treenaajat ovat tulleet yleensä kaapista ulos siinä vaiheessa kun perheen perustaminen on ajankohtaista. Menkkojen palautus ei kuitenkaan tapahdu sormia napsauttamalla. Muuten tiedä onko menkattomuus yksin ongelma, jos ei lasten tekokan kiinnosta. Menkat ei myöskään ole ainoa ongelma, kippari tykkää helposti kyttyrää jne. Tuuli Matinsalolle vaihdettiin keinonivel jo viisikymppisenä jne. Lotalle toivon kaikkea hyvää ja että kroppa kestää. Lotta on todella kova mimmi.

Vierailija
15/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On terveydelle äärimmäisen vaarallista, jos menkat jää urheilun (eli käytännössä liian matalan rasvaprosentin) takia pois. Silloin ei erity riittävästi estrogeenia ja seurauksena on mm. osteoporoosia varhaisella iällä. Melko yleistä mm. balettitanssijoiden keskuudessa.

Vierailija
16/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Lotta lähti Haltille? On aika vaikea uskoa, että Kilpisjärveltä ehtisi sinne 10 tunnissa, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Norjan puolelta on taas selvästi lyhyempi reitti Haltille.

Vierailija
17/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä Kiirunan kautta on kyllä niin tylsää pusikkoa koko matka, että kannattaa kyllä silti melkein ajaa Norjan kautta silloinkin , kun Ruotsi on auki.

Ai, mun mielestä se on ihana reitti. Kuten myös Tukholmasta Kristiansundiin Imren ja muiden epämääräisten pikkukylien kautta.

Vierailija
18/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa luki kyllä 23h.

Vierailija
19/25 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mun mielestä se on ihana reitti. Kuten myös Tukholmasta Kristiansundiin Imren ja muiden epämääräisten pikkukylien kautta.

Uskon että pääreitiltä poikkeamalla varmasti onkin. Mutta jos ajaa suoraan niin silloin näkee vain pusikkoa.

Vierailija
20/25 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Lotalla ei tunnu olevan ihan kaikki inkkarit kanootissa. On sen itsekin myöntänyt. Järkevämpää ottaa esikuvaksi joku täyspäinen, eikä sometyrkky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi