Oletko tavannut koskaan ketään palstalta? Haluaisitko?
Onko kukaan vauvapalstan kautta onnistunut löytämään ystäviä tai jopa ihan parisuhdettakin? Oletko koskaan halunnut tavata jonkun palstailijan? Onko sellainen edes mahdollista muuten kuin jakamalla jossain keskustelussa yhteystietojaan? Pystyykö rekisteröityneet käyttäjät yksityisviestittelemään keskenään?
Kommentit (32)
No mä menin paljastamaan ihastukseni erääseen hemmetin puoleensavetävään naiseen ja hän oli sit tuntomerkeistä bongannut itsensä. Niin, että mä oon korviani myöten hullaantunut suhun jos sä täänkin näet;) <3
M27
Yritin joskus tutustua naispelkoon mutta eihän se nirsoilija minua huolinut edes viestittely kaveriksi :/
Haluaisin tavata Hel-Nycin ja ammattivalittajan ja tarjota heille kaljat.
Aika "sairaan" oloisiakin täällä on, joten en.
Haluaisin tavata ammattivalittajan, zincin ja kristityn mystikon.
vaimoni naureskeli vauvapalstailuani. Kerroin hänelle , että ex vaimoni kertoi lääkärinä oppineensa , että hulluimpienkin ongelmiin kannattaa tutustua, koska vaikka vaivaan ei löytyisi lääkettä niin mistä vaiva on peräisin kertoo jotain.
Vaimo suuttui ja soitti ystävänsä viemään baariin. Jospa paistaisi pizzan poikamiesiltana
Vierailija kirjoitti:
Zincciksen haluaisin tavata.
Kukapa ei? :D
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun yksi mies menetti poikuutensa ketjuun ilmestyneen naisen ansiosta. Nainenkin laittoi kommenttia tapahtuman jälkeen, että mies oli ollut ihan normaali. Vähän ujo ehkä. Kahdesti ainakin olivat n****neet hotellissa.
Miehiä hyysätään tuossakin asiassa! Kun olen naisena valittanut täällä seksinpuutetta, miehet ovat vain pilkanneet minua!
En ole tavannut enkä haluaisi, yhh 😳