Oletteko löytäneet deittisovelluksista laadukasta seuraa?
Olen 42v vastaeronnut nainen. Ulkonäön/profiilin perusteella saan yhä paljon tykkäyksiä. Mutta iso osa miehistä vaikuttaa äärettömän tylsiltä ja jotenkin ponnettomilta. Keskustelu laahaa eikä oikein yhteyeksiä synny. Yhden kanssa oli mukava keskustella ja vaikutti siltä että olisi paljon yhteistä, mutta tavatessa kemiaa ei ainakaan minun puoleltani ollut. Nyt kymmenistä miehistä kenen kanssa olen keskustellut yksi vaikuttaa jossain määrin kiinnostavalta, mutta pelkään että taas petyn vaan.. Onko mahdollista löytää edes oikeita yhteyksiä noista?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mistä juttelet niiden kanssa? Mun oli pakko jopa vaihtaa taktiikkaa että ei juuri mitää viestittelyä ennen näkemistä kun vahingossa meni niin diippeihin keloihin vähän kaikkien kaa ettei oo hyvä jos ei oo edes nähnyt kasvotusten.
Siis kyl suurin osa keskusteluista pyörii sen ympärillä miten päivä on mennyt jne. Toiset ei edes kysele mitään itse, odottavat että johdan keskustelua vaikka itse tekisivät aloitteen, useat laittas vaan moi tms. Jotkut aivan omituisia, heti sanovat jotain että oisitpa nyt täällä vaikka vaan muutama sana vaihdettu eikä ollenkaan tunneta. En tiedä onko kaikki jotenkin outoja tai sit vaan tylsiä. Missä sellaiset aloitteelliset, itsevarmat mutta ei ahdistavat miehet ovat?
Mitä tarkoitat laadukkaalla seuralla?
Kemiaa naisilla on vain rikollisten jännämiesten kanssa.
Jos mies on hyvä sängyssä niin hän on myös hyvä rakastaja🙄
Vierailija kirjoitti: Mitä tarkoitat laadukkaalla seuralla?
Komea, hyvin toimeentuleva, koulutettu, lapseton, hyvät kommunkointitaidot. Ihan nämä perusjutut
Ikä, kuppikoko, painoindeksi, koulutustaso, työssäkäynti, montako huollettavaa lasta ja diagnoosia.
Vierailija kirjoitti: Mitä tarkoitat laadukkaalla seuralla?
Laadukas seura (näin naisen näkökulmasta) on sellaista että ei tunnu kiusalliselta, mies on itsevarma mutta ei ylimielinen, kohtelee hyvin ja huomaavaisesti. Hän osaa myös olla aloitteelinen. Olen huomannut että ulkomaalaiset tosi paljon parempia. Suomalaiset miehet jotenkin kitsastelevat kaikessa. Odottavat että nainen ottaa ohjat Tätä en jaksa. Erosin jo yhdestä tällaisesta miehestä, joten ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä juttelet niiden kanssa? Mun oli pakko jopa vaihtaa taktiikkaa että ei juuri mitää viestittelyä ennen näkemistä kun vahingossa meni niin diippeihin keloihin vähän kaikkien kaa ettei oo hyvä jos ei oo edes nähnyt kasvotusten.
Siis kyl suurin osa keskusteluista pyörii sen ympärillä miten päivä on mennyt jne. Toiset ei edes kysele mitään itse, odottavat että johdan keskustelua vaikka itse tekisivät aloitteen, useat laittas vaan moi tms. Jotkut aivan omituisia, heti sanovat jotain että oisitpa nyt täällä vaikka vaan muutama sana vaihdettu eikä ollenkaan tunneta. En tiedä onko kaikki jotenkin outoja tai sit vaan tylsiä. Missä sellaiset aloitteelliset, itsevarmat mutta ei ahdistavat miehet ovat?
Tässähän tämä. Mutta tuon kyselemättämyyden takia lopetin kokonaan. Sain kirjoittaa kun Ruuneberi ja vastaus oli vaan tyyliin "ok". En kirjoitellut mitään seksiin viittaavaa. Paitsi yhdeltä hiukan kauempana asuvalta kysyin suht suoraan. Vastauskin jo useampisanainen... "Auts, kysyit kyllä aika suoraan. Olen heikko syttymään tuntemattoman kanssa"
Yllättäen vain yksi suhteistani alkanut apilla. Panoja en laske. Ja se alkanut oli kehityskelpoinen, mutta eipä kestänyt. Eli tilastollisesti ei mun kohdalla ole kannattanut, enkä siksi enää appeja käytäkään.
Apua Mutta oikeasti olen lukuisten ulkomaalaisten kanssa jutelleet ja ottavat ohjat käsiinsä aivan eri tavalla. Suomalainen mies jää vaan ihmettelemään ja odottamaan että nainen tippuu taivaalta syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ne miehetki on, niin inhimillisellä ja iloisella suhtautumistavalla se keskustelu aukeaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin jolle vastasit, mutta tuota ne suurin osa on sekä miehistä että naisista... olen bi ja ihan yhtä puuduttavaa "moi :)", "mitäs viikonloppuumn?" sirkkoja ja hiljaisuutta -menoa se on molempien kanssa. Toki miehissä lisänä se ihme pervoilu, että aletaan selittää jotain ihan sakeaa fantasiaa kolmen viestin jälkeen.
Aloitteelliset, itsevarmat, mutta ei ahdistavat (pelisilmää, järkeä) miehet ovat nopeasti varattuina tuolta. Paikalle jäävät roikkumaan ne epämääräiset, epävarmat, tappavan tylsät tai sellaiset, jotka eivät aiokaan sitoutua.
Itsellä kolahti muutamassa päivässä yhden kanssa ja se oli siinä. Sen yhden (tai tämän yhden, tuossa se kantaa puita tupaan) lisäksi oli vain kolme muuta millään tasolla asiallista. Ja lähestyjiä ehti olla n 240 (joista kaikki paitsi kaksi miehiä) ja minä ehdin pistää viestiä yhdelle kiinnostavalle miehelle ja kolmelle kivanoloiselle naiselle. :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin jolle vastasit, mutta tuota ne suurin osa on sekä miehistä että n
Tuo aloitteellinen, itsevarma, ei ahdistava on sellainen ihme tuolla kyllä! Suurin osa ei edes halua löytää mitään, kunhan kirjoittelevat ja odottavat varmaan että nainen tekee aloitteen seksin suhteen.