Pyhä yllätti, kaupat kiinni
Jaha, taas joku tyhjänaikainen jeestelupäivä. Kyllä ketuttaa, kun ei päässyt kauppaan.
Koska Suomalaiset kehityy niin paljon ettei valtiovallan tarvi rajoittaa kauppojen aukioloaikoja?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:12"]
kuinkahan te olisitte pysyneet hengissä 60-luvulla kun kaupat olivat auki ma-pe 9-17 ja la. 9-14 ja sunnuntain aukioloista ei kukaan ollut kuullutkaan.
[/quote]
Minulle ei ole todellakaan kysymys hengissä pysymisestä vaan yrittämisen vapaudesta. Mutta täällähän sitä ei juurikaan suosita. Holhousvaltio mikä holhousvaltio.
[/quote]
Niinpä, jokainen voi päättää meneekö sinne kauppaan pyhänä vai ei. Mutta täällä nyt ollaan niiiiin jälkijunassa vapaan yrittämisen kanssa.
"Mä ja mun vapaus. Mun pitää päästä alkoon kello viis aamulla jos mua huvittaa ja ruokaostoksille sillon kun huvittaa ja yhteiskunta pyöriköön sitten sen mukaan mikä mua millonki huvittaa. Nih."
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:22"]
"Mä ja mun vapaus. Mun pitää päästä alkoon kello viis aamulla jos mua huvittaa ja ruokaostoksille sillon kun huvittaa ja yhteiskunta pyöriköön sitten sen mukaan mikä mua millonki huvittaa. Nih."
[/quote]
Onko se sinulta pois? Perustele miksi kaupat eivät voisi olla auki 24/7. Tietäääkseni täällä ei ole pakkotyötä. Miksi yrittäjiä sorsitaan? Alkoa en tarvii.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 11:12"]
kuinkahan te olisitte pysyneet hengissä 60-luvulla kun kaupat olivat auki ma-pe 9-17 ja la. 9-14 ja sunnuntain aukioloista ei kukaan ollut kuullutkaan.
[/quote]
Minulle ei ole todellakaan kysymys hengissä pysymisestä vaan yrittämisen vapaudesta. Mutta täällähän sitä ei juurikaan suosita. Holhousvaltio mikä holhousvaltio.