Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Kustannustoimittaja, teen tietokirjoja. Täysin itsenäinen ja vapaa työ ison talon eduilla, yhteistyökumppaneina Suomen parhaat asiantuntijat.
Valvon muita työntekijöitä. Raportoin johdolle viikoittain.
Saan 30% isompaa palkkaa tekemättä mitään.
Kaikki vihaavat ja pelkäävät minua.
Oikeasti nautin tilanteesta.
Tällä hetkellä itetaiteilija,olen assari milloin mitäkin työtä elämäni tehnyt.Koulutuksiakin löytyy.Ihailen ihmisiä jotka tekee työtään persoonallaan,tavallisia ihmisiä,ihanaa kun nautitte työstänne olette arvokkaita.Ilman teitä maa ei pyörisi.Työtä tekeviä käsiä tarvitaan.
Minähän ole prostituoitu. On niin stressivapaa työ. Antaa vaan sen miehen törkkää sisään ja siinä oli. Hyvä palkka yhestä yöstä saan joku 500€. Pitää vaan muistaa pitää ittensä kunnossa, että saa sen kovemman tuntihinnan! :) Sousittelen lämpimästi kaikille!!!
Lukion opettaja.
Oikeastaan koko paketti kunnossa. Tykkään!
Pikaruokaketjussa vuoropäällikkö ja apulaisravintolapäällikkö. Homma on aika helppoa, kun katsoo vain että muut tekee työnsä. Bonuksena se, että nuoria ja toinen toistaan kauniimpia neitoja tulee meille hommiin. Kukaan ei siis ole kovin kauaa, yleensä pari vuotta on maksimi. Näitä neitokaisia saan sitten opastaa ja ohjeistaa, eli olla lähellä. Itse olen jo kolmikymppinen ja sinkku.
Turva-alan opettaja. Oppilaat upeita verrattuina Jani-Kyllikkiin.
Opettaja ja tutklija yliopistossa - loistoammatti!
Äppinen kirjoitti:
Tällä hetkellä itetaiteilija,olen assari milloin mitäkin työtä elämäni tehnyt.Koulutuksiakin löytyy.Ihailen ihmisiä jotka tekee työtään persoonallaan,tavallisia ihmisiä,ihanaa kun nautitte työstänne olette arvokkaita.Ilman teitä maa ei pyörisi.Työtä tekeviä käsiä tarvitaan.
Edelleenkin niitten välimerkkien jälkeen tulee väli. Karseeta luettavaa.
Olen kahvilassa töissä. Vaikka en loppuelämääni työpaikkana sitä omalla kohdalla näe, niin tykkään tällä hetkellä kovasti. Asiakkaat on ihania, työkaverien kanssa tulen hyvin juttuun, koskaan ei ole tylsää hetkeä, päivittäin opin jotain uutta ja työt ei seuraa kotiin. Myös työajat on inhimilliset (verrattuna esim. aikaisempaan työhön cocktailbaarissa)
Työskentelen erikoissairaanhoidossa poliklinikalla unelmatyössäni.
Puhelinmyyjä, koska palkka ollut jo 5 vuotta yli 45k/V. Myyn operaattori palveluita.
Johdan digi-liiketoimintaa isohkossa yrityksessä. Välillä todella helppoa työtä, välillä äärimmäisen vaikeaa ja veemäistä. Mutta pidän todella paljon.
Luokanopettajana Vantaalla, rakastan työtäni!
Olen kotiorja, saan 720e kk palkkaa.
Arvoitus..
Joka puolelta kuuluu äitii, äitii. Kiire on tuttu tunne! Sekamelska ympärillä.
Kunnan kotihoidossa, suurin osa asiakkaista ihania ja työyhteisö mukava. Työ varsin itsenäistä ja omaa päätä saa/joutuu käyttämään.