Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Automyyjä jo kymmenettä vuotta. Edelleen kivaa :)
Köö kirjoitti:
Business controller. Mielekästä tekemistä riittää, itsenäinen ja joustava työ sekä hyvä palkka + edut. Kannatti opiskella korkealle.
Mistä aiheesta olet väitöskirjasi tehnyt?
Lukion apulaisreksi ja matikan ope. Joka aamu mukava lähteä töihin.
Siivooja. Olen kouluttautunut laitoshuoltajaksi ja tykkään työstäni. Teen kaikenlaista, muuttosiivouksia, rappuja, kauppoja, toimistoja sekä vahauksia.
Markkinointipäällikkö isossa kansainvälisessä yrityksessä ulkomailla. Kivoja ja kiinnostavia projekteja, kansainvälinen työympäristö ja mahtava työyhteisö. Meillä toimistolla on lähestulkoon aina kivaa.
Kauhea ikävä työpaikalle täältä koronakaranteenista.
Osastosihteeri sydänkeskuksessa
Vierailija kirjoitti:
Olen data-analyytikko. Teen analyysejä yrityksen erilaisissa rekistereissä olevista tietomassoista ja raportoin löydöksistäni johdolle.
Millä koulutuksella olet päässyt työtehtäviin? Tuo työ kiinnostaisi itseäkin :)
Olen opettaja. Välillä kyllä tunteet menee työssä laidasta laitaan.
Lastensuojelussa olen ohjaajana ja viihdyn työssäni hyvin. Työ haastaa ja on monipuolista. Työssä on näyttäytyy koko ihmisyyden kirjo ja rankkojen juttujen vastapainona ovat ilon pilkahdukset sekä oivallukset ihmisyydestä.
Olen eläköitynyt, mutta pidin työstäni terapeuttina vankien ja päihdeongelmaisten kanssa. Siinä oppi miten erilaiset eväät elämään vaikuttavat ja kertautuvat sukupolvesta toiseen. Vaikuttaminen on hyvin pientä, mutta pienilläkin muutoksilla voi olla suuri merkitys asiakkaalle, joista suurin osa ei koskaan tule elämään normaalia veronmaksajan elämää.
Sairaalahuoltaja keskussairaalassa.
Olen lukion opo ja innoissani lähden töihin joka aamu. Nuorten kanssa jokainen päivä on mielekäs vielä yli 30 vuoden jälkeen.
Olen montessoripegagogi montessoripäiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin kassa-myyjä, maailman paras työpaikka, just love it. Purkuhommissa hiki lentää ja haba kasvaa - ja mulle maksetaan kuulkaa palkkaa siitä kuntoilusta!
Tokmannin myyjät on hapannaamoja. Aattelen että ei varmaan työpaikkana kiva kun ei se asiakaspalvelukaan mitää superia ole.
Vuoropäällikkö/hotelli.
Lapsuuden haaveammatti, tosin lomautettuna edelleen. Tykkään työstä. En rakasta.
Maanviljelijä