Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni vastannut opettaja. Teillä on töistä ollut vapaata jo 1,5kk ja sitä ennenkin etätöitä monta kuukautta. Tässä haiskahtaa aika kultaa muistot asia. Katsotaan sitten marraskuussa uudestaan tätä asiaa.
Ope minäkin. Koskaan ei ole työ harmittanut. Työolosuhteet joskus, mutta oppilaiden kanssa työskentely on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Näille joillekin työtään hehkuttaville opettajille tuntuu olevan kauhean tärkeää se, että heillä on kivaa, nuoret on vaan niin mahtavia tyyppejä, ihqua!! <3<3<3
Totta kai työssä viihtyminen on tärkeää, ja sitähän tässä kysyttiinkin, mutta ei kai opettajan hyvä fiilis ole aina se pääasia. Eivät nuoret aina todellakaan ole kivoja, vaan monilla on erilaisia ongelmia. Kiva jos teidän tunneillanne on kuitenkin kivaa kaikilla.
Usein täällä saa lukea, että opettajat valittaa liikaa. Kerrankin näin päin, valitetaan liian vähän.
Sales Director isossa globaalissa jenkkifirmassa, teknologia-alalla. Ei kuulosta kovin jännittävältä mutta olen kohta vuoden ollut ja ehdottomasti paras, mielenkiintoisin ja sopivasti haastavin työ.
Edelliset 15v kolmessa eri firmassa työ tuntui työltä mutta tää inspiroi ja on intohimo.
Sosiaalityöntekijä vammaispalveluissa
- sopivassa suhteessa asiakkaiden kohtaamista ja ns. paperitöitä (palvelutarpeen arviot, palvelusuunnitelmat, päätöksenteko)
- laaja työnkuva (vaikeavammaisten ja kehitysvammaisten palvelut)
- työ on erittäin itsenäistä ja haastaa myös älyllisesti
- saa kirjoittaa paljon
- jatkuvasti pitää ja saa oppia uutta
- moniammatillinen yhteistyö eri toimijoiden kanssa on mielenkiintoista
- palkka on suotuisan palkkakehityksen myötä ihan ok (reilut 4000€/kk kaikkine lisineen)
Huonoja puolia olisi myös helppo listata, mutta ne kuuluvat toiseen aiheeseen. Ja niistä huolimatta pidän työstäni kovasti.
Valmennan, opetan ja tuomaroin. Urheilusta siis kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä kuvisopeilla on koulutus(vaatimus)? Mä haluan vaihtaa alaa, tää vois olla vaihtoehto.
Kuvataidekasvatuksen maisteri (taiteen maisteri). Opiskella voi Lapin tai Aalto-yliopistossa.
Sairaanhoitaja yliopistollisen keskussairaalan päivystyksessä, mielenterveys- ja päihdeyksikössä. Haastavaa, mielenkiintoista, vaihtelevaa ja välillä palkitsevaakin.
Lääketieteellisen tekniikan parissa tuotekehityksessä. On se jotenkin konkreettista, kun näkee sairaalassa laitteita, joita on ollut kehittämässä.
Nyt ovat hommat vaihtuneet enemmän tutkimuslaitteiden puolelle, mutta siinäkin mukava ajatella, että nämäkin asiakkaat tekevät jotain esim. koronan voittamisen eteen.
Tutkija teollisuudessa.
Kollegoilta tulevat kysymykset ovat sellaisia, että saa pistää koko älyllisen kapasiteetin peliin ja vähän enemmänkin jotta saa kehitettyä ryhmää hyödyttävän menetelmän.
Huonot puolet: Asiat pyörivät koko valveilla olon mielessä.
Hyvät puolet: Tykkään sellaisesta.
IT-projektikoordinaattori. Ihana tiimi ja pomo. Pieni palkka, mutta ei haittaa kun on kiva työ.
Olen data-analyytikko. Teen analyysejä yrityksen erilaisissa rekistereissä olevista tietomassoista ja raportoin löydöksistäni johdolle.
Vierailija kirjoitti:
Työhyvinvointiin liittyvää koulutusta ja konsultointia.
Uskon, että pidät työstäsi.
Joutavaa turhanaikaista lässytystä firmojen tyky-päivillä. Voiko helpommalla päästä ja kuitenkin pitää itseään jonkinlaisena sankarina elämänohjeita muille jakamassa.
Viimeiset yli 20 vuoden kokemuksella vastaanottavalta puolelta tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, erikoistun lääketieteen alaan joka intohimoni. Haluan todella auttaa ihmisiä, ja tyytyväiset potilaat ovat työn suola. Tämä mahdollista vain oikeaoppisella ja tarkalla hoidolla, joten opiskelen jatkuvasti.
Onko teilläkin niin ettei hoitajat saa istua lääkärien pöydässä?
Ei ole, työskentelen yksityisellä puolella.
Minä olen aina pitänyt kaikista töistäni. Tämä koskee työurani lisäksi myös nuoruuden opiskeluajan töitä.
Jos työ ei olisi ilon aihe ja voimavara, vaihtaisin toisiin hommiin. Työhön menee niin iso osa elämästä, että olisi suoranaista haaskausta tehdä sellaista työtä, joka ei tuottaisi nautintoa.
Kaikenlaisissa töissä voi kokea iloa ja onnistumista. Jos työ aina narisuttaa, kannattaa ensimmäiseksi kurkistaa peiliin.
Omat työt kaupan alalla.
Mullakin kaikki työt ollu aina ihan ok, yhdestä en tykännyt ja lopetinkin sen työn jo koeajalla. En tuhlaa elämääni työssä missä en viihdy.
Missä nää fiksut oppilaat oli silloin kun olin koulussa? Ikuiset traumat jääneet teineistä, kamalia ihmisiä
Mikä teillä kuvisopeilla on koulutus(vaatimus)? Mä haluan vaihtaa alaa, tää vois olla vaihtoehto.