Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?

Vierailija
13.07.2020 |

Ei tarvitse kertoa liian tarkkaan :)

Kommentit (908)

Vierailija
81/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen narikassa erilaisissa tapahtumissa. Välillä on hirveä kiire kun jonot täytyy saada purettua, mutta yleensä suurin osa ajasta saadaan ottaa rennosti ja hyvää juttuseuraa riittää. Palkka on kuitenkin huono ja töiden jatkuminen aina epävarmaa (muutenkin kuin koronan takia), joten haen jatkuvasti muita töitä.

Lisään vielä äskeiseen: Pidän työstäni tässä firmassa jossa nyt olen. Olen ollut narikassa myös sellaisen firman kautta, jossa kaikki luppoaika piti seistä ryhdikkäästi rivissä narikkatiskin takana ja turhanpäiväinen jutustelu oli kielletty. Se oli kamalaa.

Vierailija
82/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen kansainväliselle yritykselle printtejä mm kankaille, paperituotteille. Tykkään työstäni ja normaalisti saan matkustella työni puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-ja viestintäjohtaja. 90% työstä on kivaa, 10% ei (se ikävä osa on yt-neuvottelujen pitäminen ja potkujen antaminen).

Vierailija
84/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliala. Yökkö.

Hyvä tili netflixin kattelusta ja netillä näpräilystä.

Tai no, roskat pitää viedä ja aamuvuorolle kahvi keittää.

Sukulaiseni on yökkö ja kertoilee, että työvuorossa on aikaa selvitellä kaikenmoisia yksityisiä asioita mihin tarvitsee nettiä. Vapaa-aikana ei ole aikaa semmoiseen. Hoitotyön raskaudesta aina puhutaan mutta sukulaisen puheiden perusteella ei kuulosta kovin rankalta.

Vierailija
85/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija.

Vierailija
86/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatyö kulttuuri/historia-alalla. Palkka huono, mutta työ kiinnostava.

Vierailija
87/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessinhoitaja voimalaitoksella. Pikku hiljaa prosessin-ohjaajaksi opettelemassa. Yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Vuorotyö tuo omat vinkeensä, mutta hyvin sen kanssa pärjää.

Vierailija
88/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vastannut opettaja. Teillä on töistä ollut vapaata jo 1,5kk ja sitä ennenkin etätöitä monta kuukautta. Tässä haiskahtaa aika kultaa muistot asia. Katsotaan sitten marraskuussa uudestaan tätä asiaa.

Vierailija
89/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiorja, rakastan isäntiäni. Teen KAIKEN mitä he käskevät ja saan asua heidän luonaan jatkuvasti. Täytyykin mennä vaihtamaan vaipat heihei!

Vierailija
90/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junatarjoilija

Vierailija
91/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun toinen yläkoulun kuvataideopettaja ilmottautuu!

Teinit on ihania, täynnä tunteita ja elämää. Kuvis on ihana aine, kun se mahdollistaa aika syvääkin kohtaamista oppilaiden kanssa taiteen kautta. Harvoin oppilaat kapinoi kuvistunneilla.

Vierailija
92/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivälinetestaaja.

Vierailija
93/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushoitaja muistisairaiden hoivakodissa.

Vierailija
94/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtori.

Innostun opiskelijoista.

Jatkuvaa uuden oppimista.

Mahtavat työkaverit.

Lomaa ja hyvää liksaa unohtamatta.

Vierailija
95/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastontekijä, maataloustilastot

Vierailija
96/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevyt yrittäjänä, teen "somea". Tykkään siitä että voin määritellä kuinka paljon haluan töitä tai vapaata. Kesällä pidän enemmän vapaata.

Vierailija
97/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotekehitysinsinööri. Kehitän uusia konsepteja tuoteperheeseen, suunnittelen, piirrän ja käyn tutustumassa ideoihin kansainvälisesti. Haastavaa ja mielenkiintoista. Koulutukseltani mekaniikkasuunnittelija.

Vierailija
98/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Olen itse sairaanhoitaja ja pidän työstäni. Työ on kuitenkin nykyisin liian kiireistä työmäärän ja vastuuseen nähden ja sen vuoksi stressaavaa. Kroppani alkaa myös sanomaan sopimustaan irti ja siksi olen uuden edessä; pitäisi keksiä uusi ammatti mitä lähteä lukemaan. Suurin ongelma vain on etten keksi mikä ammatti olisi itselle se paras mahdollinen. Jatkan siis ketjun seuraamista 😊

Vierailija
99/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulapalveluhenkilö.

Vierailija
100/908 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondiittori. Rakastan leipomista ja kakkujen tekemistä. Teen lähinnä erikoiskakkuja erilaisilla teemoilla esim. lastenjuhliin tai häihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän