Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Olen IT-tukihenkilö/lähitukiasiantuntija. Pidän työstäni, koska siiinä yhdistyy asiakaskontaktit, mutta myös teknisten ongelmien ratkonta. En valita, vaikka joudun rakentamaan asiakkaalle uusiin tiloihin työpisteitä. Toisaalta aika helppoa hommaa. Nostelet näytöt pöydälle, kytket niihin sähköt, laitat näyttökaapelit kiinni kannettavan telakkaan, ja lopulta testaat. Vähän aika sit oli tällainen keikka. Näitä tällaisia hommia on tehnyt sen verran pitkään, että aika iso osa hommista menee tietyllä tavalla automaattisesti.
Olen kotihoidon sairaanhoitaja. Mulla on hyvä tiimi, tosi merkityksellinen työ ja työaika on loistava. Lisäksi ylimääräistä saa halutessaan tehdä ja siitä saa erinomaisen korvauksen
koodaan pelejä, mikään ei vois olla parempaa
Turvasuojaaja. En voikaan kertoa liian tarkkaan.
Rutiininomaisina toistuvia toimistotöitä etänä kotoani käsin. Palkka ei ole häävi, mutta työssä parasta on vapaus ja se, ettei ole kuluja. Pidemmän kokemuksen myötä hommat sujuu tehokkaati ja sen vuoksi työaikana voi hoidella omiakin asioita. Etätyö on parasta mitä olen työelämässä kokenut ikinä koskaan.
satamassa nosturin käyttäjä.